"שוקל להתפטר, לא אשאר במקום שלא מעריכים אותי"

כך אמר מוחמאד סמארה לאחר המשחק ההפסד המפתיע מול הפועל ירושלים. עוד מוסיף סמארה: "יש לי דרך ועקרונות, ושחקן שמאחר לא ישחק אצלי והקהל כנראה לא אוהב את זה". סמארה מסכם: "אני לא נשאר במקום שלא רוצים אותי ולא מעריכים אותי, ההנהלה מעריכה, הקהל לא"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-10-2018
  • 18:09

מוחמד סמארה נשמע מאוכזב מאוד בתום המשחק בין טירה להפועל ירושלים, בו ירושלים ניצחה בטירה 2-1 וגרמה להפתעה אולי הכי גדולה של העונה.

 

סאמרה אמר ממש בסיום המשחק: "אני לא יכול לפרט, אבל עד מחר אני אחליט אם להישאר או לעזוב את הקבוצה. אם הקהל לא רוצה ורק צועק להתפטר, אני לא נשאר".

 

מוחמד מוסיף: "גם כשניצחנו בשנה שעברה הקהל צעק תתפטר, אני לא רוצה להמשיך במקום שהקהל לא רוצה אותי ואני לא אמשיך במצב כזה. אני אשב עם ההנהלה ואקבל החלטה סופית".

 

עוד מוסיף סמארה: "נתתי למועדון הזה 5 שנים, תרמתי מעצמי ומהזמן שלי הרבה מעבר למה שאני מקבל. אני עשיתי את המיטב שלי, ואם הקהל לא מעריך אז זאת בעיה שלו, המצפון שלי נקי. אני 5 שנים בבוגרים, השארתי את הקבוצה בליגה ב' לפני 5 שנים, העליתי את טירה ליגה כשכולם חשבו שהקבוצה תהיה במרכז הטבלה".

 

סאמרה מפרט: "אתמול איחרו לאימון המסכם 2 שחקנים שנחשבים בכירים אצלנו, כמובן שלא נתתי להם לשחק וחלק מהקהל לא אהב את זה, אבל שיחקתי עם רביעיית הגנה שלא שיחקו יחד. שחקן שלא מגיע לאימון המסכם ולא מגיע לאימונים בזמן, לא ישחק אצלי. הקהל רוצה שהשחקנים ישחקו, והם באים הפוך על הפוך. אני הולך עם העקרונות שלי עד הסוף".

 

לסיום מספר סמארה: "הנהלה מעריכה אותי מאד ורוצים שאני אמשיך, אבל קשה להצליח כשלא כל הקהל איתך. בבית יש אנשים שינסו להכשיל אותך, אבל בסופו של הקומץ גדל ואני לא נשאר במקום שלא מעריכים אותי בו".

 

עד מחר בערב נדע מה החליט מוחמד סמארה לגבי עתידו ונפרסם על כך בהתאם. 

 

 

מוחמד סמארה שוקל להתפטר (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה יודע בדיוק למה ההנהלה מעריכה אותך כי יושבים לך בספסל 8 אנשים אומרים לך מה לעשות (אחד שיודע 19-10-2018, 18:54)
    הקבוצה גדולה עליך הנהלה עושה מה שבא לה וטוב לה אתך
  2. מאמן לא מתאים ( אוהד 19-10-2018, 19:31)
    הגיע הזמן.אבל יש לי הרגשה שההנהלה תחליט להשאיר את סמארה .וכאילו הוא מתפטר.ומן הצדק חייבים להחליף את סמארה.אחרי הקללות שהחזיר הוא ואבא שלו לקהל.וזה לא הפעם הראשונה. דרך אגב הרגשתי שהשחקנים רוצים להפסיד .כי אין להם חשק לשחק עם סמארה.
  3. טיטי קובע הכל אתה סתם ממלא אחרי ההוראות (טירה 19-10-2018, 20:18)
  4. קבוצה בלי שיטה מעיפים כדורים חילופיים כושלים ומה לא נגיד על המאמן עבד טיטי (צגאי 20-10-2018, 15:45)