נבחרת המחזור ה-1 בליגה א' צפון, בחסות המותג "RUN" מותג הכדורגל של הכדורגל הישראלי

המחזור הראשון בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו טבריה, הרצליה ובאקה מביסות את אסי גלבוע, כפר כנא ושפרעם. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון... שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-09-2018
  • 20:50

שוער:

חיים זיסקינד (אום אל פאחם): שוערה המצוין של אום אל פאחם, היה מצוין מול עירוני נשר ואפשר להגיד שהוא הביא את הניצחון. היה במקום בכל ניסיון כיבוש של נשר, משחק עם הרבה ניסיון וביטחון, והשיא היה כשעצר פנדל ושמר על רשת נקייה. ללא ספק מגיע לו להיות שוער המחזור.

 

חיים זיסקינד הביא לאום אל פאחם את הניצחון (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

עאמר מנסור (מ.ס. טירה): בלמה המצוין של טירה והקפטן הבלתי מעורער של הקבוצה. עאמר מעמדת הבלם עשה עבודת הגנה מצוינת, ולא הפסיק לתמוך בהתקפה ולבסוף כדור שלו מצא את רן ברקוביץ' שהיה מצוין, בכדי להביא שלוש נקודות חשובות לטירה. 

 

אבי צבאג (בני זלפה): הבלם המצוין שהגיע פחות מ-24 שעות לפני המשחק לקבוצה, הספיק להראות כמה איכות וניסיון יש לו, שכבר במשחק הראשון שלו בבני זלפה היה התחנה האחרונה וסיכל כל ניסיון של 'רובי' להגיע לשער של זלפה. מסתמן שזלפה עשתה רכש מצוין בזמן הנכון. 

 

טרס שולקובסקי (הפועל הרצליה): בלמה המצוין של הרצליה, היה התחנה האחרונה בהרצליה. הנהיג את הקבוצה עם הניסיון הרב שלו ועצר את כל ההתקפות של הפועל כפר כנא. טרס זה נכס לכל קבוצה שהוא נמצא.

 

אחמד סעיד אחמד (הפועל כאוכב): מגנה הימני של כאוכב, עשה הגנה, היה פעלתן בחלק ההתקפי כשרוב ההתקפות של כאוכב הגיעו מהצד שלו, ובצד ההגנתי היה מצוין. שחקן צעיר שזה משחק ראשון שלו בליגה א' וכל העתיד עוד לפניו. 

 

קישור:

איילון אלימלך (אום אל פאחם): קשרה של אום אל פאחם, היה מצוין מול נשר. איילון מעבר למשחק הגנה משובח במרכז הקישור ומעבר לחילוץ כדורים, הוא בנה את המשחק, היה בכל מקום במגרש ותמך רבות בחבריו במשחק ההתקפה, וקינח בשער ניצחון שהביא לקבוצתו 3 נקודות חשובות.

 

חן ידען (עירוני טבריה) כוכב המחזור: קשרה המצוין של עירוני טבריה, חזר הביתה העונה וזה עושה לו רק טוב. חן היה כוכב הניצחון נגד אסי גלבוע, כבש צמד שערים שעזרו לקבוצתו להשיג את הניצחון הכל כך חשוב במשחק הראשון. העונה הזאת צריכה להיות עונת הפריצה שלו בחזרה לליגות הבכירות, ועושה רושם שהוא יעשה עונה גדולה! 

 

כוכב המחזור - חן ידען! צמד שערים שלו והרבה יכולת גבוהה הציג הקשר המצויין של טבריה.

 

חירבאווי וואיל (הפועל כאוכב): קשרה האחורי של כאוכב, עצר את כל ההתקפות של צור שלום במגרש השדה ובנה את ההתקפה מהחלק האחורי. וואיל הוא קשר אחורי טיפוסי שרץ, משקיע, נלחם ומתאמץ. מגיע לו להיות בנבחרת.

 

התקפה:

יוחאי כהן (קרית אתא): הקפטן הבלתי מעורער של עירוני קרית אתא, לקח את המשחק נגד ירושלים לידיים שלו והיה מצוין במשחק. כבש שער אדיר ביופיו ובישל שער נוסף. יוחאי הוא שחקן הוותיק שכל כך אוהב את המשחק ונהנה מכל רגע. מעבר להיותו שחקן מוביל על המגרש, הוא מוביל את חבריו גם מחוץ למגרש לניצחון למרות הבעיות שיש במועדון.

 

יוחאי כהן מוביל את קרית אתא גם במגרש וגם מחוצה לו (מאור אלקסלסי)

 

מיכאל בן ברוך (הפועל הרצליה): חלוצה הצעיר והמוכשר של הרצליה, בישל שלושה שערים! ועשה הרבה צרות להגנת כפר כנא. מיכאל עם המבנה גוף שלו והמהירות שלו, שווה ליגה בכירה יותר ואם ימשיך כך אין ספק שהוא יגיע לשם. 

 

מייזאר זועבי (בני זלפה): החלוץ שקרע רשתות בליגה ב׳, הוכיח שגם בליגה א׳ הוא יודע לקרוע רשתות, ובמשחק הראשון שלו כיכב וכבש צמד שהביא ניצחון היסטורי לבני זלפה במשחק הראשון שלהם בליגה א׳, ועם קצת יותר ריכוז יכול היה לסיים גם עם שלושער.

 

*****שימו לב לעלי כנען החלוץ הצעיר של עירוני נשר שהיה מצוין, ולמרות גילו הצעיר נחשב לחלוץ ענק! בעל שליטה מעולה בכדור, הטריד את הגנת אום אל פאחם שנחשבת לחזקה בליגה. ולא סתם קבוצות מליגת העל הביעו בו עניין. אל תשכחו את השם!

 

מאמן המחזור - מומו ניסטל (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: מומו ניסטל (הפועל הרצליה)

אילן סוויסה מאמן טבריה עשה ניצחון ענק בדרבי נגד אסי גלבוע, נביל אמארה מאמנה של בני זלפה הגיע עם קבוצתו למשחק מול 'רובי' ועשה ניצחון יפה, אבל מעל כולם הרשים השבוע מומו ניסטל, מאמנה של הפועל הרצליה שקיבל בקיץ שם של קבוצה, והיה צריך להביא ולבנות קבוצה חדשה כפי שעשה בהפועל חדרה לפני שלוש עונות. מומו הביא שחקנים ובנה קבוצה חזקה מאד, שכבר במחזור הראשון הוא עשה ניצחון ענק על כפר כנא בחוץ. שאפו!!

נבחרת המחזור ה-1 בליגה א' צפון, בחסות המותג "RUN" מותג הכדורגל של הכדורגל הישראלי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתר לא הוגן (חסאם 17-09-2018, 21:02)
    הרבה ניצחה 4 אפס אף שחקן לא שובץ מבקה
  2. תשומת לב (הפועל באקה 18-09-2018, 11:49)
    אולי שכחתם את הפועל עירוני באקה עם נצחון מוחץ על שפרעם נראה לי שבאקה מקופחת כל הזמן