קריית אתא מביסה את אסי גלבוע 0-4

עירוני קריית אתא אירחה את הפועל אסי גלבוע במסגרת המחזור השביעי בליגה א' צפון והביסה אותה ללא תנאי. יוחאי כהן העלה את קריית אתא ליתרון במחצית הראשונה, דור מימוני וליאור דהן (צמד) קבעו את תוצאת המשחק והעלו את קריית אתא למקום השישי לאחר ניצחון מרשים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-10-2018
  • 08:23

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (מאור אלקסלסי)

 

קריית אתא שאירחה את הפועל אסי גלבוע רצתה להשיג ניצחון שני ברציפות לאחר ניצחונה במחזור הקודם מול מכבי צור שלום, מנגד אסי גלבוע חיפשה ניצחון ליגה ראשון העונה.

 

עוד ניצחון חשוב של חיים לוי (מאור אלקסלסי)


בהרכבה של קריית אתא ראינו את שלושת שחקני החיזוק החדשים: אלירן חודדה, לירון אלימלך ולואהב כיאל. מנגד בגלבוע, מאמן הקבוצה רז משולם שחרר מספר שחקני סגל ונשאר עם סגל מצומצם ועלה בהרכב הגנתי מאוד. זיו סוויסה ותומר אלבז הרכש החדש פתחו בהרכב, כשאמרי קובלסקי ויוני אוחיון הועברו לקישור יחד עם רכש נוסף, אדיר דיין.

 

לירון אלימלך פתח בהרכבה של קריית אתא (מאור אלקסלסי)

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, קרית אתא די נגררה לבינוניות של הגלבוע ולקצב הנמוך. בדקה ה-17 יוחאי כהן מנצל את חוסר ערנותו וחוסר האחריות של שוערה של אסי איתי שאול ומסובב לשער כדור קשתי לאחר בעיטת עונשין ממרחק של 30 מטר אלכסוני, 0-1 נהדר לקריית אתא. 

 

שער ענק ליוחאי כהן (מאור אלקסלסי)


שבע דקות בתוך המחצית השנייה, בר שם טוב נשלח לאחר כדור עומק נהדר, שוב אותו איתי שאול בטעות קריטית יוצא גבוה מדי, מכשיל את שם טוב ורואה את הכרטיס האדום ומשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. מכאן הדרך לסיום הייתה קצרה. 

 

איתי שאול מכשיל את בר שם טוב ומשאיר את חבריו ב-10 שחקנים (מאור אלקסלסי)
לאחר ההרחקה רק קרית אתא נראתה במגרש, בדקה ה-80 דור מימוני כובש מבעיטה שטוחה לפינה ומעלה את קריית אתא ליתרון של 0-2. 


בדקות הסיום צמד של ליאור דהן חתם את התוצאה וקבע 0-4 נהדר לקריית אתא שמטפסת לחלק העליון של הטבלה, ומנגד אסי גלבוע מסתבכת חזק בתחתית!

שחקני קריית אתא חוגגים ניצחון ענק (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך אתם רוצים להשאר בליגה שזיו סויסה בהרכב חחחחחח (מומחה ליגות נמוכות 28-10-2018, 13:14)
  2. אתא. תעבדו קשה, תגיעו לתוצאות. אתם קבוצה טובה מאד! (משה 28-10-2018, 16:29)