רואים 6/6: עירוני טבריה ניצחה את שפרעם 1-0

קבוצתו של אילן סוויסה יצאה למשחק חוץ נגד הפועל שפרעם, ולאחר מחצית ראשונה די חלשה, במחצית השנייה שחקני טבריה השתלטו על המשחק והגיעו לאינספור הזדמנויות, ובדקה ה-72 גולאסו של חן ידען קבע את תוצאת המשחק. הקבוצה מעיר הכנרת תמריא בשבוע הבא לגרמניה שהיא נמצאת בצמרת הטבלה לאחר שני ניצחונות רצופים.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-09-2018
  • 19:52

עירוני טבריה שהביסה בשבוע שעבר את אסי גלבוע, יצאה למשחק חוץ נגד הפועל שפרעם, המשחק הועבר לאצטדיון בנשר בעקבות אי אישורו של המגרש בשפרעם ונערך תחת חום כבד בשעה 12 בצהריים.

 

משחק תחת חום כבד (מאור אלקסלסי)

 

המשחק נפתח בשליטה של האורחים מעיר הכנרת שכבר מהדקה הראשונה חיפשו את שערו של גבריאל כהן. לאחר דקה אחת של כדורגל, עבירה על עבאד גאברין וחן ידען בועט מעל השער.

 

חן ידען בועט מעל השער (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-8 שוב גאברין מוריד כדור נהדר לשלומי מראד שבועט חלש. בדקה ה-18הזדמנות נהדרת לאורחים לעלות ליתרון, חן ידען קיבל כדור בתוך הרחבה ומול גבריאל כהן בעט היישר לגופו של השוער, ומפספס הזדמנות אדירה להעלות את קבוצתו ליתרון. 

 

אדיר דנין עולה לנסיון הרחקה (מאור אלקסלסי)

 

לאחר חצי שעה של כדורגל, הדיפה גרועה של גבריאל כהן מביאה את הכדור היישר לשלומי מראד שנוגח מ-8 מטרים למשקוף, הכדור יורד לקו השער והחוצה.

 

שלומי מראד יכול היה להעלות את קבוצתו ליתרון (מאור אלקסלסי)

 

עד לסיום המחצית הראשונה החום הכבד לא אפשר לשחקני שתי הקבוצות לפתח משחק כדורגל, והקבוצות ירדו למחצית בתיקו מאופס.

 

שחקני טבריה יורדים לחדרי ההלבשה (מאור אלקסלסי)

 

שבע דקות בתוך המחצית השניה קיבלנו הזדמנות של המארחים, דוד מלכה מגיע לאחד על אחד מול עדי תדמור אבל האחרון בזינוק נהדר מונע שער. בדקה ה-55 כדור נהדר של כפיר בן דוד מוצא את הראש של עבאד גאברין, האחרון נוגח נהדר אך השוער קולט ללא קושי.

 

משחק מצוין של עבאד גאברין, השערים עוד יגיעו (מאור אלקסלסי)

 

עשר דקות עוברות ושוב עבאד גאברין מקבל כדור על סף הרחבה, ובנגיעה משאיר לעומר כהן המחליף שבועט מבלי לעצור, אך גבריאל כהן הודף לקרן. חולפות להם דקתיים ושוב פריצה נהדרת של חן ידען שמשאיר כדור לכפיר בן דוד, בן דוד בועט אך שחקן של שפרעם מרחיק לקרן ומציל שער בטוח.

 

כפיר בן דוד, נבלם על יד בלם שפרעם (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-72 לאחר לחץ בלתי פוסק, חן ידען בסללום נהדר מסובב כדור באומנות אל בין חיבורי הקורות וקובע 1-0 לטבריה! גולאסו!

 

שער נהדר של חן ידען! (מאור אלקסלסי)

 

חולפת דקה אחת בלבד ועוד התקפה קטלנית של האורחים מוצאת את עבאד גאברין שבועט מ-16 מטר חזק, אך הכדור חולף ליד הקורה. עשר דקות לסיום המשחק, שוב כדור של חן ידען מוצא את עומר כהן חופשי שבועט לשער, אך גבריאל כהן הודף לקרן. בדקה ה-85 שפרעם יוצאת להתקפה, קאסם נאג׳ר משחרר בעיטה ממרחק של 35 מטר אלכסונית, עדי תדמור מתעופף והודף את הכדור.

