תחזית ליגה א׳ צפון, מחזור 3: רועי סימוני מארח את רפי בוסקילה

המחזור ה-2 הסתיים עם הרבה מסקנות להמשך הליגה,וסוכן השחקנים רועי סימוני בחר לקראת המחזור השלישי לארח את המאמן רפי בוסקילה. בשבוע שעבר זה נגמר לא טוב בוא ניראה כיצד זה יגמר השבוע? הפועל אום אל פאחם מארחת את הפועל הרצליה איך המשחק יסתיים? האם ברובי יצליחו להשיג נקודות ראשונות מול אסי? האם באקה ואוהד בוזגלו ימשיכו לנצח גם מול נשר? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-09-2018
  • 18:32

שלום לכולם!

המחזור ה-2 הסתיים לו בהפסד לחברי ירון דוד, שניראה חד מתמיד. בצפון, רק ארבע קבוצות נותרו בלתי מנוצחות ותופסות מקום גבוהה בצמרת אבל דבר אחד בטוח העונה בליגה א׳ צפון, שום משחק לא יהיה קל עבור אף אחת מהקבוצות והליגה תהיה שיוויונית מאוד וכתוצאה מכך יש מספר תובנות: 

 

1. הפועל אום אל פאחם עדיין לא מציגה את היכולת שמצפים ממנה, וגם נחלה תבוסה בגביע נגד כפר כנא. לירון אלימלך עדיין ללא שער ליגה, אך עם ספסל כזה מי צריך יותר. משה בן לולו כובש ומעניק למוריס אוזן נצחון חשוב להמשך.

 

2. אוהד בוזגלו ובאקה נושמים אוויר פסגות ונמצאים בראשות הטבלה. אומנם ההגרלה זימנה להם משחקים קלים בפתיחת העונה,  אבל מה שבטוח הם נראים נהדר, ומציגים כדורגל יפה לעין ובקצב הזה הם יתמודדו חזק על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. 

 

3.הקוסם אילן סויסה, ממשיך בשלו ורושם ניצחון נוסף ו-6 נקודות. כרגע הוא ושחקניו נמצאים בגרמניה, ונראה כי הם מאוד מרוצים לאחר שבשנים האחרונות התרגלה הקבוצה לפתוח את העונה בהפסדים.

 

חן ידען, מוביל את טבריה להצלחה גדולה בפתיחת העונה. צילום: מאור אלקסלסי.

 

4. העולה החדשה בני זלפה, רושמת ניצחון שני ברציפות בליגה נגד הפועל כפר כנא החלשה ונצמדת לצמרת. ניראה כי היא תהיה שם כל העונה.

 

5. בהפועל כפר כנא, עדיין יצטרכו לעשות חישוב מסלול מחדש למרות הנצחון בגביע, מנהל מקצועי יש, יכולת אין. בדרך הזאת הם בדרך הבטוחה לליגה ב׳ ואיזה מסכנים האוהדים למרות שהגביע מביא איתו אופטימיות..

 

6. קרית אתא ונשר נפרדו בתיקו בדרבי של הקריות, ונראה כי שתי הקבוצות ימצאו את עצמם במרכז הטבלה.

 

7. ״רובי שפירא״, רושמת הפסד שני ברציפות וניראה כי מיקי קופל ואלעד בראון יצטרכו למצוא את הנוסחה להחזיר את הקבוצה למסלול הנצחונות כפי שעשתה במשחקי המבחן. 

 

השבוע בחרתי לארח את רפי בוסקילה חבר טוב ומאמן מצויין. יהיה מעניין לראות עד כמה הוא עדיין חד. מה שבטוח אחרי ההפסד בשבוע שעבר לירון דוד לא ארצה להפסיד פעמיים אני בטוח שאנצח.

ניחוש נכון = 5 נקודות 

בינגו = 10 נקודות 

 

 

הקוסם אילן סוויסה עושה פלאים בפתיחת העונה בטבריה. צילום: מאור אלקסלסי. 

 

״רובי שפירא״ חיפה - הפועל אסי גלבוע

רועי- אסי גלבוע הצליחו להשיג נקודה ראשונה בשבוע שעבר, למרות שהיו קרובים ואף שווים ניצחון , והם ירצו להמשיך במומנטום החיובי. לעומת זאת ב״רובי״ עדיין מחפשים נקודה ראשונה ולא יכולים לעצמם לרשום הפסד נוסף ובטח לא בבית.

ההימור שלי: 1-1

 

רפי-שתי קבוצות שפתחו בצורה לא הכי טובה את הליגה ושתיהן יגיעו בכדי לא להפסיד ולהשיג נצחון ראשון העונה.

ההימור שלי: תיקו 2-2

 

הפועל כפר כנא - מכבי צור שלום 

רועי - בהפועל כפר כנא רושמים שני הפסדים רצופים, ונמצאים במקום האחרון בטבלה. הקבוצה חלשה מאוד והאופק נראה רחוק. בצור שלום ניצחו בשבוע שעבר את ״רובי״ ומול קבוצתו החלשה של אדהם זועבי הם לא יתקשו.

ההימור שלי: 2-0 לצור שלום  

 

רפי - לכפר כנא יש מספר שחקנים מנוסים שידעו לקחת את הנקודות , צור שלום היא קבוצה ביתית מובהקת ואת רוב הנקודות שלהם הם יקחו בבית. 

