ממשיכה לדהור: עירוני טבריה מנצחת את הפועל כפר כנא 1-0

בצל בלאגן המשכורות באמצע השבוע, הפועל כפר כנא אירחה את עירוני טבריה שנמצאת במומנטום נהדר. האורחים שיחקו נהדר במחצית הראשונה והרבו להחמיץ ברשלנות. המחצית השנייה נרגעה אך בדקה ה-88 המחליף אביאל גבאי כבש והעניק לקבוצתו ניצחון רביעי העונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-10-2018
  • 17:19

הפועל כפר כנא אירחה את עירוני טבריה בצל הבלאגן באמצע השבוע בעקבות אי תשלום המשכורות, מאור סיסו ושליו ברוור שהיו במרכז הבלאגן, פתחו בהרכב אך שלומי בן עשור ודודי אלישע נותרו מחוץ לסגל. בצד של טבריה, אילן סוויסה בחר להמשיך עם אותו הרכב שרץ בשבועות האחרונים.

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של האורחים מעיר הכנרת, ובדקה ה-19 הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק, חן ידען בועט כדור קשתי מ-18 מטרים אך הכדור חומק סנטימטרים ליד המשקוף.

חולפת לה דקה ועבד ג׳אברין מוריד כדור נהדר לחן ידען שבועט מבלי לעצור אך הכדור חומק שוב ליד הקורה.

בדקה ה-21 חילופי מסירות בן עבאד ג׳אברין לחן ידען כשהאחרון מגיע לאחד על אחד מול השוער, בועט נהדר אך הכדור פוגע בקורה ויוצא החוצה, החמצה ענקית לטבריה.

אחרי חצי שעה של כדורגל מגיעה ההזדמנות הראשונה של כפר כנא במשחק, אמיר אבלס מגביה כדור לתוך הרחבה אך אין רגל מסיימת שתדחק את הכדור פנימה.

הלחץ של טבריה נמשך ובדקה ה-33 חן ידען בועט חזק ושטוח, שוערה של כפר כנא, תומר בן כליפא הודף בקצות האצבעות ומציל שער בטוח. שוב שיתוף פעולה בין גאברין לידען והאחרון בועט פצצה אך שוב שוערה של כפר כנא במקום להדוף לקרן. על סף השריקה לסיום המחצית חן ידען בכדור גאוני משאיר את כפיר בן דוד לבדו מול השוער, אך הוא בועט הישר לגופו.

המחצית מסתיימת בתיקו מאופס כאשר אילן סוויסה ושחקניו יכולים להיות מאוכזבים בעיקר בגלל מספר רב של הזדמנויות שלא נוצלו, בכפר כנא לא הגיעו למשחק ורק קבוצה אחת נראית על המגרש.

 

עשר דקות בתוך המחצית השנייה, אביאל גבאי המחליף מנצל פרצה בהגנת כפר כנא ובועט מצוין, אך הכדור ננעץ במשקוף. המשחק נרגע ביחס למחצית הראשונה ורוח חזקה הקשתה על שתי הקבוצות לפתח משחק כדורגל מסודר, אך בדקה ה-67 חן ידען מוצא את עבדאללה חולי שבועט חזק ושוב הקורה מצילה את כפר כנא.

במחצית השנייה המקומיים השתלטו במעט על מרכז השדה, אך לא הצליחו לתרגם את זה לשערים. מאמן הקבוצה אדהם זועבי ביצע מספר חילופים במטרה להכריע את המשחק אך ללא הצלחה. 

 

עבד ג'אברין החל את המהלך שהוביל לשער הניצחון של טבריה (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-70 כדור מוגבה לתוך הרחבה, עבאד ג׳אברין מוריד עם הראש היישר לאביאל גבאי שנותר לבדו אך נוגח החוצה. בדקה ה-88 הלחץ של האורחים סוף סוף השתלם, עבד ג׳אברין מצא את חן ידען בכדור גאוני, ידען הוציא כדור רוחב נהדר שמצא את המחליף אביאל גבאי שמקרוב לא התבלבל וקבע 1-0 מוצדק לחלוטין לטבריה!

 

בדקה ה-90 חן ידען מוצא את ג׳אברין שמתקדם ומשחרר בעיטה אדירה ושוב השוער מציל והודף לקרן. בסיום עירוני טבריה מנצחת ורושמת את ניצחונה הרביעי העונה, ומוכיחה שנבנתה קבוצה טובה מאוד שתתמודד בצמרת הגבוהה, כשלקבוצה יש עדיין משחק חסר מול הפועל ירושלים. בכפר כנא ינסו לחזור למסלול הניצחונות ואף ינסו לצרף מספר שחקנים שיחזקו את הקבוצה.

 

אילן סוויסה מוביל את טבריה לחלק העליון של הטבלה (מאור אלקסלסי)

 

אילן סוויסה, מאמנה של טבריה אמר בסיום: ״ידענו שאנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה טובה ועקשנית, הם בחרו לעלות במערך מעובה של 3 בלמים והקשו עלינו, גם הרוח שהייתה במגרש לא אפשרה לפתח כדורגל אך למרות זאת במחצית הראשונה הגענו למספר רב של מצבים טובים ולא ניצלנו אותם בכדי לכבוש, אבל הסוף מתוק והצלחנו לכבוש בדקות הסיום ולהשיג ניצחון חשוב״.

טבריה עם ניצחון שני ברציפות כשלה עדיין משחק חסר (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רביעי? (עמינדב 27-10-2018, 21:11)
    זה לא נצחון רביעי ברציפות טעיתם
  2. טעות (עמינדב 27-10-2018, 21:13)
    בכותרת למעלה כתבתם רביעי ואז נצחון שי ברציפות בתחתית
  3. נקרע אותכם טבריה (אום אל פחם 28-10-2018, 10:01)
    נקרע אותכם טבריה
  4. בדיחה (ל3 28-10-2018, 11:05)
    גם הפלייאוף הייתם בטוחים הנצחון , יעגלות
  5. תגובה ל2 מאום כלום (יצחק 28-10-2018, 15:06)
    עוד מחזור או 2 תריבו שוב עם עצמכם טבריה עם רבע תקציב מכם זרקה אותכם מפליאוף כסף בלי ראש לא עולים
  6. אום אל פחם (טבריני 28-10-2018, 16:45)
    אל נשכח שהפסדתם לטבריה בפלאוף אז חלס דיבורים
  7. טיעאום (אארלל 29-10-2018, 07:51)
    אום. אלפחם. הורדו. לכם. שלוש. נקודות. בגלל טבריה. ואנחנו. נדפוק. אותכם. כמו. לפני. שנהי