"אני רוצה להצליח בכל קבוצה שאהיה בה"

כך אמר משה דבורה החלוץ בן ה-20 שהושאל מהפועל פתח תקווה לרובי שפירא העונה. דבורה נחשב לחלוץ צעיר ומבטיח שגדל בהפועל פתח תקווה והבקיע כ- 30 שערים בעונת המשחקים 1716, לאחר מכן שיחק בהפועל בית שאן והעונה יהיה חלק משמעותי מהסגל הצעיר והנמרץ של אלעד בראון.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 22-08-2018
  • 12:46

ספר לי על התחושה לחתום ברובי שפירא?

"המאמן אלעד בראון פנה אלי ורצה שאגיע לשחק ברובי. אלעד האמין בי וביכולות שלי וזה מה שגרם לי לחתום ולוותר על הצעות אחרות שקיבלתי. יש תחושה ממש טובה, כולם שם אנשים מדהימים ויש מתקנים ברמה גבוהה. צוות המאמנים מוכשרים ומנוסים ויש משמעת. יש לנו  חדר הלבשה מגובש מאוד בין הטובים שהיתי בו, הצוות צעיר ברובו יחד עם כמה שחקני מנוסים שעוזרים לנו המון."

 

מה גרם לך לעזוב את הפועל פתח תקווה?

"אני עד היום לא יודע מה היה שם. כששיחקתי בנוער עשיתי עונות טובות ונתתי יותר מ30 גולים בעונה השנייה שלי. בעונה השלישית כבר הייתי חריג גיל, היה לי חיכוך עם הצוות המקצועי שטען שאני לא מספיק טוב. לא ידעתי מה קורה איתי והפועל פתח תקווה הראו לי את הדרך החוצה, אבל הכל לטובה."

 

משה דבורה במעמד החתימה ב'רובי שפירא'

 

מהפועל פתח תקווה עברת לשחק בבית שאן. ספר לי מה קרה שם בעונה הקודמת?

"בית שאן זה מקודם מדהים ,יש שם תנאים מטורפים וקהל מדהים בין הטובים בארץ. מה שפגע בקבוצה זה ההתנהלות שהייתה לא נכונה בכל נושא הכספים, וזה הגיע למצב ששחקנים לא קיבלו משכורת כמעט לאורך כל העונה וחבל. בחרתי לעזוב חודשיים לפני תום העונה רק בגלל הבעיות הכלכליות. אני מקווה שבית שאן יתייצבו ויחזרו למקום שהם צריכים להיות בו שזה הליגה הלאומית.

 

מה המטרות של רובי שפירא העונה? ומה המטרות האישיות שלך?

"המטרות האישיות שלי זה שהקבוצה תצליח ושאני אבקיע כמה שיותר שערים. אני מאמין בקבוצה  כי יש סגל טוב צעיר, ואם זה יתחבר אנחנו יכולים לעשות עונה מצוינת גם בלי תקציב מטורף, ביחס לקבוצות אחרות שהשקיעו הרבה כסף."

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לקהל לקראת העונה הבאה?

" אני רוצה לומר לקהל שאנחנו צריכים אותם בכל מגרש, וצריכים את הדחיפה שלהם. כי רק איתם נוכל לעשות עונה משוגעת ואני מקווה שנצליח לשמח אותם."

 

אתה שחקן צעיר בתחילת הדרך, מה המטרות העתידיות שלך?

"לפני כמה שנים רציתי לשחק איפה שגדלתי בהפועל פ"ת, היום המטרות שלי השתנו. ההצלחה האישית חשובה לי, כי למדתי שבכדורגל שוכחים הכל מהר מאוד ואני רוצה להצליח בכל קבוצה שאהיה בה."

הוסף תגובה
תגובות
  1. משה יגיע רחוק (אחד שמכיר 22-08-2018, 12:54)
    הפועל פתח תיקווה טעו בקשר למשה ועוד יתחרטו על זה
  2. מלא כסף יש ברובי כל הכבוד (חיפאי 22-08-2018, 13:02)
  3. משה שחקן ענק (כחול בלב 22-08-2018, 14:20)
    מהיכרות עם משה דבורה מאז שהוא נער, מדובר בכוכב כדורגל. חלוץ רחבה אמיתי מהסוג שקשה למצוא היום. אין ספק שרובי שפירא עשתה עסקה מצויינת. בעתיד יגיע לרמות הגבוהות ביותר.
  4. מביאים כל מה שזז (חיפה אדומה 22-08-2018, 14:49)
  5. סלים דבורה האגדי (אחד שמכיר 22-08-2018, 15:00)
    לא היה ולא יהיה חלוץ בליגות הנמוכות כמו סלים דבורה האגדי. כוכב כדורגל. להטוטן. וירטואוז. מקווה אני שהתפוח נפל ליד העץ ומשה ימשיך את דרכו של אביו ויקרע רשתות. ובעזרת השם יחורר להפועל פ"ת את הרשת ויוריד אותה ליגה. כנקמה על מה שעשו לו פרדי דוד וחבריו שאין להם מושג בכדורגל ו שיחררו כוכב כדורגל. בהצלחה משה אוהבים אותך בפת
  6. חלוץ מצוין (רפי סרוסי 22-08-2018, 15:13)
    שחקן ברמה כזאת שמשחק בליגה א זה רווח אדיר לליגה, רציתי לדעת דבר אחד איך קבוצה כמו הפועל פת משחררת שחקן כזה , אני לא מבין אם היה גודל במכבי פת היה שחקן הרכב היום אצל אלישע לוי. זה אני בטוח. בכל אופן כאחד שמכיר את משה טוב(הבן שלי גלעד סרוסי) שיחק איתו 6 שנים. מאחל לו הצלחה מרובה בכל קבוצה שישחק..בהצלחה משה!
  7. משה דבורה (אלי 22-08-2018, 15:53)
    משה דבורה שחקן גדול, שחקן מהיר, הפועל פתח תקווה עוד יאכלו את הכובע!!
  8. חלוץ ענק (רפי סרוסי 22-08-2018, 16:16)
    מאוד מוזר לי שחלוץ כזה משחק בליגה א. אני בטוח ומבטיח שעם השחקן היה גודל במכבי פת ולא בהפועל פת היה בסגל של הקבוצה הבוגרת. כאחד שמכיר את משה (הבן שלי שיחק איתו 6 שנים).... לי זה מוזר. מועדון כדורגל הפועל פת נכשל בענק בליצר שחקנים למחלקה הבוגרת....
  9. מושיקו (אחד שמכיר 22-08-2018, 17:48)
    מושיקו הלוואי שתצליח בכל מקום שתשחק , ועוד תחזור הביתה מהכניסה הראשית !!! אוהב אותך מושיקו
  10. יש פוטנציאל אבל אין ראש (דורון רז 23-08-2018, 07:41)
    משה יש לך פוטנציאל להיות חלוץ טוב אבל כשהראש לא עובד כל הגוף כואב. מעולם לא הבקעת 30 שערים בעונה אחת. ב שנה שעברה אפילו חריג לא רצו אותך בנוער .תעבוד קשה כי כשרון לבד לא מספיק. תרחיק מסביבתך גורמים שליליים שמפרועים לך(כמו אבא סלים) והכי חשוב תהיה סוף סוף בן אדם .בהצלחה ילד.