נבחרת המחזור ה-2 בליגה א' צפון: בחסות RUN- המותג החדש של הכדורגל

המחזור השני הסתיים בליגה א' צפון, מחזור בו טבריה, בני זלפה ובאקה מנצחות ושומרות על מאזן מושלם, וממוקמות בפסגת הטבלה. אום אל פאחם גם נותרה מושלמת אבל לה יש שתי נקודות פחות וצור שלום מנצחת את רובי שפירא. אבל מי כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? בחסות RUN- מותג הספורט החדש של הכדורגל הישראלי.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-09-2018
  • 19:31

נבחרת הצפון:

שוער: גיא סלם (באקה אל גרביה)

שוערה המצויין של באקה אל גרביה, היה שוער מהמצטיינים בדרום בעבר והעונה הגיע לליגה הצפונית. במשחק מול ירושלים היה מצוין ושמר על רשת נקייה לטובת קבוצתו. שוער עם נסיון שמביא עוד שלוש נקודות לקבוצתו.

 

הגנה: מהראן אבו ריא (עירוני טבריה )

משחק נהדר לבלם הוותיק, שהפך למנהיג החדש של אילן סויסה. הוא מכוון, צועק ובעיקר מציג יכולת שהופכת אותו לאחד הבלמים הטובים ביותר בליגה.

 

מהראן אבו ריא במשחק ענק בהגנת טבריה שמר על הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו. צילום: מאור אלקסלסי.

 

אורי כהן (באקה אל גרביה)

 מגנה השמאלי של באקה אל גרביה, שיתק את אגף ימין של ירושלים. אורי עשה עבודת הגנה נהדרת ובהתקפה תמך רבות בהתקפה של קבוצתו ואף קינח בגול חשוב לטובת קבוצתו מה שהביא לניצחון חוץ מרשים לקבוצתו.

 

דני אסולין (מכבי צור  שלום)

בלמה הוותיק של צור שלום, סגר את ההגנה כמו שהוא יודע, היה שקט במשחק ההגנה שלו ולא עשה טעויות, שמר על החלוץ של רובי ולא נתן לו להגיע להזדמנות. ללא ספק דני הוא נכס לצור שלום בשנים האחרונות.

 

בר הלל (אום אל פאחם)

בלמה המצוין של אום אל פאחם, ניטרל את חלוצי טירה שנחשבים לחלוצים מהיותר טובים בליגה א', ושלט בכל כדורי הגובה, לא התקשה בכדורים על הקרקע והניע יפה את הכדור מההגנה להתקפה, כשלמעשה בנה את ההתקפה של קבוצתו. 

 

קישור

חן ידען (עירוני טבריה)

מה נאמר ומה נגיד 3 שערים בשני משחקים ועוד איזה שער הוא כבש בשישי שהביא לקבוצתו נצחון ענק, כל ההתקפה של טבריה עוברת דרכו, ואילולא ההחמצות הענקיות של חבריו לקבוצה, הוא היה חתום גם על מספר בישולים. ללא ספק השחקן הטוב ביותר בליגה א׳ עד כה.

 

חן ידען, הכוכב הגדול של טבריה העונה. צילום: מאור אלקסלסי.

 

סתיו בן אהרון (הפועל הרצליה)

קשרה של הפועל הרצליה היה מהבולטים בקבוצתו במשחק מול מגדל העמק. הוא היה פעיל מאד, "חתך" את הגנת מגדל העמק מתי שרק רצה, הוציא רוחב לפחות 4 פעמים למצבים של גולים שאחד מהם הביא את השיוויון ואחד את המשקוף. 

 

איסלם מואסי (בני זלפה)

קשרה המוכשר של בני זלפה שהגיע מבאקה, הוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים ובמשחק מצוין הוביל את זלפה לשמירה על מאזן מושלם לאחר שני מחזורים, תוך בישול גדול וניהול המשחק של זלפה.

 

התקפה:

אבי מלכה (הפועל כאוכב)

חלוצה של הפועל כאוכב, עם שער שני בשני משחקים. במשחק מול אסי גלבוע הוא לא הפסיק להטריד את הגנת אסי, ובכל פעם שאבי קיבל את הכדור ראו את הגנת אסי גלבוע מתחילה להתבלבל. חלוץ גדול אבי ורק חוסר מזל ופרגון יתר מנע ממנו לכבוש עוד שערים. לאורך המשחק הייתה לו נוכחות ברחבה והוא נראה מאד מסוכן.

 

אבי מלכה, חוזר ובגדול לליגה א, עם שער שני משני משחקים. הכי גדול בליגה א? צילום: אלעד שומינוב.

 

אביב כהן (הפועל מגדל העמק)

חלוצה המרכזי של מגדל העמק, כבש צמד שערים במשחק החוץ מול הרצליה החזקה. אביב מגיע ממשפחה של חלוצים ואם משהו עבר במשפחה אז הרווחנו חלוץ ענק לשנים הבאות.

 

עלי כנעאנה (עירוני נשר)

חלוצה הצעיר של עירוני נשר בעוד משחק גדול שלו, הטריד רבות את הגנת קרית אתא עם השליטה המדהימה שלו בכדור, עשה תנועה חכמה וכבש שער במבצע אישי יפה. ללא ספק הוא שחקן שלא ברור להרבה אנשים מה הוא עושה בליגה הזאת. 

 

מוריס אוזן, מאמנה של אום אל פאחם עם ניצחון ענק בטירה. צילום: חגאג רחאל. 

 

מאמן המחזור: מוריס אוזן (אום אל פאחם)

מאמנה של פאחם, שנה שעברה העלה את איכסל לליגה הלאומית והעונה בנה קבוצה חזקה בפאחם. השבוע הגיע עם קבוצתו ושיחק נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה בחוץ, ניצח אותם והוכיח שאום אל פאחם לא רק בנו קבוצה חזקה אלא גם מתכוונים לעלות ליגה. 

מצטייני ליגה א צפון בחסות RUN- המותג החדש של הכדורגל בישראל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אום אל פחם משחקים אפור (תומר 25-09-2018, 14:41)
    אך המאמן הוא מאמן המחזור
  2. טטט (טבריאני 25-09-2018, 14:51)
    כמה שילם מוריס אוזן לכתבה , גועל נפש
  3. אבי מלכה (מבין כדורגל 26-09-2018, 00:11)
    כמו יין טוב משתבח עם השנים. 20 גולים במינימום לעונה....