מחצית לכל אחת

במשחק מוקדם מהמחזור הראשון,נפרדו שתיים מהמועמדות היותר חזקות לעלייה,בני יהוד ועוצמה חולון בתיקו 2:2.בני יהוד הובילה במחצית כבר 0:2 עוצמה השוותה בשנייה.ג'קי כהן החטיא פנדל בדקה ה-90 ליהוד.

  • על ידי: לירן דורף
  • 02-10-2010
  • 11:20

במשחק שהוקדם מהמחזור הראשון נפגשו ברביעי שתיים מהמועמדות היותר חזקות לעלייה לליגה ב,בני יהוד ועוצמה חולון למשחק מסקרן שלא התעלה ברמתו אך סיפק ארבעה שערים ודרמה ענקית בסיום.
רבע השעה הראשונה התנהלה בקצב טוב ובמשחק דו צדדי כששתי הקבוצות בועטות מרחוק לעבר השערים אך נתקלות ביכולת טובה של שני השוערים שקולטים בקלילות את כל הבעיטות שנבעטו לעברם.

 

ג'קי כהן(בצהוב)רודף אחרי שחקן עוצמה,החטיא פנדל בדקה ה-90.(צילום:לירן דורף)


היה מעניין לראות את עמי גניש שוער עוצמה אשתקד,מתופקד באופן מפתיע כמגן ימני,בנוסף טל רזלי שימש במחצית הראשונה כפיזוטרפיסט ובחצי השני כשחקן על הדשא,אכן שחקנים בעלי כפל תפקידים בעוצמה.

 

עמי גניש(בתכלת) הוסב לעמדת המגן הימני,רועי סמימי(בצהוב)מנסה להשתחרר.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-16 טל סלומון שחזר לעוצמה אחרי שנת העדרות מהמגרשים בעט כדור חזק מצד לצד מרחק 14 מטרים ששרק ליד הקורה וחמק החוצה.
שלוש דקות חלפו ועזרא אבו אל סמך המקומי טיווח כדור דומה מאותו הטווח ששוער עוצמה קלט.

 

שמואל חדד(בצהוב)מנסה להוציא את הכדור מרגליי טל סולומון מעוצמה.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-23 שמואל חדד מגנה הימני של יהוד פרץ באגף והוציא כדור רוחב שהורחק מהגנת עוצמה היישר לרועי אוחיון שמ 15 מטרים בנגיעה מהאוויר בעט נהדר לפינה הימנית ופנימה,0:1 ליהוד.

 

אוחיון כובש את הראשון של יהוד.(צילום:לירן דורף)

 

אוחיון חוגג עם החברים את שער היתרון של יהוד.(צילום:לירן דורף)


שתי דקות חלפו ואבו אל סמך מציל כדור אבוד ליד דגל הקרן ומוסר לאוחיון שמ 14 מטרים מפציץ אך רואה את שוער עוצמה אבי מנו קולט ומונע ממנו צמד מהיר.
המשחק המשיך להיות בשלטתה של שפי אך רק בדקה ה-43 הגיע המצב הבא במשחק ודווקא לעוצמה כשכדור קרן הוגבה וניתז מראש של מגן מקומי דווקא לשערו הוא,דודי אריק עמד על הקו והצליח איכשהו לגעת בכדור,מספיק כדי שהוא יטייל על קו השער וייצא לקרן.

 

דודי אריק מציל מהקו שער בטוח.(צילום:לירן דורף)

 

שי אזולוס(בצהוב)לא מרחם על עוצמה.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-45 ממש על סף שריקת הסיום למחצית הראשונה מצא רועי אוחיון בכדור עומק את שמואל חדד באגף ימין והאחרון הוציא כדור רוחב חזק שפגע במגן אורח וחדר פנימה,0:2 ליהוד.
המחצית השנייה נפתחה בשונה לגמרי מהראשונה כשהרצל בוסתנאי מאמן עוצמה מבצע מספר חילופים ששינו לגמרי את סגנון משחקה של האורחת.

 

הרצל בוסתנאי,עשה חילופים מצויינים שהחזירו את עוצמה למשחק.(צילום:לירן דורף)


בדקה -50 סלומון כבר אותת על העומד לבוא כשבעט בסיבוב מ 14 מטרים כדור שעלה מעט מעל המשקוף.
בדקה ה-53 סולומון חטף כדור מאזולוס המקומי,חדר לרחבה ויכל למסור רוחב לגדעון מריאש שהיה חופשי מול שער ריק אך סלומון העדיף לבעוט כדור מצד לצד שחלף ליד הקורה,מה שהשאיר את מריאש מתוסכל ותופס את ראשו כלא מאמין על כך שלא קיבל מסירה.

 

אשכנזי מתקל את אוחיון,נפרדו בשוויון.(צילום:לירן דורף)


דקה חלפה וסולומון כבר תיקן את טעותו כשמסר נהדר למריאש שעבר שחקן,חדר לרחבה ומול צבאג שוער יהוד בעט לפינה הימנית ופנימה,1:2 ליהוד.

 

מריאש(בתכלת)מכניע את צבאג ומצמק ל 1:2.(צילום:לירן דורף)


עוצמה השתלטה לחלוטין על כר הדשא ובדקה ה-60 הייתה חייבת להשוות כשסולומון ביצע דאבל פס עם רוברטו לנציאני המחליף שהגיע לקבוצה מהנוער של צפרירים והאחרון מול צבאג בעט היישר לגופו של שוער יהוד.
בדקה ה-70 שוויון דרמטי כשמריאש הרים כדור חופשי היישר לראשו של סולומון שנגח מעשרה מטרים כדור קשתי שחלף על פני צבאג וחדר פנימה,2:2 ביהוד.

 

עוצמה חוגגת את ה 2:2.(צילום:לירן דורף)


שתי דקות חלפו ובני יהוד יכלה לחזור ליתרון כשאזולוס הרים כדור חופשי ודני פסצ'יני המשיך מהאוויר מעל השער.
בדקה ה-80 מקונה האורח הגיע למצב מצויין אך באחד על אחד מול צבאג התמהמה ושוער יהוד השתטח וליקט את הכדור.

 

אורן עגמון מבסוט מלאן שהכדור שלו הולך.(צילום:לירן דורף)

 

שי אזולוס וטל רזי מחליפים תנועות רגליים.(צילום:לירן דורף)


שתי דקות חלפו ומריאש לקח כדור חופשי מ 26 מטרים שצבאג בהתעופפות נהדרת הדף לקרן,מה שגרם אפילו לשוער עוצמה למחוא לו כפיים,כבוד על הפרגון.

 

צבאג לוקח כדור ענק,אפילו מנו שוער עוצמה פירגן.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-91 הגיע הרגע הדרמטי במשחק כשיוגב מועלם הוכשל ברחבה והשופט שהיה קרוב לאירוע סימן בצדק לפנדל.
אחרי מהומה של שתי דקות חודש המשחק וג'קי כהן ניגש לכדור,מהיציע נזרק המשפט "ג'קי תבעט למסגרת" והאחרון כך עשה אך בעיטתו הלכה למרכז השער,מנו הדף עם רגליו את הכדור והשאיר נקודה אצל עוצמה מכיוון שמייד בתום הבעיטה נשמעה שריקת הסיום.
 

מנו שוער עוצמה(מימין)לאחר עצירת הפנדל,מספר אחד על המגרש.(צילום:לירן דורף)

 

הוסף תגובה
תגובות