האם סוכנו של עידן מקדש מחפש עבורו קבוצה בגלל חובות של באקה כלפיו?

על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר, סוכנו של עידן מקדש, אפי סופר, הציע את הבלם המצויין של באקה אל גרביה ללפחות שתי קבוצות בכירות מליגה א. הסיבה על פי אותן מקורות: חובות גדולים של הקבוצה מבאקה כלפי השחקן המצויין. האם שחקנים שמשחקים העונה בקבוצה בהצלחה רבה רודפים אחרי כספם?

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-10-2018
  • 11:48

האם השחקנים מבאקה אל גרביה לא מקבלים את משכורתם? האם בנוסף לפרסומים של שחקנים שתובעים את באקה משנים עברו גם שחקנים שמשחקים העונה בקבוצה רוצים לעזוב בגלל חובות? וזאת יש לציין שאנחנו רק בתחילת העונה, והשחקנים היו אמורים לקבל רק מספר מועט של משכורות...

 

עידן מקדש, בלמה המצוין של באקה אל גרביה, ומי שנחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה א', והעונה נמצא בכושר פנטסטי ורואים זאת על פי התוצאות של הקבוצה, כנראה ולא מקבל את כספו ומעוניין לעזוב את באקה. מכיוון שלפי מקורות שהגיעו לאתר 'גולר', סוכנו של הבלם, אפי סופר, הציע את הבלם ללפחות שתי קבוצות מצמרת ליגה א' (השמות של הקבוצות שמורות במערכת).

 

על פי אותם מקורות, הבלם הבכיר, מקדש, לא מקבל את מלוא שכרו וכל הזמן לטענת סופר רק מושכים אותו ולא משלמים את מלוא שכרו. אותו סוכן ציין, בפני המקורות שלנו, שיש עוד שחקנים שמשחקים בקבוצה ולא קיבלו את מלוא שכרם וצפויים לבקש שחרור אם לא יקבלו את כספם.

 

תגובת עידן מקדש תפורסם כשתתקבל.

 

תגבות באקה אל גרביה תפורסם כשתתקבל.

 

תגובתו של הסוכן אפי סופר: עידן מקדש כמו כל שחקן שלי, נמצא איתי בקשר קבוע ואני בין היתר דואג לשחקנים שלי גם בנושא קבלת השכר. באקה כמו לא מעט קבוצות בליגה א' מאחרות מידי פעם בתשלום המשכורת במספר ימים. נכון להיום השחקן קיבל את מלוא השכר עד להיום ואני יכול להבטיח שבמידה ועידן או כל שחקן אחר שלי לא יקבל את שכרו אני אפעל לשחרר אותו. בעניין מקדש, אני כל הזמן מקבל פניות מקבוצות שכן מדובר בשחקן מוביל ותגובתי בעניינו שאם באקה לא תעמוד בתשלום המשכורות שלו אני אדאג לשחרורו כפי שמצוין בחוזה שלו. אגב אני ביחסים טובים עם מנהלי באקה כפי שאני ביחסים טובים עם רוב בעלי הקבוצות, אבל גם הם יודעים שבעניין שכר השחקנים אני מאוד קפדן. לשמחתי מנהלי באקה עומדים בהבטחותיהם עד היום ונמצאים איתי בקשר קבוע, וכל עוד זה יימשך עידן מקדש יישאר בבאקה ויעזור להם להגשים את מטרותיהם.."

**יש לציין שהכתבה מבוססת על מקורות מהימנים ולא בעובדות. 

האם עידן מקדש בדרך לעזוב את באקה בגלל חובות?

הוסף תגובה
תגובות
  1. עומר (עומר 25-10-2018, 12:09)
    אתם אתר מגעיל ואם היה סיכוי שנשלם עכשו לו נשלם אגורה
  2. תפסיק לקשקש עזוב את הפועל בקה היא הכי מסודרת העונה ומי שמגיע לו מקבל. את המקורות שלך תשים בפח (עומר 25-10-2018, 12:18)
  3. כתבות בלי תגובות הן לא כתבות והם לידיעתך לא יגיבו תמשיך לחפש מקורות ועד אז הפועל בקה יעלה ליגה (ראמי 25-10-2018, 13:07)
    כתבות בלי תגובות הן לא כתבות .והם לידיעתך לא יגיבו לידיעות השקריות תמשיך לחפש מקורות ועד אז הפועל בקה יעלה ליגה
  4. עוד אחד מפליטי הכח (דודי הסגול 25-10-2018, 13:35)
    עזב את הסגולים וגם נפגע!!
  5. אוהד (אוהד 25-10-2018, 13:53)
    עידן מקדש כמו כל שחקן שלי, נמצא איתי בקשר קבוע ואני בין היתר דואג לשחקנים שלי גם בנושא קבלת השכר. באקה כמו לא מעט קבוצות בליגה א' מאחרות מידי פעם בתשלום המשכורת במספר ימים. נכון להיום השחקן קיבל את מלוא השכר עד להיום ואני יכול להבטיח שבמידה ועידן או כל שחקן אחר שלי לא יקבל את שכרו אני אפעל לשחרר אותו. בעניין מקדש, אני כל הזמן מקבל פניות מקבוצות שכן מדובר בשחקן מוביל ותגובתי בעניינו שאם באקה לא תעמוד בתשלום המשכורות שלו אני אדאג לשחרורו כפי שמצוין בחוזה שלו. אגב אני ביחסים טובים עם מנהלי באקה כפי שאני ביחסים טובים עם רוב בעלי הקבוצות, אבל כם הם יודעים שבעניין שכר השחקנים אני מאוד קפדן. לשמחתי מנהלי באקה עומדים בהבטחותיהם עד היום ונמצאים איתי בקשר קבוע, וכל עוד זה יימשך עידן מקדש יישאר בבאקה ויעזור להם להגשים את מטרותיהם.. אתר של נוכלים
  6. אתה מגיב בכתבות? לא מכובד לרשום אתר של נוכלים כי אתה הנוכל הכי גדול (לאפי סופר 25-10-2018, 16:01)
  7. השחקן שלך קיבל כסף או לא? מהתגובה שלך לא ניתן להבין (לאפי סופר 25-10-2018, 16:02)
  8. השחקן שלך קיבל כסף או לא? מהתגובה שלך לא ניתן להבין (לאפי סופר 25-10-2018, 16:02)