"אני רוצה לחזור לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי"

כך אמר איציק נאש, מי שהתחיל את דרכו בנוער של הפועל ת''א, הגיע לליגה ג' וטיפס הכי גבוה עד שהגיע לליגת העל הבכירה, השנה הוא ישחק באסי גלבוע בעמדת הכנף הקיצוני ויש לו הרבה עוד מה לתרום ועוד לאן לשאוף ולחלום. איציק נאש מתכונן לתחילת הליגה ומספר קצת על הדרך שעבר מתחילת הדרך עד שהגיע לקבוצתו הנוכחית

  • על ידי: ידין אגם
  • 06-09-2018
  • 09:27

איציק, נכנסת למועדון חדש העונה, איך הייתה קבלת הפנים?

"הדבר הראשון ששמתי לב אליו ברגע שנכנסתי זה המקצועיות של ההנהלה, היא מבינה איך הדברים עובדים ולא סתם היא שואפת השנה להגיע רחוק. הקבוצה מתנהלת מסודר מאוד אם זה מבחינה תקציבית ואם זה מבחינה ניהולית".

 

הגעת לאסי גלבוע כשחקן אגף למרות שאתה חלוץ, אתה חושב שיש סכנה על מקומך בהרכב?

"כשהגעתי למועדון הובטח לי מקום בהרכב הפותח, עם זאת בכל קבוצה שמכבדת את עצמה צריך להיות תחרות על כל העמדות. אני חושב שזה ממש לא בריא שיש שחקן אחד על עמדה אחת, אי אפשר להתפתח ככה ברמה האישית, ובנוסף אין לך גירוי על המקום בהרכב".

 

מה המטרות שלך לעונה הקרובה ואיך אתה מתכנן להגיע אליהן יחד עם אסי גלבוע?

"בראש ובראשונה להגיע עם אסי למקום שאנחנו מכוונים אליו. מבחינה האישית להבקיע 15 שערים. זאת אחת המטרות המרכזיות שלי, להתחבר לסגל השחקנים מבחינה חברתית, רוב הקבוצות בליגה הזאת אלה שחקנים שפגשתי במקום כזה או אחר (בתוך או מחוץ למגרש). ולדעתי מה שהכי חשוב באמת לשמור ולטפח את זה".

איציק מספר על המטרה העיקרית שלו: "המטרה שאני הכי רוצה להשיג זה לחזור לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי (ליגת העל, ליגה לאומית). עם השנים למדתי שככל שאתה נמצא כמה שיותר גבוה, לרדת ברמה יכול רק לגרום לצרות בהמשך, לכן אני לא נמשך לרמות הנמוכות, זה גם מה שאני ממליץ לשחקנים צעירים יותר, ולהמשיך בדרך שבה אני דבק בה ואני מאמין שאני אגיע לאן שאני מכוון".

 

מה לדעתך תהיה הרמה של הליגה העונה, מספר קטן תשחקנה ביכולת גבוהה של קבוצות או שנשמע על הפתעות?

"יש קבוצות בליגה הזאת שנחשבות לאנונימיות ולא מוכרות שלדעתי הולכות לגרום להפתעות לא קטנות. מבחינתנו עם הרכש שנעשה והתקציבים שהושקעו, אנו מכוונים למקום 5-8 בגלל הרמה שתציג הליגה השנה. כמובן שנרצה להגיע רחוק מזה, אך הקבוצות הקטנות הולכות להפתיע מאוד ולגרום לסיפורים מאוד רציניים. אני חושב שיהיה כיף לצפות בליגה השנה, התחרויות, הלחץ, המחויבות שכל קבוצה תציג וקיבלנו לנו ליגה מעניינת מאוד".

 

אולי זה קצת מוקדם אבל אתה חושב על עתידך ביום שאחרי?

"קודם כל אסי זהו בית חם ואוהב ואני ארצה לתת 200 אחוזים מעצמי למען הקבוצה. אך כן אני חושב על עתידי, לאחר שהתחלתי את דרכי בנוער של הפועל ת''א, מליגה ג', ובחזרה לליגת העל, החלום שלי לחזור לליגת העל ולהגיע לקבוצה ששומרת על מקום קבוע בליגה הזאת. אני מאמין שברגע הנכון המעבר יקרה למועדונים שיציעו את מבוקשי".

 

 

איציק נאש, שואף לחזור לרמות הגבוהות (שאקר מואסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איש ענק (הכח 06-09-2018, 10:41)
    איציק, לא שכחנו אותך בהכח .אתה אדם מדהים ושחקן מצוין . אוהבים