ים צדוק הקר חתם בעירוני טבריה

ים צדוק הקר, הקשר בן ה-19 ששיחק במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה חתם בעירוני טבריה באמצעות סוכנו רועי סימוני ויצטרף לקבוצתו של אילן סוויסה. המגן עפיף נזאל ששיחק בעונה שעברה באסי גלבוע חתם רשמית בקבוצה

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-08-2018
  • 17:22

ים צדוק הקשר ששיחק במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונהה חתם בעירוני טבריה באמצעות סוכנו רועי סימוני ויצטרף לקבוצתו של אילן סוויסה.

השחקן בן ה-19 התחיל את האימונים במדי הפועל נצרת עלית מהליגה הלאומית, אך כאשר לא הובטחו לו דקות משחק בחר להתאמן בקבוצה מעיר הכנרת ולאחר שבועיים של אימונים בהם הרשים את הצוות המקצועי, הוחלט להחתימו ויהיה חלק מהסגל של הקבומה העונה, ים משחק בתפקיד הקשר 50/50.

 

יפ הקר צדוק אמר לאחר החתימה: ״אני שמח להצטרף לעירוני טבריה, מועדון שנותן במה לשחקנים צעירים ועוזר להם להתקדם, במיוחד המאמן אילן סוויסה. אני מקבל הזדמנות בעונה הראשונה שלי כשחקן בוגרים ואעשה הכל בכדי להצליח יחד עם הקבוצה״.

 

סוכנו רועי סימוני אמר לאחר החתימה: ״ים שחקן צעיר ומוכשר שהוכיח את עצמו במדי עירוני קרית שמונה, למרות שהוא חריג גיל ויכול היה להמשיך עונה נוספת בקבוצת הנוער, ההתעניינות בו מצד מספר קבוצות גרמו לנו להחליט כי הקפיצה לקבוצה בוגרת כבר העונה תהיה החלטה טובה עבורו. אנחנו שמחים שהוא מצטרף לעירוני טבריה, אילן סוויסה ידוע כמאמן שמאמין בצעירים נאחל בהצלחה לשני הצדדים״.

ים הקר לאחר החתימה עם סוכנו רועי סימוני ואילן סוויסה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לים (רונן מאילת 16-08-2018, 17:57)
    סויסה אפשר שמות נוצצים.שנדע לאן פנינו.
  2. נצנצים (חקו 17-08-2018, 09:21)
    עם שמות נוצצים אום אולפחם נשארה בליגה א עם הרבה נשמה בלי שמות נוצצים טבריה היתה פסיעה מהלאומית