תחזית ליגה א׳ צפון, מחזור 7: רועי סימוני מארח את חליל באהה

המחזור ה-7 בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את חליל בהאא... האם אום אל פאחם תשיג ניצחון שני ברציפות...? האם רובי תמשיך להפציץ...? טבריה תדבק לצמרת הגבוה...? ומה יעשו בני זלפה ובאקה אל גרביה? שווה לקרוא!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-10-2018
  • 17:15

שלום לכולם! 

הפעם אני אחרוג ממנהגי ולמרות שיש המון תובנות אתמצת אותן בקצרה: אום אל פאחם חוזרת לנצח, באקה ובני זלפה חולקות את הנקודות וממוקמות במעלה הטבלה, טבריה חוזרת למסלול הניצחונות, ברובי נמצאים בחלום ונבנתה שם קבוצה לתפארת, אם אסי גלבוע ועירוני נשר אם לא יתעוררו מהר מאוד הם ימצאו את עצמם היישר בליגה ב׳.

השבוע בחרתי לארח חבר יקר ואיש כדורגל בכל רמ״ח אבריו, יו״ר הפועל איכסל חליל בהאא. לאחר ההפסד בשבוע שעבר לניר שטרית האגדי, אנסה לתקן השבוע מול חליל.

 

ניחוש נכון = 5 נקודות

בינגו = 10 נקודות  

 

עירוני קרית אתא - הפועל אסי גלבוע

רועי: משחק מפתח עבור שתי הקבוצות. קרית אתא שהתחזקה במספר שחקנים בכירים מכוונים לצמרת הגבוהה ולא ירשו לעצמם להפסיד, באסי חילוף המאמנים לא נותן את אותותיו עד כה, ויהיה קשה מאוד העונה. ההימור שלי: 0-2 לקרית אתא.

באהה: קריית אתא תנצח כי התחזקה בשחקנים מנוסים שיכולים להתברג בפליאוף העליון. אסי גלבוע מאכזבת בגדול וחייבת להתחזק ואם לא הם יישארו בתחתית עד סוף העונה. ההימור שלי: 0-2 לקרית אתא.

 

חיים לוי לא ירשה לעצמו להפסיד לאסי גלבוע בדרך לחלק העליון של הטבלה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל ירושלים - הפועל הרצליה

רועי: שתי הקבוצות שניצחו בשבוע שעבר בדקות הסיום מכדור עונשין מ-11 מטרים, ורוצות לרשום ניצחון שני ברציפות. הירושלמים מתחילים להראות סימני התאוששות, והקבוצה מהשרון מפגינה חוסר יציבות. תיקו ישמח את כולם. ההימור שלי: תיקו 1-1.

באהה: הרצליה קבוצה יותר טובה מהפועל ירושליים מבחינת איכות הסגל, והיא לא תתקשה לנצח אותה. ההימור שלי: 2-0 להרצליה.

 

מומו ניסטל חייב להתחיל ולשמור על יציבות! (מאור אלקסלסי)

 

עירוני נשר - מ.ס טירה

רועי: נשר שהופכת לבשר תותחים של הליגה, מארחת את טירה המצוינת שמוכיחה כי נבנתה קבוצה לצמרת הגבוהה. בבית זאת הזדמנות מצוינת של נשר לקחת נקודות. ההימור שלי: 2-0 לטירה.

באהה: אני חושב שסמארה מאמן טוב והכי מתאים לקבוצה. עם קצת שקט הם יחזרו לנצח, כי אם נסתכל על  הסגל של טירה הוא מהטובים בליגה, ואני חושב שהם יתברגו למעלה, ונשר קבוצה שרוצה להישאר בליגה עם הרבה שחקנים צעירים בסגל. ההימור שלי: 1-0 לטירה. 

 

שבוע סוער עבר על סמארה וטירה. איך זה ייגמר מול טירה? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל כפר כנא - עירוני טבריה

רועי: שחקניו של אילן סוויסה מגיעים בכושר נהדר לאחר ניצחון ותיקו וצמודים לצמרת. מנגד כפר כנא לאחר שני ניצחונות חזרו להפסיד. ובנוסף לכל זה 4 שחקנים בכירים ביקשו להשתחרר מהקבוצה, יהיה משחק טוב עם לא מעט שערים. ההימור שלי: 3-2 לטבריה.

באהה: משחק טוב מצפה לנו עם שני מאמנים טובים שאני מעריך אותם מאוד, וסגל שחקנים ששווה לפחות פלייאוף עליון. לדעתי תהיה חלוקת נקודות. ההימור שלי: 1-1.

 

הפועל באקה אל גרבייה - מכבי צור שלום

רועי: קבוצתו הלוהטת של אוהד בוזגלו מראה הרבה אופי ועדיין ללא הפסד העונה. מולה מגיעה צור שלום שמפתיעה ומחפשת לברוח ככל האפשר ממאבקי התחתית, מול אוהד קדוסי זה יהיה קשה. ההימור שלי: 0-3 באקה.

באהה: באקה עם הסגל הכי מנוסה והכי איכותי בליגה, וראיתי אותם השנה. קבוצה מאומנת טוב ויש להם את ההתקפה הכי טובה בליגה. למרות שיש להם שחקנים פצועים הם ינצחו את צור שלום. ההימור שלי: 0-2 לבאקה.

 

הפועל מגדל העמק - ״רובי שפירא״ חיפה

רועי: מגדל העמק ששקועה חזק בתחתית מארחת את הקבוצה הלוהטת של הליגה במחזורים האחרונים. יהיה קשה מאוד לעצור את שחקניו של אלעד בראון ובעיקר את ליעד מרדכי המוכשר שנמצא בכושר שיא. ההימור שלי: 2-0 לרובי.

באהה: רובי שפירא קבוצה יותר חזקה ממגדל העמק שפתחה את העונה לא טוב בכלל, למרות שיש לה סגל שחקנים מצוין. ברובי מוכיחים שהעולם שייך לצעירים. ההימור שלי: 2-0 לרובי.

 

קבוצתו של אלעד בראון לוהטת! (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל כאוכב

רועי: שתי קבוצות עם סגלים מהטובים ביותר בליגה, אבל ויש אבל גדול - אום אל פאחם חוזרת לארח באצטדיון השלום שצפוי להיות מלא באלפי אוהדים. עבור אבי מלכה ואיימן חלייאלה זה משחק בהזמנה. ההימור שלי: 1-3 לאום אל פאחם.

באהה: יהיה משחק מעניין. אום אל פאחם רוצים לנצח בבית עם הקהל הגדול שיש להם, שחייב לתת שקט להנהלה ולכל המערכת, כי יש להם סגל טוב שיכול להתמודד על העלייה. כאוכב עם הרבה שחקנים מנוסים בליגה הזאת, לא רוצים להפסיד במשחק החוץ הקשה נגד אום אל פאחם. ההימור שלי : תיקו 1-1. 

 

הפועל שפרעם - הפועל בני זלפה

רועי: הבלאגן בשפרעם חוגג. מלבד הניצחונות שלא מגיעים, השחקנים השביתו בתחילת השבוע את אימוני הקבוצה, מולם מגיעה הקבוצה הטובה ביותר בליגה שממוקמת במקום הראשון ולא תרצה לאבד נקודות. ההימור שלי: 1-0 בני זלפה.

באהה: אני רוצה לדבר על זלפה, הפתעת העונה בליגה א'. קבוצה עם שחקנים שבאים לעבוד בצניעות עם מאמן מצוין שעובד ועבד יום ולילה להגיע לליגה א', ובשבילי זה בנאדם שמגיע לו כל הקרדיט לפתיחת העונה המצוינת. אני חושב שעם חיזוק טוב בשני שחקנים מנוסים הם יכולים להתמודד על עליית ליגה. שפרעם קבוצה שבאמת אני מעריך מאוד, אבל היא לא מצליחה לנצח משחק אחד מתחילת העונה והם חייבים להתחזק ואפשר לסמוך על אבו רקייק שעובד בתנאים קשים מכל הבחינות, שישאיר אותם בליגה. ההימור שלי: 2-0 בני זלפה.

תחזית ליגה א׳ צפון, מחזור 7: רועי סימוני מארח את חליל באהה

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אנחנו עולים (טבריה 26-10-2018, 08:21)
  2. הליגה חלשה וטבריה הכי טובים (שחקן טבריה 26-10-2018, 08:22)