יבנה חזרה למקום הראשון, באקה הפסידה לצור שלום

המחזור השביעי בליגה א' שוחק אתמול והיום כשהכח ניצחה אמש את נורדיה, יבנה ניצחה את כפ"ס וחזרה למקום הראשון על חשבונה של מ.ס. כפר קאסם שסיימה בתיקו מול מכבי יפו, אשדוד ניצחה בבקעת הירדן והתאוששה מההפסד במחזור הקודם. בצפון טירה ניצחה את נשר, באקה הפסידה לצור שלום ובני זלפה סיימה בתיקו 2-2 מפתיע עם הפועל שפרעם..שווה לראות את כל המחזור..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-10-2018
  • 16:47

משחקי הדרום:

מכבי יבנה – בית"ר כפ"ס  0-3
החבורה של יבנה שרצתה להתאושש לאחר ההפסד בשבוע שעבר לכפר קאסם, אירחה את כפ"ס וכבר לאחר דקה אחת עלתה ליתרון מהיר שכנראה ושיבש לכפ"ס את תוכנית המשחק. לאחר השער כפ"ס לא היוותה יריב יתר על המידה עבור יבנה שכבשה פעמיים נוספות במחצית השנייה מרגליהם של מולאט גברה ורז אמיר ויבנה חוזרת למקום הראשון.

 

מכבי יפו – מ.ס. כפר קאסם  1-1
מכבי יפו אירחה באצטדיון של צפרירים חולון את מ.ס כפר קאסם במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה בעיקר בגלל תנאי המגרש. מכבי יפו עלתה ליתרון במחצית הראשונה מרגליו של נוריאל בוזגלו ובמחצית השנייה ירדן כהן השווה עבור כפר קאסם. עד לסיום כפר קאסם יכולה הייתה לנצח אבל לא הצליחה לממש את ההזדמנויות שהיו לה, ובסיום שתי הקבוצות נפרדות בתיקו 1-1.

 

שער שוויון של ירדן כהן לא הספיק לכפר קאסם מול יפו (גיא צמח)

 

שמשון כפר קאסם - הפועל אזור  1-1
שמשון כפר קאסם החמיצה הזדמנות גדולה להיצמד לצמרת, כשסיימה בתיקו 1-1 עם הפועל אזור המתעוררת. לשמשון כבש מוחה בדיר, ולאזור כבש גל בן דיין וקבע שוויון. יוסי חכים ואזור יכולים להיות מרוצים מארבע הנקודות בשני המשחקים הקשים שעברו.

 

'ירמיהו' חולון – מכבי שעריים  1-0
מוסא בן חיים הגיע לשחק נגד קבוצתו לשעבר - חולון. מוסא עם שני ניצחונות רצופים, גבר על האקסית 1-0 משער של תום מדהלה. במחצית הראשונה שעריים היו קצת יותר טובים, אך לאחר שכבשו הסתגרו כדי לשמור על שלוש הנקודות.

 

 

תום מדהלה כובש השער היחיד במשחק (צילום:איתן ידגר).

 

הכח ר"ג - נורדיה ירושלים  0-2

עוד משחק ענק של הכח ר"ג הביא להם ניצחון משכנע 2-0 על נורדיה ירושלים, משערים של שרון גורמזנו ואריאל לזמי. יש לציין שהכח היו הרבה יותר טובים ושיחקו הרבה יותר טוב, והגיעו לשלל מצבים שאלמלא החמצות של התקפת הכח, המשחק היה בקלות יכול להיגמר בתבוסה של לפחות 4 שערים, ונורדיה לא הייתה יוצאת מקופחת. דניאל טסאו הורחק בצהוב שני. הכח נראים מעולה ומגיע להם המקום הראשון. נורדיה חייבת שינוי משמעותי כי השחקנים שלה לא נראים טוב למרות סגל די מרשים. 

 

מכבי הרצליה - הפועל כפר שלם  2-2

איזה משחק היה לנו אמש בהרצליה שהסתיים בתיקו 2-2. להרצליה דור הלוי הבלם כבש צמד, ולכפר שלם כבשו אדיר רחמים שנמצא בכושר מצוין לאחרונה וצ'יקו מרזייב. טענות קשות היו לאנשי כפר שלם על השיפוט שלדעתם קיפח אותם לאורך כל המשחק, ובמיוחד בתוספת הזמן הארוכה שהוסיף. כפר שלם יכולים להיות מרוצים מהתיקו בחוץ, הרצליה חייבת להתחזק אם היא רוצה לסיים מעבר למרכז טבלה. 

 

הפועל מחנה יהודה - עירוני קרית גת  2-0
מחנה יהודה רצתה מאד להוציא לפחות נקודה מול קריית, גת אבל איתי בן הרוש וליאל ספורטס מקריית גת כבשו לקריה, והביאו עוד שלוש נקודות לחבורה הצעירה של שלומי משה.

 

כובשי השערים של קריית גת ליאל סספורטס ואיתי בן הרוש. 

 

הפועל בקעת הירדן - ׳אדומים׳ אשדוד  3-1
אדומים אשדוד יצאו למשחק חוץ קשה מול בקעת הירדן שרוצה להתאושש. בפועל האדומים לא נתקלו ביריבה של ממש, וכבר בדקה ה-15 יוני רביבו כבש לאדומים ועידן שריקי הסמל הגדול של האשדודים הוסיף צמד והבטיח את הניצחון.

