תחזית ליגה א' צפון, מחזור 2: רועי סימוני מארח את ירון דוד

לאחר מחזור הפתיחה ללא הפתעות מיוחדות, ביום שישי יערך המחזור השני של הליגה. יהיה מעניין לראות כיצד יסתיים הדרבי במגזר בין טירה לאום אל פאחם? מי תנצח בדרבי הקריות הכפול? האם טבריה תטוס לטורניר בגרמניה אחרי ניצחון נוסף? ומה יעשה אוהד בוזגלו וקבוצתו מול האקסית הפועל ירושלים?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-09-2018
  • 14:17

שלום לכולם! 
המחזור הראשון מאחורינו, לירן דניאל אומנם יריב לא קל אבל הפסיד מולי בשבוע שעבר, נקווה שעד הפעם הבאה הוא יצליח להשתפר. המחזור שנפתח ללא הפתעות מיוחדות הביא עימו המון תובנות ומסקנות להמשך הליגה:

1. אילן סוויסה ממשיך להוכיח שהוא המאמן הטוב בליגה, אחרי קיץ סוער ובזמן קצר בנה קבוצה שנראית נהדר על המגרש. בשישי הם הביסו את אסי גלבוע ואותתו לכולם שהם ידברו גם העונה חזק בצמרת.

2. קבוצת הגלאקטיקוס של מוריס אוזן רושמת ניצחון על נשר החלשה, אך לאור היכולת זה לא משהו שיספיק לעלות ליגה. חשוב לזכור שהליגה ארוכה מאוד וזהו המשחק הראשון וכבר הם מחקו את מינוס שתי הנקודות.

3. אוהד בוזגלו וקבוצתו מתפוצצים על אבו רקיק ושחקניו, ומוכיחים כי בבאקה נבנתה קבוצה שתתמודד עד הסוף.

4. העולות החדשות הפועל כאוכב ובני זלפה משיגות ניצחונות בכורה בליגה, שיתנו הרבה ביטחון בהמשך ונראה כי גם הם יחפשו את מקומם בצמרת.

5. מומו ניסטל חוזר להופעת בכורה מחודשת בליגה א׳ ומוכיח לכולם שהוא עדיין חי, בועט ונושם. רושם ניצחון חוץ במגרש קשה מאוד בכפר כנא, ומוכיח שקבוצתו תהיה בחמישייה הראשונה העונה.

6. מ.ס טירה מנצחת את מגדל העמק, שיכולה להיות מאוכזבת על כך שלא השכילה לנצח במשחק הראשון עם סגל השחקנים המרשים שלה.

7. חיים לוי ביחד עם יוחאי כהן הבלתי נגמר, ממשיכים להציג את היכולת מהעונה שעברה ומשיגים ניצחון חשוב מאוד. עם חיזוק של 3-4 שחקנים הם יהפכו להפתעת העונה כמו בעונה שעברה.

 

חיים לוי, יוביל את קבוצתו להיות הפתעת העונה? (מאור אלקסלסי)

 

השבוע החלטתי לארח את ירון דוד, אח יקר וחבר הנהלת עירוני טבריה לשעבר. לאחר שניצחתי את לירן דניאל בשבוע שעבר, נראה עד כמה ירון בא מוכן השבוע והאם הוא עדיין בקיא בליגה א׳ צפון, כי אין לדעת מה יוליד יום וחיידק הכדורגל זורם לו בדם.

ניחוש נכון = 5 נקודות 

בינגו = 10 נקודות 

 

הפועל שפרעם - עירוני טבריה

רועי: טבריה שרשמו ניצחון ענק בשבוע שעבר נגד אסי גלבוע, ירצו להמשיך במומנטום החיובי מול קבוצתו החלשה של איברהים אבו רקיק. הם לא צריכים להתקשות ולכן הם ינצחו ויצאו למשחקי הפלייאוף בגרמניה עם שני ניצחונות ליגה רצופים. ההימור שלי: 3-0 עירוני טבריה.

ירון: בקיץ האחרון נבנתה קבוצה טובה מאוד בטבריה, עם הרבה שחקני בית, חזרו בשקט בשקט בלי רעש ובלי צילומים. פעם ראשונה בשנים האחרונות נבנתה הקבוצה בצוות, ולא בשילטון יחיד! שאפו ענק ליו״ר בנצי, ולחברי ההנהלה רמי אלקובי ,שמוליק ברג׳ק, ולמאמן אילן סויסה. ההימור שלי: טבריה תנצח 3-1.

 

עירוני נשר - עירוני קרית אתא

רועי: דרבי הקריות! האחת ניצחה בשבוע שעבר והשנייה הפסידה. למרות שהיתרון לטובתה של קבוצתו של חיים לוי, עירוני נשר הראו המון אופי מול קבוצת הגלאקטיקוס מאום אל פאחם, ולכן אני מריח כאן הפתעה. ההימור שלי: תיקו 0-0.

ירון: שתי קבוצות שיחפשו איך לא להפסיד את המשחק הזה, ויעשו הכל קודם כל לא לספוג ובנוסף יעשו הכל להישאר חברים טובים גם אחרי המשחק הזה. ההימור שלי: תיקו 1-1.

 

האם נשר תפתיע את יוחאי כהן וחבריו? (מאור אלקסלסי)

 

מכבי צור שלום - הפועל ״רובי שפירא״ חיפה

רועי: דרבי נוסף של הקבוצות מהקריות. למרות ששתיהן הפסידו בשבוע שעבר, הן לא רוצות לעשות זאת שוב. במגרש הקשה בצור שלום הרבה כדורגל לא יהיה, אבל אלעד בראון, מיקי קופל קבוצתם לא יפסידו הפעם. ההימור שלי: 1-0 ל״רובי".

