נבחרת המחזור ה-6 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור השישי בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו משחק העונה בין בני זלפה ובאקה אל גרביה מסתיים בתיקו. הקטר האדום מחיפה לא עוצר בפעם הרביעית ברציפות בליגה, והפעם מול כפר כנא ואום אל פאחם חוזרת למאבק לאחר ניצחון קליל על אסי גלבוע. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון...? שווה לראות..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-10-2018
  • 12:55

נבחרת הצפון:

שוער:

שגיא בן יצחק (הפועל ירושלים)

שבוע שני ברציפות ששוערה של ירושלים מצטיין. השבוע הוא היה ענק מול טירה שלחצה ברוב דקות המשחק, ורק הצלות מרשימות שלו השאירו את קבוצתו במשחק. שגיא שוער יציב שנותן הרבה ביטחון לקבוצתו. שוער שמביא נקודות זה נכס לקבוצה. 

 

שגיא בן יצחק השאיר את קבוצתו במשחק בדקות הקריטיות מול טירה (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

עידן וייצמן ('רובי שפירא' חיפה)

צמד שערים לא מהעולם הזה לבלם והקפטן הוותיק של 'רובי'. שער מחצי מגרש ועוד שער מכ-25 מטרים. מנהיג אמיתי שמייצב את ההגנה, ומכוון את השחקנים הצעירים והוא לא ספק הברומטר על המגרש של 'רובי'. 

 

עידן וייצמן, המנהיג של 'רובי' (מאור אלקסלסי)

 

אחמד צביח (הפועל כאוכב)

בלמה של הפועל כאוכב, הגיע רק השבוע ובמשחקו הראשון במדי כאוכב הוכיח את יכולתו והראה איזה בלם מצוין הוא, כאשר שמר על רשת נקייה לטובת קבוצתו ואפשר לחבריו להביא ניצחון חשוב נגד מגדל העמק.

 

עומר רטמן (הפועל הרצליה)

מגנה השמאלי של הפועל הרצליה, פעם ראשונה בהרכב הגיע ממכבי פ"ת והיה מצוין, עשה הגנה נפלא ועזר לחבריו בחלק ההתקפי, הוציא כדורי רוחב לחלוצים ללא הפסקה ופריצה סוחפת שלו בדקה ה-90 גרמה לפנדל מוצדק וניצחון יקר להרצליה.

 

אברהם צ'קול (הפועל אום אל פאחם)

מגנה  של אום אל פאחם היה פעיל מאד, עשה עבודת הגנה יוצאת מהכלל, ובכל התקפה של קבוצתו תמך רבות ועזר לחבריו בחלק ההתקפי. שחקן משמעותי ביותר בהרכבה של אום אל פאחם. 

 

קישור:

בילאל סבג (הפועל בני זלפה)

שחקן הכנף המוכשר של בני זלפה, היה במשחק יוצא מהכלל, הטריד את הגנת באקה ובעיקר את שני המגנים משני הצדדים, ולקינוח כבש את השער של זלפה והוכיח כמה כישרון ופוטנציאל יש לבחור ברגליים.

 

שגיא יוסף (הפועל ירושלים)

הקפטן הוותיק של הפועל ירושלים, פתח את המשחק כמגן שמאלי ובמחצית הוסט לעמדת הקשר. שגיא נותן את הלב והנשמה בכל משחק למען הצלחת קבוצתו, ומול טירה הוא גם איים על השער וכמעט כבש. 

 

אוסאמה שעאבן (עירוני קריית אתא)

קשרה המצוין של קריית אתא, היה פעיל מאד בחלק ההתקפי של קבוצתו, כבש פעמיים והביא ניצחון יוקרתי לקבוצתו. אוסאמה שחקן טכני עם כישרון, רב ורואים את זה במשחקים האחרונים בהם הוא מצטיין. 

 

אבירן תורג'מן (הפועל אום אל פאחם)

קשרה של אום אל פאחם היה מעולה במרכז המגרש. הכניס כדורי עומק לשחקני ההתקפה, יצר מצבים לחבריו, והוציא את קבוצתו מהגנה להתקפה במהירות. אבירן היה השחקן הבולט בניצחון המשכנע של אום אל פאחם על אסי גלבוע.

 

משה דבורה נותן בכל משחק 120%

 

משה דבורה ('רובי שפירא' חיפה)

חלוצה של 'רובי' סגר את הקו את שלומי בן עשור ויצא למתפרצות במהירות וסיכן את השער. נתן כרגיל 120 אחוז מהיכולת שלו. 

 

משחק נהדר לעבד גברין שעם עוד קצת מזל גם יימצא את הרשת (מאור אלקסלסי)

התקפה:

עאבד גברין (עירוני טבריה)

משחק פנטסטי לחלוץ הצעיר והמוכשר של טבריה. סחט פנדל וסידר לחבריו מספר רב של מצבים לכיבוש שער. הטריד רבות את הגנת נשר, ורק חוסר מזל ויום גדול של שוער נשר, מנעו ממנו לכבוש שערים. 

 

מאמן המחזור: מורדי וקנין (הפועל ירושלים)

חיים לוי וקריית אתא עשו ניצחון מרשים על צור שלום השכנה, אלעד בראון ממשיך ביכולת הגבוהה של קבוצתו והפעם חניכיו דרסו את הפועל כפר כנא, שמעון הדרי הביס את אסי גלבוע החלשה אבל מעל כולם הרשים השבוע מורדי וקנין מאמנה של הפועל ירושלים, שניצח את טירה שנחשבת לחזקה. שאפו!

 

ניצחון מרשים למורדי וקנין והפועל ירושלים (מאור אלקסלסי)

נבחרת המחזור ה-6 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפיספוס של טבריה בכוונה או שלא בכוונה זה אי החתמתו של עידן ויצמן וחבל. (אוהד עירוני טבריה 22-10-2018, 16:18)
    ידענו שהוא הגרזן בהגנה.
  2. אחלה קבוצה (טברייני 22-10-2018, 17:25)
    ביום שישי ראינו את היכולות של הקבוצה שלנו כל הכבוד לאילן ולשחקנים ולך גאברין היקר אתה שחקן מצויין ונגד נשר גרמת לנו להבין עד כמה הגולים שלך יבואו ובצרורות אוהבים אותך