איגוד המאמנים נגד אלימות במגרשים!

לאחר התקיפה על מאמן הכדורגל המוערך שי מאור, יצא איגוד המאמנים וגינה את המעשה! איגוד המאמנים החליט לצאת בקמפיין במועדוני הכדורגל הכולל הרצאות בנושא מיגור תופעת האלימות במועדוני הכדורגל

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-10-2018
  • 11:40

בשיחה שנערכה בין סגן ומ"מ יו"ר האיגוד, אמיר כהן לשי מאור, אמיר חיזק את ידיו, הבין לליבו שהרי גם לפני כ-3 שנים אמיר עבר בעצמו אירוע דומה.
מנגד אמיר ייעץ לשי מאור להיות חזק, להישאר בתפקידו וזאת מאחר והוא זוכה לתמיכת המועדון שגם הגיש תלונה במשטרה כנגד אותו אוהד.
אמיר ביקש משי מאור לא לתת פרס לאותו אוהד שחפץ בכך ששי מאור יעזוב, להישאר איתן בדרכו המקצועית ולהפגין חוזק מנטלי. עוד טען כהן בפני מאור שהישארותו בקבוצה הינה בגדר גדולתו למען השחקנים שאוהבים אותו, ורוצים אותו כמאמן. ללא ספק אמיר כהן חיזק את דעתו של שי מאור ששוקל לאחר דבריו את הישארותו ובעצם להפגין חוזק מנטלי ותמיכה בשחקניו.

 

אמיר כהן חיזק את ידיו של שי מאור!

 

אמיר כהן אמר לאתר 'גולר': "מקומם של העבריינים הוא מאחורי סורג ובריח. עברתי מקרה דומה והעבריין שהכה אותי הורשע ואף נידון לעונש לא קל הכולל מאסר על תנאי ועבודות שירות. כל עוד המועדון תומך במאמן, עליו להישאר מאוחד עם שחקניו וביחד להיות אגרוף חזק ומאוחד, ועל זה נאמר אחד למען כולם וכולם למען אחד. אני מאחל בהצלחה לשי מאור ולאשדוד".

איגוד המאמנים נגד אלימות במגרשים!

הוסף תגובה
תגובות
  1. שי מאור חייב להישאר (מכביסט 24-10-2018, 15:15)
    שי ישאר במועדון אסור לו לתת פרס לשלוכים של הליגיון שמנסים לנהל את עירוני. העונה ננקה את היציע מהשלוכים האלה גבי מייקל אושרי איציק אלברט וכל שאר הפסולת האנושית הזאת לא תישאר ביציע אנחנו מעדיפים אוהדים שמפצחים גרעינים ולא שלוכים שיאיימו וירימו ידיים על אוהדים ומאמנים רוצים להיות שלוכים לכו לא.ס אדומים