ההימור שלי: 2-0 לכפר כנא

 

שחקני הרצליה, יוצאים למשחק חוץ קשה מאד באום אל פאחם. צילום: מאור אלקסלסי. 

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל הרצליה 

רועי - עוד משוכה קשה עבור מוריס אוזן, ושחקניו שמצליחים לנצח במשחקים האחרונים בהפרש של גול אחד בודד ששווה עבורם 6 נקודות, ובאמצע השבוע הובסו ע״י כפר כנא במשחק הגביע ונשאלו הרבה שאלות בקבוצה שהשקיעה אולי הכי הרבה כסף העונה. בהרצליה, יש קבוצה צעירה ותוססת שתעשה חיים קשים אבל כנראה שעוד שפן יקום מהספסל של פאחם ויתן להם שלוש נקודות חשובות, או שלירון אלימלך יכבוש את שער הליגה הראשון העונה.

ההימור שלי: 1-0 לאום אל פאחם 

 

רפי - משחק של 2 קבוצות שיתמודדו לאורך כל העונה בצמרת, הרצליה מאומנת היטב אך מבינה שכל משחק העונה יהיה קשה עבורם. מנגד באום אל פאחם יש את חודדה המנוסה, ומוריס אוזן שמכיר את הליגה היטב.

ההימור שלי: 1-2 לאום אל פאחם

 

הפועל מגדל העמק - הפועל בני זלפה 

רועי - בבני זלפה פתחו את העונה ברגל ימין, ורושמים שני ניצחונות בפתיחת הליגה. בשישי הם יוצאים למשחק חוץ קשה, קל זה לא יהיה. במגדל העמק נבנתה קבוצה לצמרת הטבלה, בינתיים זה לא הולך כפי שציפו, ובשישי הם ינסו להשיג את ניצחונם הראשון העונה.

ההימור שלי: 1-2 למגדל העמק

 

רפי - מגדל העמק בנו העונה קבוצה טובה ומאוזנת, למרות שצברו נקודה אחת עד כה הם הראו ניצוצות של קבוצה חזקה. זלפה, פתחו את העונה בצורה מדהימה ולכן אני חושב שהם יגיעו משוחררים .

ההימור שלי: 0-2 מגדל העמק 

 

עירוני נשר חגגו עליה רק לפני שנתיים, האם נראה אותם חוגגים ניצחון על באקה? צילום: אלעד ירקוני. 

 

הפועל באקה אל גארביה - עירוני נשר 

רועי - קבוצתו של אוהד בוזגלו, מאותת שבוע שני ברציפות כי היא אחת המועמדות העיקריות להעפיל לליגה הלאומית, ובמגרשה הביתי מול נשר היא לא צריכה להתקשות למרות שהספדנו את נשר מוקדם מידי ,הם מוכיחים שיש שם קבוצה טובה מול באקה זה יהיה קצת קשה.

ההימור שלי: 0-3 לבאקה

 

רפי - באקה אחת הקבוצות החזקות בליגה, אוהד בוזגלו בנה קבוצה חזקה ומאומנת היטב. נשר לא יוותרו על הליגה בקלות ואין לי ספק שהם יצברו נקודות אבל לא במשחק הזה. ההימור שלי : 1-3 באקה 

 

הפועל שפרעם - הפועל ירושלים 

רועי - שתיים מהקבוצות החלשות בליגה נפגשות למשחק שכל תוצאה בו יכולה להיות.  לשפרעם יש חומר שחקנים הרבה יותר טוב מאשר לירושלים, ולכן אני מאמין שהם ינצחו ויחגגו ניצחון ראשון העונה. 

ההימור שלי: 0-2 לשפרעם

 

רפי - שתי קבוצות שעדיין לא השיגו נקודות בליגה, אך אני מאמין ששפרעם במגרשם הביתי תקח את הנקודות. ההימור שלי: 0-1 שפרעם

 

יוחאי כהן, מוביל את קרית אתא לפתיחת עונה מרשימה. צילום: מאור אלקסלסי. 

 

מכבי עירוני קרית אתא - מ.ס טירה 

רועי - עוד משחק מעניין, בטירה יצאו מאוכזבים מהמשחק בשבוע שעבר נגד אום אל פאחם ולא יכולים להרשות לעצמם לאבד גם השבוע נקודות. הם יעשו הכל כדי לנצח. בקרית אתא, הקבוצה אומנם לא עשו רכש רציני העונה והם מצליחים די יפה, ומשיגים עד כה 4 נקודות. אך למרות פתיחת העונה המרשימה ועצם העובדה שהם משחקים בבית,  מול שחקניו של סמארה מטירה זה יהיה קשה עד מאד. 

ההימור שלי: 3-0 לטירה.

 

רפי - קרית אתא צברה 4 נקודות בשני המשחקים שזה יפה מאוד עד כה, חיים לוי יודע להוציא משחקניו את המיטב. טירה בנתה קבוצה טובה שתעשה חיים קשים לכל קבוצה העונה.  ההימור שלי: 1-1

 

 

רועי סימוני מארח את רפי בוסקילה. מי ינצח בתחזית של השבוע?

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית (חטיב 29-09-2018, 10:53)
    רועי הנבואה ניתנה לשוטים מאמין שתבין