סיכום המחזור ה-7 בליגה א' של סוכנות השחקנים D&A

סוכן השחקנים תומר אסולין, מביא בפנינו את סיכום המחזור השביעי של ליגה א' בשני המחוזות. מעניין לראות את נקודת מבטו של תומר לגבי ליגה א'. ליגה א' דרום מספקת העונה ליגה שוויונית יותר בצמרת לעומת שנה שעברה שנס ציונה ברחה לליגה מהתחלה. בתחתית מחנה יהודה, הבקעה, אזור וכפ"ס מסובכים חזק בתחתית! בצפון המוליכה זלפה מאבדת נקודות, באקה עם הפסד ביתי ואוהד בוזגלו מתפטר, אום אל פאחם וטבריה מטפסות לעבר דבוקת הצמרת! בתחתית גלבוע מתרסקים אחרי תבוסה 4:0 לקרית אתא, שפרעם ונשר לא מצליחות להתרומם

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-10-2018
  • 08:26

ליגה א' דרום:

מכבי הרצליה - הפועל כפר שלם 2:2

קבוצתו של צחי טיאר ממשיכה לאכזב ומצליחה בשיניים להשוות פעמיים את התוצאה. כפר שלם צריכה להיות מאוכזבת מהנקודות שברחו לה מבין הידיים, היא מסובכת חזק בתחתית!


הכח ר"ג - נורדיה ירושלים 0:2

שאפו לעומר פרץ ושחקניו שממשיכים את המומנטום המצוין בעוד תצוגת כדורגל טובה. הכח במקום השני עם 16 נקודות, זהה ליבנה שבמקום הראשון!

 

שאפו ענק לעומר פרץ (איתן ידגר)
 

הפועל מחנה יהודה - עירוני קרית גת 2:0

מחנה יהודה עם הפסד נוסף, עושה רושם שהקבוצה בדרך לליגה ב'! שלומי משה ושחקניו מטפסים למקום החמישי!


הפועל בקעת הירדן - אדומים אשדוד 3:1

נועם שוהם ושחקניו מפסידים הפסד בייתי סופר חשוב ומסתבכים קשות בתחתית. נועם שוהם יודע שחייב לעשות שינוי ומהר. מנגד, אשדוד בניצחון חוץ חשוב שמעלה אותם למקום הרביעי. הכובשים מי אם לא יוני רביבו ועידן שריקי עם צמד. אשדוד נראית טוב מאוד בתקופה האחרונה.


מכבי יבנה - בית"ר כפ"ס 0:3 

ניצחון מהיר וחלק של קרגולה וחניכיו. מוליכת הטבלה ממשיכה בשלה, עבודה טובה ושקטה של קרגולה ושחקניו. מנגד, סירוטקין ושחקניו מתרסקים, 7 נקודות עד עכשיו והקבוצה מסובכת בתחתית.

 

עבודה שקטה של קרגולה וחניכיו (אבייתר ברק)


ירמיהו חולון - מכבי שעריים 1:0

משחק שקול בין שתי קבוצות די זהות ברמתן, מכבי שעריים בחודש נפלא והיא עולה למקום השישי!

 

מוסא בן חיים חוגג ניצחון מול האקסית (איתן ידגר)


שמשון כפר קאסם - הפועל אזור 1:1

אבי סבג וחניכיו מאבדים נקודות חשובות בבית, מנגד חניכיו של יוסי חכים עם עוד נקודה חשובה להמשך הדרך, תיקו במגרש קשה מול קבוצה טובה מאוד.

 

ליגה א' צפון: 
מ.ס טירה - עירוני נשר 1:2

מוחמד סמארה ושחקניו עלו בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון לא הייתה עוברת בשקט, מנגד נשר ממשיכה ביכולת הלא משכנעת ומסתבכת בתחתית!


הפועל ירושלים - הפועל הרצליה 0:0 

הפועל ירושלים ממשיכה ביכולת שלה בחודש האחרון וממשיכה לייצר נקודות לאחר פתיחת עונה לא טובה, מנגד מומו ניסטל וחניכיו ממשיכים לאבד נקודות ולהתרחק מהצמרת!


הפועל כפר כנא - עירוני טבריה 1:0

שער ניצחון בדקה ה-90 של אביאל גבאי מעניק ניצחון חשוב לאילן סוויסה וחניכיו, שעושים עוד צעד לעבר הצמרת. מנגד, כפר כנא לא מצליחה לשמור על יציבות ולייצר מומנטום, יש להם סגל איכותי וטוב שלא משקף את היכולת והתוצאות עד כה!

 

עוד ניצחון חשוב לעירוני טבריה (מאור אלקסלסי)


עירוני קרית אתא - הפועל אסי גלבוע 4:0 

קרית אתא מביסה את גלבוע האומללה! משחק שלא התעלה לרמה גבוהה. קרית אתא ביום בינוני מאוד מביסה את הגלבוע בקלות יתרה. רז משולם עולה עם הרכב הגנתי ,הרכב מהוסס ואנמי ולא מצליח לאיים על שערה של קרית אתא. איתי שאול שוערה של הגלבוע ביום שחור עם טעות קריטית בשער הראשון והאדום המיותר שלמעשה מרסק את הקבוצה! רז משולם והנהלת הגלבוע חייבים להתעורר ולעשות שינוי מקצה לקצה, ולהוציא את הקבוצה מהמקום האחרון לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

קריית אתא מביסה את אסי בקלות (מאור אלקסלסי)


באקה אל גרביה - מכבי צור שלום 2:1

ניצחון חוץ ענק של עומר לוינזון ושחקניו בבאקה שעד כה הייתה נראית כאחת מהקבוצות שתתמודדנה על העלייה! צמד של אחמד סבע במשחק מצוין, ולא בפעם הראשונה העונה. בסיום המשחק אוהד בוזגלו מתפטר מתפקידו ועושה רושם כי העניינים בבאקה לא יציבים. מעניין מה יהיה בהמשך.


הפועל מגדל העמק - 'רובי שפירא' חיפה 0:0

תיקו משעמם בין שתי הקבוצות, ללא אירועים משמעותיים או הזדמנויות משמעותיות.
 

הפועל שפרעם - הפועל בני זלפה 2:2

אבורקייק ושחקניו עלו בטרוף ועלו ליתרון 2:0 שנראה מבטיח, אך חניכיו של נביל מוכיחים שוב שזו העונה שלהם, וחוזרים ל-2:2!
 

הפועל אום אל פאחם - הפועל כאוכב 0:3

ניצחון חלק של שמעון הדרי ושחקניו בניצוחו של החלוץ המצוין מועמר קראקה שכובש שלישייה! איימן חלאיילה מגיע עם סגל קצר כבר מספר שבועות לאחר שמספר שחקני מפתח פצועים. איימן יצטרך להגיב ומהר כי חבל, הוא בנה קבוצה טובה מאוד.
 

נאחל שבוע טוב לכולם!

סיכום המחזור ה-7 בליגה א' של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות