חי אטיאס, גמליאל פרץ ופיני מתנה תובעים את באקה

הצרות בבאקה אל גרבייה לא פוסקות. לאחר עזיבתו של אוהד בוזגלו מיד לאחר הפסד הקבוצה ביום שישי האחרון, כעת שלושה שחקנים נוספים ששיחקו במועדון החליטו לתבוע את המועדון. חי אטיאס: "הנהלת באקה חייבת לי כסף מתחילת שנה שעברה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-10-2018
  • 16:18

חי אטיאס, אחד השחקנים שהחליט לתבוע את באקה אמר: "הנהלת באקה חייבת לי כסף מתחילת שנה שעברה, כשעוד שיחקתי. בקבוצה הגענו לסידור בינינו והם הביאו לי 3 צ'קים וכל חודש שהפקדתי את הצק, אך הוא חזר. אני חייב לציין שכל זה הגיע לאחר באתי לקראתם והבטיחו לי שהכל בסדר והצ'קים טובים ויכובדו".


עוד הוסיף חי אטיאס: "אני באמת לא מבין איך נותנים לקבוצה שחייבת כל כך הרבה כסף לשחקנים, לפתוח את העונה ועוד להתחייב לשחקנים חדשים עם שמות מפוצצים. הנהלת באקה מושכת אותי כבר שנה עם הבטחות שישלמו לי את הכסף. אני לא מצליח להבין איפה הכבוד של האנשים שמבטיחים ולא מקיימים. אנשים עם משפחות והתחייבויות, וכנראה שלהם זה לא אכפת והם לא פותרים את הבעיות האלה".


לסיום אמר חי אטיאס: "אני ביחד עם כמה שחקנים ביניהם גמליאל פרץ ופיני מתנה, כבר עובדים על תביעה כדי שכל הכסף שמגיע לנו יגיע עד השקל האחרון".

 

על ההתנהלות של באקה אמר אטיאס: "אני באמת לא מצליח להבין איך ההתאחדות לא עושה שום דבר עם בעניין הזה. להרבה שחקנים ומאמנים הם עשו את זה, אני באמת מקווה שכל כאב הראש הזה ייגמר כמה שיותר מהר, כי זה באמת הזוי שיש קבוצה שמלכלכת את הכדורגל והיא עוד מסוגלת לעלות ליגה!"

 

כשהנהלת באקה תתן תגובה היא תפורסם. ורק נקווה שישלמו את החובות במהרה...

חי אטיאס החליט לתבוע את באקה (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא זוכרים שחקן בשם אטיאס אולי הוא השתתף שבועיים באימונים ונצא לא מתאים וגם מתנה שהביא אותו טייר שיחק (ראמי 31-10-2018, 16:31)
    לא זוכרים שחקן בשם אטיאס אולי הוא השתתף שבועיים באימונים ונמצא לא מתאים וגם מתנה שהביא אותו טייר שיחק משחק אחד מה קורה? לידיעתכם אין צרות בהפועל בקה ותמשיכו לעקוץ זה לא יעזור לכם עם ההנהלה החדשה המסודרת .השחקנים האלה מקבלים אצלכם פרסום בחינם!!!
  2. שהולכים לקבוצות האלה (רק אתם אשמים השחקנים 31-10-2018, 16:33)
    ואחרי זה בוכים שלא קיבלתם כסף
  3. עזבו אתכם מבקה אל גרבייה (ישראל 31-10-2018, 16:46)
    בקרית אתא הולך להיות מעניין
  4. אטיאס (לוד 31-10-2018, 20:57)
    שחקן עגלה הרסת את הפועל לוד יטמבל טוב שאתה לא בקבוצה יותר