סיכום המחזור ה-6 בליגה א' של סוכנות השחקנים D&A

סוכן השחקנים תומר אסולין, מביא בפנינו את סיכום המחזור השישי של ליגה א' בשני המחוזות. מעניין לראות את נקודת מבטו של תומר לגבי ליגה א'. תומר חושב שבצפון קיבלנו מחזור שיגרתי ללא הפתעות משמעותיות, למעט הפסדה של טירה להפועל ירושלים, ואום אל פאחם חוזרת לעניינים. בדרום יבנה מפסידה למ.ס כפר קאסם שמטפסת למקום הראשון! הצמרת בוערת כשמ.ס כפר קאסם, מכבי יבנה והכח עם 13 נקודות חזק בצמרת! כשבתחתית מחנה יהודה עדיין ללא נקודות

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-10-2018
  • 14:40

משחקי הצפון:

הפועל אסי גלבוע - הפועל אום אל פאחם 3:0
שמעון הדרי וחניכיו סוגרים את הסיפור כבר במחצית הראשונה עם 3:0 קליל. סגל השחקנים של אום אל פאחם הוא סגל בכיר ואיכותי, ואם שמעון הדרי ידע להוציא ממנו את המקסימום אין ספק שזו אחת הקבוצות שצריכות לעלות ליגה. מנגד בגלבוע המצב לא טוב, רז משולם חייב ליישר את השורות, לחזק את הסגל ולהוציא את הקבוצה מהמקום בתחתית כי יש לו בסיס טוב.

 

הפועל הרצליה - הפועל שפרעם 0:1
הפועל הרצליה ומומו ניסטל מצליחים בדקה ה-90 לנצח בביתם את שפרעם, בהרצליה מצפים ליותר וחייבים לייצר מומנטום ולשפר את היכולת כדי להידבק לדבוקת הצמרת. מנגד שפרעם מסתבכת בתחתית וכל שבוע שעובר בלי נקודות המצב מסתבך עוד יותר.

 

למרות הניצחון, מומו ניסטל וקבוצתו חייבים להיראות טוב יותר (מאור אלקסלסי)

 

מכבי צור שלום - עירוני קרית אתא 0:2
ניצחון חוץ לא פשוט של קרית אתא במגרש לא פשוט בצור שלום. ניצחון חלק 2:0 מצמד של אחד השחקנים הטובים בליגה, אוסמה שאעבן! קרית אתא לאחר התוספת של אלירן חודדה ולירון אלימלך, צריכה להיות בחלק העליון של הטבלה ללא ספק.

 

הפועל כאוכב - הפועל מגדל העמק 0:1
שער בדקה ה90 של מי אם לא אבי מלכה! כאוכב עם ניצחון חשוב במחשק קשה, מנגד מגדל העמק העונה עד כה עוד לא נראים טוב. משהו לא טוב עובר על הקבוצה הזו מפתיחת העונה שיש לה סגל שחקנים מצוין, אבל משהו לא התחבר שם עדיין. יש לנו ציפייה ובצדק שעם סגל כזה הקבוצה חייבת להיות בחלק העליון של הטבלה, והקבוצה עם נקודה 1 בלבד עד כה! 

 

עירוני טבריה - עירוני נשר 0:2 
ניצחון קליל למקומיים. אילן סוויסה מוריד את חניכיו לקרקע והקבוצה מנצחת בביתה. מנגד עמית אמזלג וחניכיו לא נראים טוב, והאירוע שהתרחש עם מאיר גבאי שבסיומו השחקן הוחלף בדקה ה-13 ואף עזב את המגרש ונסע במחצית המשחק לביתו יחד עם המאמן חיים פינטו שאמור להיות המאמן על הקווים, לא מוסיף כבוד ולא מתאים למועדון כזה! אני בטוח שקבריניטי המועדון יפעלו בנושא ומהר...

 

אילן סוויסה הוריד את שחקניו לקרקע (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס טירה - הפועל ירושלים 2:1
מוחמד סמארה וחניכיו מפסידים בביתם להפועל ירושלים. לטירה יש סגל שחקנים  מצוין, אך משהו שם לא מתחבר והתוצאות מעידות על כך וחבל. בטירה הושקע השנה כדי להיות בצמרת, והאירוע הלא מכובד שאירע בסיום המשחק שבעקבותיו מאמן הקבוצה סמארה התפטר לא צריך לקרות. מנגד הפועל ירושלים חוזרת לליגה עם עוד ניצחון, ונכנסת לעניינים עם ניצחון חשוב ולא פשוט בכלל.

