מחמוד עבאס חתם בבאקה. יראה את הכסף?

מחמוד עבאס, אחד הקשרים הטובים בליגה א חתם לפני מספר דקות בבאקה אל גרביה. לאור התביעות הרבות שיש למועדון וחובות שידוע לנו, על פי מקורות שהגיעו לאחר גולר, לא ברור האם השחקן יקבל את כספו. עבאס בתגובה:"קיבלתי חלק גדול מהכסף מראש. יש לי ערבות אישית על שאר החוזה. לי אמרו שאין חובות מהעונה". ואנחנו שואלים, איך שחקן כל כך בכיר חותם במועדון שעל פי מקורות שלנו, יש לו כל כך הרבה חובות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-10-2018
  • 13:10

הפועל בקה אל גרביה כנראה ועושים את זה שוב, מחתימים שחקנים בכירים למרות שידוע להם על חובות גדולים שיש למועדון משנים עברו ולא ברור האם ישולמו החובות הללו. לאתר גולר נודע, שהקשר הבכיר מחמוד עבאס קיבל חלק גדול מהחוזה במעמד החתימה ושאר החוזה אנשים חתומים לו ערבות אישית. 

 

מחמוד עבאס בתגובה:"חתמתי בבאקה. קיבלתי חלק גדול מהחוזה במעמד חתימה על החוזה ושאר הכסף קיבלתי ערבות אישית של מישהו שאני סומך עליו. 

 

שאלנו את מחמוד, הרי ידוע לכולם שיש תביעות ויש הרבה חובות למועדון הזה ולא ברור אם תקבל את כספך, עבאס ענה:"אני מאמין שאקבל את כספי, הם אמרו לי שהחובות זה משנה שעברה ויש הנהלה חדשה העונה ואין חובות מהעונה".

 

לידכעתך, גם חובות משנה שעברה צריך לשלם, מחמוד ענה:"אני בטוח שהם יעמדו בחוזים של העונה".

 

לפי מקורות שהגיעו לאתר גולר, יש חובות לשחקנים גם מהעונה, מחמוד ענה:"לא ידוע לי על דבר כזה. אני בדקתי".

 

על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר, יש חובות לשחקנים מהעונה ולא ברור למה שחקנים עדיין חותמים במקום שהרי ידוע לכל שיחש בו חובות רבים.

 

תגובת באקה תפורסם כשתתקבל.

מחמוד עבאס חתם בבאקה, יראה את כספו לאור החובות הרבים? צילום: חגאג רחאל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד מה יש לך נגד הפועל בקה?? כל קבוצות ליגה א חייבות לשחקנים ההנהלה החדשה בבקה מתקנת טעויות (ראמי 23-10-2018, 15:22)
    אוהד מה יש לך נגד הפועל בקה?? כל קבוצות ליגה א חייבות לשחקנים ההנהלה החדשה בבקה מתקנת טעויות והשנה היא מסתדרת בתשלומים וכל השאר ישולם שיקבלו מהעירייה . וכל התשלומים התעכבו מסיבות מקומיות.
  2. אוהד מה יש לך נגד הפועל בקה?? כל קבוצות ליגה א חייבות לשחקנים ההנהלה החדשה בבקה מתקנת טעויות (ראמי 23-10-2018, 15:25)
    אוהד מה יש לך נגד הפועל בקה?? כל קבוצות ליגה א חייבות לשחקנים ההנהלה החדשה בבקה מתקנת טעויות והשנה היא מסתדרת בתשלומים וכל השאר ישולם שיקבלו מהעירייה את מה שמגיע לקבוצה. אל דאגה לעונה זו וכל מי שחייבים לו יקבל לאחר קבלת הסכום שאושר לפני ימים אחדים בעירייה.
  3. אתר גזעני (אדיר 23-10-2018, 17:40)
    אתה הבעלים של גולר אדם רע נפש רעה
  4. כסף (באקה 23-10-2018, 21:16)
    בודאי יראה את הכסף הוא וכל השחקנים .ימותו הקנאים .למרות כל הנסיונות של אתר גולר להשפיע על השחקנים לא לחתום בבאקה כי באקה שקרנים רמאים נוכלים ומבטחים ולא מקיים .אתם יכולים לפנות לשחקנים ולשאול אותם האם הם מקבלים את שכרם? הבעיה ואם יש בכלל היא של ההנהלה הקודמת אז שיתבעו אותם .ואתם אתר גולר תתקדמו כבר מספיק עם ספור החובות .אתם מתעלמים ביודעין ובכונה מההשגים של הקבוצה רק כסף מעניין אותכם ווחובות מדי פעם אתם דוחפים את טייר הגזען ושותפיו ללכלך על באקה .איזה השגים היו לטייר ושחניו בשתי עונות?