"גם אני תובע את באקה, הם שקרנים ואי אפשר להאמין לאף מילה שלהם"

כך אמר טאראס שולקובסקי, בלמה המצוין של הפועל הרצליה לאחר ששיחק אשתקד בבאקה אל גרביה, ולטענתו לא קיבל את מלוא הכסף כפי שהתחייב בחוזה איתו. עוד מוסיף טאראס: ״אני מבין את צחי טיאר. הם לא אמינים והוא דיבר מהלב, ושלא ישחקו אותה נפגעים מחצי מילה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-10-2018
  • 19:41

שחקנה של הפועל באקה אל גרביה בעונה שעברה, טאראס שולקובסקי, החליט לתבוע את קבוצתו אשתקד באקה אל גרביה על החוזה שמגיע לו שנחתם בתחילת שנה שעברה, ועדיין לטענתו לא קיבל את השכר שהובטח לו. 

 

טאראס בתגובה: ״החלטתי לתבוע את באקה כי חיכיתי הרבה זמן, והם כל הזמן אמרו לי "מחר", בוא נסתדר", ״בוא תוריד חצי מהחוב ונחלק לך את השאר"ס אני ישר אמרתי להם לא מוכן! אני עבדתי בשביל הכסף הזה, היה לנו חוזה בתחילת העונה והם צריכים לעמוד בחוזה כמו שאני עמדתי בחוזה וכל ההתחיבויות המקצועיות כלפי הקבוצה. אני עמדתי בהן והם לא עמדו בהתחייבויות אליי. זה לא רציני לבוא לשחקן לבקש ממנו לוותר על חצי מהחוב. אני עבדתי בשביל הכסף ולכן מגיע לי כל מה שנחתם בחוזה".

 

אז מה החלטת לעשות בנושא: ״הגשתי תביעה לבית דין לעבודה לחייב את הקבוצה לעמוד בחוזה שלי".

 

אז איך אתה מסביר שהקבוצה החתימה מלא שחקנים העונה ושחקנים לא זולים?

"אני פשוט לא מאמין שקבוצה שחייבת לפי הבנתי כל כך הרבה כסף לשחקנים משנה שעברה, ועדיין קיימת, ולא משלמת חובות ומחתימה שחקנים חדשים וטובים שלוקחים הרבה כסף. ואני שואל איפה ההתאחדות לכדורגל שאמורה לשמור על השחקנים ועל הליגות הנמוכות. איפה השחקנים שחותמים בקבוצה שידוע שיש לה הרבה חובות? למה הם חותמים שם? לא מבין אותם...״

 

בקשר לצחי טיאר שאמר כביכול את מה שיוחס לו: ״לא מסכים עם מה שאמר אבל אפשר להבין אותו. הוא דיבר מהרגש. הם משקרים כמעט כל יום ושלא ישחקו אותה נפגעים מחצי מילה״.

 

כשתתקבל תגובת באקה אל גרביה אנו נפרסם אותה. 

 

 

 

טאראס שולקובסקי, אחד בלמים הטובים והוותיקים בליגה א צפון. צילום: מאור אלקסלסי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. טרס קיבל זר פרחים כשבא לבקה.יש הנהלה חדשה שמסדרת כל התשלומים משנה שעברה (ראמי 21-10-2018, 23:32)
  2. צודק (אור 22-10-2018, 14:41)