ירון: ״רובי" בנו קבוצה חזקה עם המון שחקנים טובים ומוכחים בליגה א׳, אבל במגרש בצור שלום קשה מאוד לפתח משחק מסודר ולהניע כדור. ההימור שלי: תיקו 2-2.

 

אלעד בראון ומיקי קופל, לא רוצים לרשום הפסד נוסף

 

מ.ס טירה - הפועל אום אל פאחם

רועי: ללא ספק משחק המחזור. קבוצת הגלאקטיקוס מגיעה לאחד המגרשים הקשים בליגה, מול קבוצה מצוינת שנבנתה העונה להתמודד בצמרת הליגה, ואולי להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית. קהל רב יגיע מצד שתי הקבוצות ויהיה משחק מעניין. ההימור שלי: תיקו 1-1.

ירון: משחק קשה! שתי קבוצות מצוינות. לדעתי חברי הטוב מוריס אוזן ינצח כי יש לו קבוצה טובה יותר. ההימור שלי: 2-0 לאום אל פאחם.

 

מוריס אוזן מגיע למגרש קשה מאוד בטירה (חגאג רחאל)

 

הפועל הרצליה - הפועל מגדל העמק

רועי: שתי קבוצות עם סגלים מרשמים ומספר שחקנים מנוסים לצד שחקנים צעירים. במגרש בהרצליה כל תוצאה לא תפתיע אותי. גם פה אני מריח סוג של הפתעה והולך עם קבוצתו של אלי מזרחי שיחזרו עם ניצחון. ההימור שלי: 2-0 מגדל העמק.

ירון: הרצליה קבוצה טובה עם מאמן מצוין בבית, ולאחר פתיחת עונה מוחצת הם לא ירשו לעצמם להפסיד ויסלחו לי החברים ממגדל העמק. ההימור שלי: 3-0 הרצליה.

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל כאוכב

רועי: מפגש בין שתי קבוצות טובות עם מאמנים צעירים ומצוינים. פאיד חסון ואיימן חלייאלה, ואבי מלכה אחד שחוזר לגלבוע. יהיה משחק מעניין עם קצב גבוה, אבל בגלבוע לא ירצו לרשום הפסד שני ברציפות ובטח לא במגרש הביתי בתענכים. ההימור שלי: 1-2 לגלבוע.

ירון: לאחר שאסי קיבלו תבוסה בטבריה, הם לא יכולים להרשות לעצמם לא לנצח בבית. למרות שמולם מגיעה קבוצה טובה מאוד. ההימור שלי: 0-2 לאסי.

 

איימן חלאילה פוגש את פאיד חסון (וואסים וואסי)

 

הפועל ירושלים - הפועל באקה אל גרבייה

רועי: משחק קצוות כבר במחזור השני של העונה. בשבוע שעבר באקה התפוצצה על שפרעם והראתה שיש למה לצפות מהם העונה. מפגש מעניין יהיה כאשר אוהד בוזגלו יפגוש את האקסית עמה ירד לליגה א׳. בירושלים זה נראה כי הם יודעים שהם יצטרכו להתמודד בתחתית עד לסיום העונה. ההימור שלי: 4-0 לבאקה. 

ירון: משחק שעל הנייר נראה כקל עבור אוהד בוזגלו ושחקניו, מנגד הפועל ירושלים לא התחזקו ואפילו נחלשו. כל תוצאה אחרת מלבד הפסד ייחשב עבורם כהפתעה. ההימור שלי:2-1 באקה. 

 

הפועל בני זלפה - הפועל כפר כנא 

רועי: העולה החדשה השיגה ניצחון בשבוע שעבר נגד ״רובי״, מנגד כפר כנא החלשה הובסה בביתה ע״י הפועל הרצליה. בשישי המומנטום הזה לא ישתנה ואדהם זועבי ירשום הפסד נוסף. ההימור שלי: 0-1 לבני זלפה.

ירון: משחק בין שתי קבוצות שלפי דעתי תתמודדנה בחלק התחתון של הטבלה. שני המאמנים יבואו בכדי להוציא נקודה במשחק הזה ולכן אני חושב שהמשחק יסתיים בחלוקת נקודות. ההימור שלי: 1-1.

תחזית ליגה א' צפון, מחזור 2: רועי סימוני מארח את ירון דוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. ירון דווד (סיידא משהח 20-09-2018, 17:58)
  2. ירון דוד (משה סיידא 20-09-2018, 18:05)
    ירון. אם אתה חושב. שזוהר היה שלטון יחיד אתה טועה בגדול זוהר הרס את עצמו למען הקבוצה הוא בנה אותה לבד אני חושב איתך ועים זוהר הקבוצה. יכולה לעלות. ליגה
  3. תחזית (גלזר א . 20-09-2018, 19:27)
    צור שלום לא מפסידה. אום אל פאחם לא מנצחת . בני זלפה מנצחים .
  4. ירון דוד (מומי 20-09-2018, 19:30)
    את מי אתה מנסה לעקוץ?
  5. שפירא מנצחת (רובי 21-09-2018, 05:09)
    אחרי הלם מוחלט וטעויות נוראיות של שחקן אחד. רובי עולה על המסלול
  6. נשרי (אילן 21-09-2018, 08:17)
    כל התחזיות נגד נשר זו קבוצה שתוכיח לכולם ולכל החזאים לסתום את הפה . נשר טובה ותעשה צרות לכולם בליגה עוד יפתיעו