אימון: מכבי חיפה ניצחה את 'רובי שפירא' חיפה

במשחק ההכנה האחרון לקראת פתיחת הליגה בסוף השבוע הקרוב, יצאה 'רובי' למשחק מסקרן וחוויתי מול מכבי חיפה במגרש האימונים בכפר גלים. הירוקים יצאו עם ידם על העליונה, אך ניתן היה לראות הרבה נקודות אור חיוביות מהצד האדום. מיקי קופל אמר בסיום: "כולם ציפו למפלה ותבוסה, אך אני ראיתי כאן קבוצה מחויבת"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-09-2018
  • 11:35

שחקני 'רובי' עמדו בהחלט יפה מול מכבי חיפה (אליעד לירון)

 

אתמול בערב בשעה 20:30 עלתה הפועל 'רובי שפירא' חיפה, למשחק אימון מסכם לקראת פתיחת הליגה שתחול בסוף השבוע הקרוב, מול מכבי חיפה במתקן האימונים בכפר גלים.  מכבי חיפה עלתה בהרכב הראשון החזק מאוד, עם כל השחקנים המובילים כולל הזרים, אך חסרה את גיא חיימוב, עיאד חבשי (נבחרת) ורמי גרשון (פציעה). 'רובי' עלתה למשחק ללא הבלם עידן ויצמן ששוהה בחופשה בחו"ל.

 

משה דבורה מנסה לעבור את גל אלברמן (אליעד לירון)

 

ב-25 הדקות הראשונות המשחק התנהל בקצב מהיר מאוד ועד הדקה ה-23 בה נכבש השער של רועי קהת, ראינו את 'רובי' מניעה כדור, לוחצת גבוה ובעיקר נלחמת. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 0-1 למכבי חיפה.

 

שלומי אזולאי נבלם על ע"י שחקן אדום (אליעד לירון)

 

עם פתיחת המחצית השנייה נכבש השני השני ע"י סנתיהו סולליך שהעלה את הירוקים ליתרון כפול של 0-2. 

 

אמנם 'רובי' לא הצליחה לכבוש, אך לקחה המון מהמשחק מול הירוקים (אליעד לירון)


הפועל 'רובי שפירא' חיפה הגיעה לכל אורך המשחק למספר מצבים, אך ניתן היה לראות כי הפערים בין הליגות גבוהים והלחץ המנטלי השפיע על השחקנים באדום. לקראת סיום המשחק נכבש השער השלישי של מכבי חיפה, אותו כבר קרמר שסיים עם הכדור בשער מטעות במיקומו של בלם הפועל 'רובי שפירא' חיפה. תוצאת הסיום: 0-3 למכבי חיפה.

 

שוערה של 'רובי' עולה גבוה מעל כולם וקולט את הכדור (אליעד לירון)

 

בסיום המשחק שמענו את  מיקי קופל המנהל הספורטיבי של הקבוצה: ״כולם ציפו למפלה ותבוסה, אך אני ראיתי כאן קבוצה מחויבת, לוחמת ועומדת טוב על המגרש. מנתוני הסטטיסטיקה של מכבי חיפה למדתי כי קבוצתנו החזיקה 45% בכדור לעומת 55% של מכבי חיפה. זהו נתון מאוד משמעותי שלא מבייש אף קבוצה בליגת העל שתשחק מול מכבי חיפה. זה היה מבחן כושר גופני, עמידה נכונה על המגרש אך בעיקר חוויה לכל הצוות והשחקנים. ניתן לציין את מישל רג'ב ח'ליל שהצטיין במשחק. אנו מודים למכבי חיפה על אירוח חסר תקדים וקבלת פנים מדהימה״.

לקראת השנה החדשה אמר מיקי: "מכאן אנו בעמותת עיר הפועלים ומועדון כדורגל הפועל 'רובי שפירא' חיפה, מבקשים לאחל לכולם שנה טובה ובריאה".

 

דימה אוסדצ'י יורד לספסל (אליעד לירון)

שחקני 'רובי', האם הם מוכנים לליגה? (אליעד לירון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי. (כבוד 09-09-2018, 12:00)
    השחקנים האלו מביאים כבוד למועדון. בתקציב כזה אין ספק שזה משהו מיוחד ומרענן
  2. בושה! מכבי חיפה בקושי מנצחים קבוצה בליגה א' (חיפה אדומה 09-09-2018, 13:25)
    חחחחחח