"אותי חינכו שאיפה שיש תחרות ומטרה אז לנסות ולהגיע הכי רחוק שאפשר"

כך אמר צביקה לוי מאמנה הצעיר והמבטיח של שמשון ת"א, שלאחר עונה מצוינת בצעירי טייבה חוזר לבית שבו גדל שמשון ת"א. שמשון ת"א שבעונה החולפת הפסידה בגמר המחוז בהארכה לאור יהודה, השאירה את עיקר הסגל שלה מהעונה החולפת ועם חיזוקים שבחרה בפינצטה מתכוננת לעונה הבאה, השבוע שמשון ת"א תפגוש את עמישב המתחדשת וזה לא יהיה קל

  • על ידי: גיא צמח
  • 30-08-2018
  • 09:24

צביקה, השנה תאמן את שמשון ת"א לאחר שעשית עונה מצויינת בטייבה, איך נוצר הקשר?

ראשית, אני רוצה להגיד שהייתה לי שנה מאוד טובה בטייבה מבחינה מקצועית ואישית והיו איזה שהם הבנות, שאני אאמן את הקבוצה המאוחדת אם וכאשר זה יצא לפועל, היה איזשהו חוסר ודאות תקופה ארוכה ובזמן הזה שמשון ת"א שזה מקום שגדלתי בו כשחקן ובמשך הזמן התפתחתי בו כמאמן פנו אליי והאמת שלא יכולתי לסרב כי מבחינתי זו סגירת מעגל ואני רוצה לנצל את הבמה ולהודות לאנשי טייבה ומאחל להם בהצלחה בהמשך".

 

השארת את עיקר השלד משנה שעברה עם חיזוקים בודדים, מה המטרות של שמשון העונה?

"אמת, כל הסגל נשאר משנה שעברה, יש לשמשון סגל חזק וחדר הלבשה מהמיוחדים שראיתי עם חומר מקצועי ואנושי מדהים. אין ספק ששדרגנו את הסגל בנקודות מסוימות, שלדעתי היינו צריכים והמטרות במועדון כמו שמשון ת"א לא יכולות להיות פחות מפלייאוף עליון כמו שעשו בשנתיים האחרונות אבל בליגה כמו השנה עם אור יהודה והוד השרון שהתחזקו מאד עם שחקנים איכותיים מליגות גבוהות בטוח שיהיה מעניין מאוד ומאתגר".
 

השבוע ניסוי כלים ראשון בגביע נגד עמישב פתח תקוה קבוצה שהתחזקה, איזה משחק נראה לדעתך?

"אין ספק שעמישב התחזקו מאוד למרות עזיבה של שני שחקנים משמעותיים, הם הביאו כמה שחקנים מאוד טובים בקנה מידה של ליגה א' לדעתי יהיה משחק שקול מאוד עם קצב לא גבוה אבל משחק פתוח לחלוטין של 2 קבוצות שרוצות לסמן מטרות מההתחלה".

 

מה המטרות של שמשון בגביע המדינה?

"אותי חינכו שאיפה שיש תחרות ומטרה אז לנסות ולהגיע הכי רחוק שאפשר כך בגביע ובטח שגם בליגה אנחנו מאוד נשמח להתקדם".

 

צביקה לוי ועוזריו עופר מיכאלוב ונאור אלדד מוכנים לגביע (ליאור טרי)

 

מה נאחל לצביקה לוי ושמשון ת"א העונה?

קודם כל בריאות ובצד המקצועי מאחל שהמועדון ימשיך להתקדם ומאחל שיחזור לימיו היפים בליגות הגבוהות יותר כי שמשון היתה חסרה בנוף של הכדורגל הישראלי המון שנים. שנה טובה לכולם.

 

מאחל לצביקה לוי ושמשון ת"א בהצלחה...

צביקה לוי מאמנה של שמשון שואף גבוה ובצדק

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לקבוצה הכי מיוחדת בליגה! (משה 30-08-2018, 09:36)
  2. צביקה ויפתח בהצלחה תעשו שינו מהר ביציע (בהצלחה לשמשון הקבוצה של כרם התימנים 30-08-2018, 12:04)
    אתם קבוצה טובה שרוצה להחזיר עטרה ליושנה בהצלחה ועל כן עליכם למגר את האוהד המשתלח והמקלל שלכם אתם בטח יודעים במה מדובר אם לא תעיפו אותו תנוחסו לנצח ....בהצלחה
  3. עשו בשכל (הוגה דעות 30-08-2018, 13:18)
    בא מאמן חדש ולא מחליף את כל הסגל כמנהג מאמני ישראל מי יקח אחריות על כך....