 

הפועל בני זלפה - באקה אל גרביה 1:1
המוליכה בני זלפה הוליכה עד דקות הסיום, ובהחלט מוכיחה שזה לא מקרי אלא יש קבוצה חזקה וטובה, שגם נגד באקה אחת הקבוצות החזקות בליגה, היא הייתה קרובה ל-3 נקודות, אלא שבדק ה-89 מי אם לא אוהד קדוסי שנמצא בכושר הבקעה מצוין משווה את התוצאה ל-1:1 בסיום!

 

'רובי שפירא' חיפה - הפועל כפר כנא 0:3

ניצחון מוחץ לאלעד בראון ושחקניו! שאפו לבראון ושחקניו שנמצאים בכושר מצוין, ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות העונה עד כה. קבוצה צעירה ודינמית שמשחקת כדורגל טוב, כובשת לא מעט ומצד שני כמעט ולא סופגת. מנגד כפר כנא ממשיכה בחוסר האיזון ולא מצליחה לייצר מומנטום. עם סגל שחקנים כזה שכולל שחקנים כמו מאור סיסו ,שלו ברוור, עמיר אבלס ,שלומי בן עשור ואחרים נוספים, הציפייה לתוצאות אחרות ולרמה אחרת, אדהם זועבי חייב למצוא את הנוסחא הנכונה. אסור לקבוצה כזו להפסיד בצורה כזו וזו לא הפעם הראשונה העונה.

 

משחקי הדרום:
מ.ס  כפר קאסם - מכבי יבנה 0:2

ניצחון משכנע של כפר קאסם מצמד של יוסי אסייג, והקבוצה עולה למקום הראשון המיוחל. האם יחזיקו בו עד לסיום?! משימה לא פשוטה, יבנה מפסידה לראשונה מזה זמן רב, ואחרי תיקו בשבוע שעבר עם יפו, קרגולה וחניכיו יצטרכו לחזור לעצמם ומהר.

 

קרגולה ושחקניו צריכים לחזור למסלול ומהר (איתן ידגר)


'נורדיה' ירושלים - מכבי הרצליה 1:0
ניצחון חוץ לצחי טיאר וחניכיו במשחק חוץ קשה 'נורדיה' רצתה להמשיך לטפס בטבלה, אך לא הצליחה לנצח את מכבי הרצליה. אסף גובזה המצוין עוד הספיק להחמיץ פנדל קריטי בדקה ה-90.


מכבי שעריים - הפועל מחנה יהודה 0:1
שעריים עם ניצחון שני רצוף משערו של רז רחמים, והקבוצה נראית טוב בשבועות האחרונים וממשיכה לטפס קדימה בטבלה. מנגד מחנה יהודה עדיין עם 0 נקודות והמצב מסתבך, ואם לא יחול שינוי ומהר, ליגה ב' קרובה מתמיד.


בית"ר כפ"ס - 'ירמיהו' חולון 0:0
משחק שקול מאוד בין שתי קבוצות שוות ברמתן. לא היו אירועים דרמטיים, תיקו שמשקף פחות או יותר את המתרחש על כר הדשא.


הפועל אזור - מכבי יפו 0:2
ניצחון סופר חשוב ליוסי חכים וחניכיו לאחר תקופה לא פשוטה. מנגד יפו במשחק לא טוב, יפו לא נראית טוב בתקופה האחרונה ובמשחק הזה בפרט.

 

יוסי חכים יכול לנשום הרבה אוויר לאחר ניצחון חשוב מול יפו (אלעד ירקון)


'אדומים' אשדוד - הכח רמת גן 2:0
ניצחון ענק של עומר פרץ ושחקניו במשחק חוץ קשה מאוד משערים של גורמזנו ושפונגין. ניצחון שמעלה את הכח למקום השלישי צמוד ליבנה ומ.ס כפר קאסם בצמרת, שאפו לעומר פרץ ושחקניו.


הפועל כפר שלם - שמשון כפר קאסם 3:1
ניצחון חוץ סופר קשה לכפר קאסם, לא פשוט להוציא נקודות בכפר שלם. כפר קאסם מצפים להיות חרוצים ועם סגל כזה חייבים להמשיך לנצח ולטפס קדימה.

סיכום המחזור ה-6 בליגה א' של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי קרית גת (קרית גתי 21-10-2018, 18:15)
    מה קרה לא שמעתם על קרית גת ???? טוב אז קבל 2-0
  2. 100% הצלחה מחנה יהודה (יודע הכל 21-10-2018, 22:10)
    ככה זה דאגתם שכל האנשים שדאגו למחנה והעלו אותם ליגה שיעזבו את האגודה מגיע לכם ליגה ג