 

יוני רביבו חוגג את השער הראשון של אשדוד (אבישי אפטקר)

 

משחקי הצפון:

הפועל מגדל העמק – 'רובי שפירא' חיפה  0-0
משחק חלש עם תנאי מגרש שלא עזרו לקבוצות לפתח את המשחק שלהן. המשחק הסתיים בתיקו אפס, כשמגדל יכולה להיות מרוצה שעצרה את הקטר האדום מ'רובי', לאחר שעשו מספר ניצחונות רצופים.

 

 

 

 

רובי חיפה לפני המשחק עם מגדל העמק, לא ברור איך מאשרים מגרש כל כך גרוע. (באדיבות דוברות חיפה)

 

עירוני קרית אתא - הפועל אסי גלבוע  0-4
קריית אתא הביסה את הקבוצה החלשה בליגה א' צפון, אסי גלבוע. יוחאי כהן הבלתי נגמר כבש את הראשון מכדור חופשי, דור מימוני כבש את השני וליאור דהן עם צמד קבעו את תוצאת המשחק. איתי שאול שוערה של אסי הורחק. אסי חייבים לעשות חושבים ולהביא דמות מקצועית בכירה על הקווים, אחרת הם ירדו לליגה ב'.

 

קריית אתא עם ניצחון חלק מול אסי גלבוע (מאור אלקסלסי)

 

הפועל כפר כנא - עירוני טבריה  1-0
בדרבי השכנות פגשה עירוני טבריה את כפר כנא. האורחים שפתחו את המשחק נהדר הרבו להחמיץ במחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה מנומנמת אך בדקה ה-88 אביאל גבאי המחליף כבש והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב שמקרב אותם לצמרת הגבוהה.

 

 

מועמר קראקה כובש שלושער לאום אל פאחם. (צילום: דיע ג'ברין)

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל כאוכב  0-3
מאז שמעון הדרי לקח את הקבוצה, אום אל פאחם נראית מצוין, משחקת כדורגל יפה ומגיעה להרבה מצבים. הקבוצה גברה על כאוכב 3-0 בקלילות כשהחלוץ שהגיע רק לפני שבוע, מועמר קראקה עם שלושער אדיר מחזיר את קבוצתו של הדרי לצמרת הגבוהה ולמקום השני.

 

הקהל של אום אל פאחם חוגג. (צילום: דיע ג'ברין)

 

עירוני נשר - מ.ס. טירה  2-1

כנראה שיש פטנט לקבוצות שכל פעם שהן נמצאות בתקופה לא טובה הן כביכול מפטרות את המאמן שלהן, או שהמאמן שלהן מתפטר ואחרי יומיים חוזר, כפי שהיה בהפועל אזור לפני שבוע, ואמש זה קרה עם מחמוד סמארה שהתפטר השבוע וחזר יומיים לפני המשחק וקבוצתו ניצחה 2-1, משערים של עאמר מנצור ומיכאל קירטבה. לנשר צימק עלי כנענה הצעיר והמוכשר.

 

באקה אל גרביה - מכבי צור שלום  2-1
באקה אירחה את צור שלום המפתיעה, וכנראה שהבעיות הכלכליות מתחילות להשפיע על תוצאות הקבוצה, כי אחרת איך אפשר להסביר את הניצחון של צור שלום 2-1 . לצור שלום אחמד סבע כבש צמד כשלבאקה גיא כהן צימק. ללא ספק צפוי שבוע מעניין בבאקה, ולראות האם ההפסד והבעיות הכלכליות והתביעות ישפיעו על סגל השחקנים.

 

הפועל ירושלים - הפועל הרצליה 0-0
משחק חלש של שתי הקבוצות, תיקו שמשקף את המשחק למרות שפסלו להרצליה שער בדקה ה-90 של נדב עמרן, שספק גדול אם היה נבדל.

 

הפועל שפרעם - הפועל בני זלפה  2-2
איתמר כהן ואמיר נפעא המהמו את המוליכה מזלפה, אבל שערים של איסלאם מואסי ועלי עדאויי השאיר את זלפה בלתי מנוצחת העונה. שפרעם בהחלט יכולה להיות מרוצה מהיכולת ואם תמשיך כך היא לא תישאר בתחתית הרבה זמן. בני זלפה אומנם יכולים להיות מאוכזבים מהתיקו אבל כל נקודה בחוץ בליגה הקשה של ליגה א זאת נקודה טובה. 

שחקני אדומים אשדוד חוגגים מול בקעת הירדן (אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית (גלזר א . 26-10-2018, 19:21)
    מה המומחים של האתר אומרים על התוצאה של צור שלום ? איפה התחזית ואיפה המציאות . עדיף שתתנו את תחזית מזג האויר .
  2. המגרש במגדל העמק (עירד 26-10-2018, 21:38)
  3. המגרש במגדל העמק (עירד 26-10-2018, 21:40)
    עזבו את זה שהמגרש מלא בבורות ועקום , הקווים שם עקומים גם ביחס לעקימות של המגרש כאילו גם מבחינת המשטח והעקמומיות של המגרש לא מקבלים שהקווים הם ווקטורים על המשטח , לא ברור איך מאשרים דבר כזה
  4. גלבוע (ירון 26-10-2018, 23:53)
    אין לכם מושג מה ההחתמה הזאת ? מי זה המאמן לא קשור לענף
  5. ביזיון אתם (מגדל העמק שכונה אתם 27-10-2018, 15:17)
    בושהה וחרפה