"הלחץ של קהלה של אום אל פאחם השפיע על השופט"

כך אמרו אנשי נשר שבאו בטענות קשות על השיפוט, שלדעתם היה חלש במשחק מול אום אל פאחם אתמול. אום אל פאחם ניצחו 1-0, אבל לטענת נשר, זה קרה הרבה בזכות השופט שהושפע מהלחץ של הקהל. מוריס אוזן:"שער חוקי, ואפשר לראות בווידאו. הטענות מופרחות מהיסוד"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-09-2018
  • 09:05

אתמול, יום ראשון, התקיים משחק ההשלמה בין הפועל אום אל פאחם ועירוני נשר. פאחם אירחה את נשר לעיני כ-600 צופים וניצחו משער של איילון אלימלך בדקה ה-75. 

אבל לטענת אנשי נשר, סיפור המשחק הוא השופט והם אשר באים בטענות קשות לשופט בדברים שלטענתם לא היו מעולם בכדורגל.

אום אל פאחם כבשה שער בדקה ה-75, ולטענת אנשי נשר, היה נבדל ברור בשער של איילון אלימלך. השופט לא אישר את השער, הקוון רץ לשופט ולאחר התייעצות השופט אישר את השער. ההחלטה מוזרה מאוד.

 

אנשי נשר אמרו בסיום המשחק: ״הבלם שלנו היה פצוע, רצינו לבצע חילוף והשופט לא אישר את החילוף שלהבלם שלנו - גבאי. אולי במשך 3 התקפות והשופט לט מאשר את החילוף ואנחנו משחקים  פחות שחקן, מספר דקות וכמה התקפות של אום אל פאחם. לא היה לנו ברור למה השופט לא מאשר את החילוף״.

 

עוד מוסיפים מנשר: ״אלירן חודדה קיבל צהוב ראשון בפנדל בדקה ה-7, ובדקה ה-40 הוא פלט כמה מילים והשופט רץ אליו עם הצהוב ביד, לאחר שהבין שיש לו כבר צהוב, הוא החזיר לכיס את הצהוב. מקרה נדיר שלא זכור כזה בעבר״.

 

לסיום אומרים אנשי נשר: ״הלחץ של הקהל על הגדרות עשה את הבלגן, וזה כנראה השפיע על החלטות השופט. קהל של 600 איש על הגדרות עשה את הניצחון לפאחם״.

 

לשאלתנו האם אום אל פאחם יעלו ליגה בסיום העונה אמרו בנשר: ״הם לא היו טובים וככה לא עולים ליגה. זה כמו חומר נפץ דליק ועלול להתפוצץ מרוב לחץ שיש בקבוצה הזאת. קשה לשחק תחת כזה לחץ וקשה לי להאמין שהם יעלו ליגה ככה".

 

מוריס אוזן, מאמן הפועל אום אל פאחם בתגובה:"לא מבין על מה נשר מדברים. היה שער חוקי ואפשר לראות בווידאו. נכון שהיה הרבה קהל אבל קהל זה חלק מהמשחק. אנשי נשר אולי נלחצו מהקהל אבל השיפוט היה הוגן. "

 

לגבי המשחק הניצחון על נשר, מוריס התייחס ואמר:"מה שחשוב במשחקים הראשונים זה לקחת נקודות, ואני שמח שניצחנו. בהמשך נחפש עוד דברים מעבר לניצחון".

קהלה של אום אל פאחם. השפיע על השיפוט? (חגאג רחאל;

הוסף תגובה
תגובות
  1. קהל מפחיד יש לפאחם (שחקן 17-09-2018, 10:42)
  2. פשוט גועל נפש מה שהיה בפאחים (שופטים הורסים קבוצות 17-09-2018, 11:26)
    פשוט מגעיל מה שהיה שם . שופטים פוחדים לשפוט בכפרים . נשר תמשיכו כך הייתם יותר טובים
  3. איזה מצחיקים. (טיראוי 17-09-2018, 11:53)
    אני יגיד לך למה השופט לא אישר את החילוף..כי 90 דקות כל מה שעשיתם זה ליפול ולבזבז זמן משחק מביש מצטער שנסעתי לראות
  4. יאללה לנצח בטירה צריך כל הקהל שלנו לבוא (פאחמי 17-09-2018, 20:52)
  5. משעשו לנו עונה שעברה לא נשכח (טבריה 18-09-2018, 11:05)
    הקהל של פחם מסוכן ביותר הם לא יודעים להפסיד הם זורקים אבנים בקבוקים הם צריכים לקבל עונש חמור חמור כדי לילמוד פעם אחד ולתמיד
  6. השד לא כזה נורא (הטברייני 18-09-2018, 11:26)
    1-0 וניצחון בשינים כנראה שהשד באמת לא כזה נורא .קהל של אום אלפחם אתם גועל נפש