נבחרת המחזור ה-7 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור השביעי בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו בני זלפה מסיימת בתיקו מול שפרעם, באקה השנייה מפסידה בבית לצור שלום ואום אל פאחם וטבריה מתקרבות לצמרת. בתחתית אסי גלבוע הולכת ומתקרבת לליגה ב'... אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון...? שווה לראות

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-10-2018
  • 17:39

מצטייני הצפון:

שוער: שגיא בן יצחק (הפועל ירושלים)

שוערה הצעיר והמוכשר של הפועל ירושלים, היה מצוין מול הרצליה ועצר המון התקפות של הרצליה. ללא ספק שגיא הביא עוד נקודה לקבוצתו שתעזור להם במאבקי התחתית. 

 

שגיא בן יצחק הביא נקודה נוספת לירושלמים (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

עאמר מנצור (מ.ס. טירה)

בלמה המצוין של טירה, היה התחנה האחרונה של קבוצתו ולא נתן לנשר לכבוש. עאמר שחקן נשמה שנותן הכל על המגרש וגם עוזר לחבריו בהתקפה, כבש את הראשון במהלך כדורגל נהדר בריצה מהרחבה שלו ועד לרחבת היריבה. 

 

משה מישאלוף (הפועל אום אל פאחם)

בלמה המצוין של אום אל פאחם, עשה עבודה שקטה עם אפס טעויות, והגיע לכל כדור ראשון. יחד איתו גם נדב מונס היה מצוין. משה שחקן חכם עם ניסיון רב שבגלל משחקו הטוב, להתקפת כאוכב לא היה סיכוי לכבוש. 

 

מישאלוף הגיע לאום אל פאחם ורואים את הניסיון הגדול שיש לו

 

דני אסולין (מכבי צור שלום)

בלמה הוותיק של צור שלום, עצר את התקפת באקה אל גרביה ולא נתן להם לכבוש. דני שחקן שמשחק עם כל הלב והנשמה, ורואים את זה בכל התקפה של היריב. יש לציין את משחקו הטוב של הבלם השני ג'ורג' דיבה שהיה גם הוא במשחק מעולה. 

 

מור חוזז (הפועל הרצליה)

מגנה המצוין של הרצליה, עשה הגנה טובה ועזר כהרגלו למשחק ההתקפה של קבוצתו, וכמו כל משחק מבשל כדורים טובים לחבריו להתקפה, שלא מנצלים את ההזדמנויות ולא כובשים, וזה עולה לקבוצה בנקודות.

 

קישור:

איסלם מואסי (בני זלפה)

קשרה המצוין של בני זלפה, כבש שער, בישל שער נוסף ואפילו הספיק להחמיץ פנדל. איסלאם היה הכי טוב על המגרש, ואם היה כובש את הפנדל היה מביא לקבוצתו עוד שלוש נקודות.

 

ים צדוק הקר (עירוני טבריה)

קשרה הצעיר של טבריה שהגיע מעירוני ק"ש מליגת העל, היה פעיל מאד על המגרש, שלט במרכז השדה וניווט את משחק קבוצתו. ללא ספק יש עתיד בטבריה וטוב עושים שנותנים להם הזדמנות.

 

ליאור דהן (עירוני קריית אתא)

קשרה של קריית אתא נכנס מחליף, כבש צמד והוכיח שמקומו במגרש. ליאור שחקן כישרוני שהיה פעיל מאד על המגרש, ושיחק עם הרבה מוטיבציה כדי להוכיח למאמנו שהוא צריך לשחק. 

 

התקפה:

מועאמר קראקה (הפועל אום אל פאחם) - כוכב המחזור!

חלוצה של אום אל פאחם הגיע לפני שבועיים לקבוצה, במשחק הראשון כבש שער ובמשחק השבוע כבש שלשוער ענק. קראקה חלוץ שמכיר את הליגה ומריח שערים, ולא נתפלא אם הוא יוביל את קבוצתו ללאומית. 

 

כוכב המחזור של ליגה א' צפון, מועאמר קראקה (ודיע ג'בארין) 

 

אביאל גבאי (עירוני טבריה)

שחקנה של טבריה עלה כמחליף במשחק מול כפר כנא, הטריד רבות את ההגנה של היריבה ולקינוח כבש שער ניצחון שקירב את קבוצתו לצמרת הגבוהה. 

 

אחמד סבע (מכבי צור שלום)

חלוצה של צור שלום היה בכל מקום במגרש, היה נייד מאד ולא הפסיק לרוץ לרגע. כבש שני שערים כמו חלוץ גדול והביא ניצחון סופר חשוב לקבוצתו. 

 

מאמן המחזור של ליגה א' צפון, עומר לוינזון

 

מאמן המחזור: עומר לוינזון (מכבי צור שלום)

שמעון הדרי מאמנה של אום אל פאחם דרס את הפועל כאוכב, איברהים אבו רקיק עצר את המוליכה מבני זלפה, אבל מעל כולם בלט השבוע עומר לוינזון, מאמנה של צור שלום, שעצר את באקה אל גרביה במשחק חוץ. שאפו ענק למאמן הצעיר!

נבחרת המחזור ה-7 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות