בית"ר ר"ג עם ניצחון שני רצוף

בשני המשחקים תחת הדרכתו של דודו חלף בבית"ר ר"ג, הקבוצה כבר צברה 6 נקודות רצופות וטיפסה במעלה הטבלה. חלף: "מרוצה בר"ג, השאיפה שלי היא תמיד לחזור לליגה א' ואני מקווה שזה יקרה מהר"

  • על ידי: דורון נגר
  • 23-10-2018
  • 08:22

דודו, לא יכולת לרצות יותר, אתם עם שני ניצחונות מאז שהגעת. מה למעשה שינית בקבוצה שהייתה עד אז ללא נקודת ליגה?
"דבר ראשון זאת משמעת טאקטית ולשחק כדורגל מהיר מרגל לרגל, אלה הדברים החשובים ביותר. התחלנו לשחק כדורגל עם הנעת כדור מרגל לרגל ולא להעיף כדורים למעלה כמו שהקבוצה עשתה לפני כן. בנוסף החדרתי בשחקנים את האמונה שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב יותר ושהתוצאות יגיעו".

 

עשיתם ניצחון גדול על כפר קאסם שועאע השבת
"כן בסך הכל כפר קאסם ידועה כקבוצה חזקה עם המון ניסיון. המשחק התפתח בצורה ששלטנו יותר בכדור והם עמדו מאחור, יזמנו ולשמחתי השערים גם אם הגיעו קצת מאוחר הם הגיעו. אני שמח על הניצחון ומרוצה מהשיפור במשחק שאני רואה בקבוצה. אני מקווה שיהיה לזה המשכיות"

 

בשבוע הבא אתם יוצאים לבית דגן שנתנה פייט לשמשון ת"א החזקה. מה יחסי הכוחות?
"את בית דגן אני מכיר משנה שעברה כאשר אימנתי את עמישב. זה מגרש צר מידות ולבית דגן יש את צורת המשחק שלה, עם התקפה קטלנית ושחקנים גבוהים ברחבה. כמובן שאכין את הקבוצה בהתאם למגרש ולצורת המשחק של בית דגן. אני אדרוש כמו בכל שבוע מהקבוצה שלי הנעת כדור, קשיחות, אגרסיביות ולחץ בשטח של היריבה, עם זה אנחנו נגיע לבית דגן, וכמובן שניזהר מהשחקנים האיכותיים של בית דגן. בשל העובדה שהמשחק בבית דגן יש להם יתרון אבל לאור היכולת שלנו אני חושב שיהיה משחק שקול וצמוד".


אתם לא מרבים לכבוש, אתם מתכוונים להתחזק?
"אנחנו מנסים לצרף שחקן או שניים בחלק הקדמי, שחקנים עם ניסיון שיוכלו לדחוף את הקבוצה ויהיה לנו יותר קל להבקיע. אני חייב להגיד שאני מרוצה ברמת גן, יש כאן אנשים טובים. השאיפה שלי היא תמיד לחזור לליגה א' ואני מקווה שזה יקרה מהר".

דודו חלף, מאמן מהטובים בליגה וכבר בשני משחקים רואים שינוי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצויין בחור חיובי עם אנרגיות טובות מחוייבות ומקצועיות (שחקן 23-10-2018, 10:08)
    בהצלחה לביתר רמת גן
  2. עירקים קמצנים (הקמצנים 23-10-2018, 10:10)
    זיגי ודוד אין מה לעשות צריך לשחרר כסף שתי קמצנים מגעילים