 

הדיפה טובה של עדי תדמור (מאור אלקסלסי)

 

עוד דקה עוברת וחן ידען מוציא כדור לבן דוד שבועט מבלי לעצור ושוב גבריאל כהן הודף לקרן. בתוך תוספת הזמן חן ידען במסירת אומן משאיר את עבאד גאברין לבדו מול גבריאל כהן, אך גאברין הוא בועט חלש לידיו של השוער. החמצה נוראית לחלוץ.

 

שחקני טבריה יכולים לחייך בסיום (מאור אלקסלסי)

 

אהוד מערבי מאושר בסיום (מאור אלקסלסי)

 

לסיכום: טבריה רושמת ניצחון שני ברציפות ויוצאת לפגרה עם מאזן מושלם. אילן סוויסה שרשם בעונה שעברה שני הפסדים במחזורי הפתיחה, יכול להרגיש מצוין העונה ומוכיח לכולם ששחקנים צעירים לצד שחקנים מנוסים יכולים לעשות את ההבדל בליגה הזאת. מנגד איברהים אבורקיק יצטרך לעשות חושבים לקראת המשך העונה, ויצטרך להתחזק במספר שחקנים.

 

אילן סוויסה מציג ניצחון חשוב לפני הנסיעה לגרמניה (מאור אלקסלסי)

 

מאמנה של טבריה, אילן סוויסה אמר לאחר הניצחון: ״ניצחון חשוב מאוד שלנו! בחום הכבד היה קשה לנו לפתח את המשחק הרגיל שלנו, אבל ידענו להציג את היכולת שלנו במחצית השנייה. הגענו להמון הזדמנויות ולא השכלנו לכבוש עוד שערים, אבל הדבר החשוב ביותר הוא 3 הנקודות. ברביעי אנחנו טסים לטורניר בגרמניה ונוסעים שמחים ובראש שקט. חג שמח לכולם״.

 

חן ידען חוגג שער ניצחון נהדר! (מאור אלקסלסי)

 

כובש שער הניצחון חן ידען אמר בסיום: ״אין הרגשה טובה יותר מניצחון וכמובן לכבוש שער ניצחון. ידענו שאנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול קבוצה עיקשת, זה לא היה פשוט למרות שהגענו להמון הזדמנויות שאותם לא השכלנו לכבוש. החום הכבד מאוד השפיע, אבל לא נתנו לזה להשפיע עלינו ואני שמח על כך״.

שחקני טבריה חוגגים שער נהדר של חן ידען (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלופים . (טבריני 21-09-2018, 20:15)
    כול הכבוד
  2. מה יש קשה לכול החיילום של זוהר (דני אוהד 22-09-2018, 07:22)
    תוכלו את הכובע קבוצה חייה בלי פוזות אדון זוהר יצאת החוץ אז שב בשקט לא צריץ להרעיל אנשים קשה לך לראות אנשים עושים דברים יפים יש שקט בקבוצה שמח לשחקנים בוא לראות משחקים נכבד אותך בשם האוהדים דני
  3. מוצצים יותר מתאים (בית שאני 22-09-2018, 09:29)
    טבריה שקשוק
  4. חן אוכל את הראש (צפוני 22-09-2018, 10:18)
    חחחח תילמד לדבר בתיקשורת ותיקרא ספרים זה יעזור לך איך היה קשה והגעתם להמון הזדמנויות תרגיע שפרעם קבוצה פח חלשה ובלי כסף
  5. ל3 (טברייני רציני 22-09-2018, 22:30)
    חפש ירדני ינייק אותך ימסומם
  6. ל2 (טברייני רציני 22-09-2018, 22:31)
    זוהר היה ותמיד יהיה אצלנו בלב והוא עוד יחזור ימסטול
  7. זוהר יצחק (יניב 24-09-2018, 11:29)
    לכל אלה שמספידים את זוהר הוא עוד יחזור ובגדול אותם אוהדים ועסקנים שמלכלכים עליו זה רק מתוך קנאות ורעות ואל תשכחו דבר אחד קטן שהגלגל מסתובב