מחצית המחניים

מחצית ראשונה ענקית של מ.כ מחניים בסיומה הוליכה 3:0,הספיקה לה להעפיל לגמר גביע המחוז לאחר שהדיחה את רואי חשבון שחזרה עד ל 3:2 אך לא מעבר.מחניים תפגוש בגמר את בית"ר אריאל שעברה את אליצור יפו.

  • על ידי: לירן דורף
  • 28-09-2010
  • 19:48

במזג אוויר שרבי נפגשו היום בצהריים במגרש הסינטטי ביהוד,רואי חשבון תל אביב ומ.כ מחניים רמת גן למפגש חצי גמר גביע המחוז של ליגה ג' תל אביב.
על הנייר ולאור העונה שחלפה,רואי חשבון הגיעו כפייבורטים ברורים למפגש אך עיון קצר בהרכב הקבוצה שהעמיד מאמנה החדש עמיר קופלר,גילה שחיים קלים לא צפויים לה.

 

אביטל פרדוני(בכחול)וניר חובבי ציון ממחניים בטנגו משותף.(צילום:לירן דורף)


גיא מלמד(שהגיע באיחור),אדי אלקיים וציקי קוטלר הפצוע(שעודד מהספסל),לא שיחקו,מה שהותיר את רואי חשבון בהרכב חסר ומחניים לא ריחמו לרגע ופתחו בסערה.
כבר בדקה השנייה אייל אנטמן קיבל כדור עומק ומ 14 מטרים בעט חזק כדור שאבי כהן(חלש) שוער רואי חשבון הדף משום מה לתוף שערו הוא,1:0 בזק למחניים.

 

אנטמן(באדום)כובש את הראשון למחניים.(צילום:לירן דורף)

 

מחניים חוגגת את הראשון.(צילום:לירן דורף)


שתי דקות חלפו וחניכיו של יאיר מזור כמעט והכפילו את יתרונם כשרותם פרץ סובב באומנותיות כדור מעשרה מטרים שננעץ במשקוף.
בדקה השביעית אביטל פרדוני חלוצה החדש של רואי חשבון ניסה להפתיע מ 14 מטרים בבעיטה שטוחה אך יניב ללוש שוער מחניים היה דרוך וקלט את הכדור.

 

שמעון בנדי(בכחול)וניר חובבי ציון ממחניים במאבק על הכדור.(צילום:לירן דורף)


מחניים המשיכה לשלוט באופן אבסולוטי בכר הדשא ובדקה ה-18 הזה זה שי פרדו שבשער מרהיב ביותר הכפיל את יתרונה כשבעט מ 25 מטרים אלכסונית מצד שמאל,טיל מצד לצד בחצי גובה שפגע בקורה ונכנס פנימה,2:0 ענק למחניים.

 

שי פרדו חוגג עם החברים שער מרהיב ביופיו.(צילום:לירן דורף)


גם יתרון שני השערים לא הספיק לאורחים שהמשיכו לתקוף בחמת זעם את שער רואי חשבון ובדקה ה-25 פרץ שלח כדור עומק לעבר אנטמן,דומה היה ששוער רואי חשבון אבי כהן מגיע לכדור בקלות אך איכשהו אנטמן הקדים אותו עם השפיץ של הנעל אך הכדור עלה מעט מעל המשקוף.

 

אנטמן בדרך להקדים את אבי כהן וכמעט לכבוש עוד שער למחניים.(צילום:לירן דורף)

 

אורן כוכבי(בכחול)ודוד בן אהרון ממחניים מתאמים תנועות.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-37 מחניים משפילה את יריביתה כשבתום ערבובייה ברחבה,הכדור הגיע לניר חובבי ציון שהקדים את אבי כהן נתן קטנה מעליו שלא בטוח הייתה נכנסת אך דווקא גדי סולומוביץ' בלם רואי חשבון הכניס את הכדור פנימה עם כתפו,3:0 ענק למחניים.

 

מחניים חוגגת את השער השני.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-41 ההשפלה יכלה להימשך כשאנטמן קיבל כדור עומק בעט פעם אחת על מגן,הכדור חזר אליו ומחמישה מטרים מול כהן בעט דווקא לגופו והשאיר את התוצאה בעינה בהפסקה.

 

אנטמן מחמיץ שער בטוח מול אבי כהן.(צילום:לירן דורף)

 

אבי ציוני מרגיש מקרוב את הדשא,רואי חשבון לא היו במשחק במחצית הראשונה.(צילום:לירן דורף)


במחצית ערך קופלר מאמן רואי חשבון חילוף ששינה לחלוטין את המשחק כשהכניס את גיא מלמד שכאמור הגיע באיחור מעבודתו למשחק במקומם מאיר גרסיה.
כבר בדקה ה-47 מלמד הראה נוכחות כשבעט מ 18 מטרים כדור שטוח שחמק ליד הקורה.
בדקה ה-57 חזרה רואי חשבון למשחק כשמלמד הכניס כדור עומק באגף שמאל לאורן כוכבי שהרים נהדר לרחבה שם ניצב אמיר בנישו שמשישה מטרים נגח בעוצמה פנימה,3:1 למחניים.

 

אורן כוכבי מבשל את הראשון לבנישו.(צילום:לירן דורף)

 

ללוש רואה את הכדור של בנישו חודר פנימה.(צילום:לירן דורף)


רואי חשבון קיבלה רוח גבית מכיבוש השער ותקפה פעם אחר פעם,מה שהכניס את הגנת מחניים ללחץ ולאיבודי כדור פשוטים במרכז השדה.
בדקה ה-68 קרן לרואי חשבון מוגבהת,אמיר בנישו עולה מעל כולם,נוגח חזק לשער אך שי פרדו מצליח לעמוד על קו השער ולהרחיק את הכדור,כשדומה היה שהמשחק ממשיך כרגיל סימן לפתע משום מה השופט דרור כהן(בינוני) לאישור השער וזאת למרות שהקוונית לא סימנה שהכדור עבר את הקו,כהן שלאורך כל המשחק ביטל מספר פעמים החלטות של שני קווניו,טעה ובגדול כשהכדור לא עבר בהיקף מלואו את קו השער אך לאור החלטתו התוצאה הפכה ל 3:2,עדיין למחניים.

 

בנישו נוגח את הכדור שלא עבר את הקו אך אושר.(צילום:לירן דורף)

 

פרדו מוציא את הכדור(ליד רגלו השמאלית) לפני שעובר במלוא היקפו.(צילום:לירן דורף)


מחניים ניסתה לעקוץ את הרביעי ולגמור את המשחק כשבדקה ה-72 ניסים דרעי ספק הרים ספק בעט טיל מאגף ימין אותו פגש ראשו של אנטמן שנגח מחמישה מטרים החוצה.
בדקה ה-75 אורן כוכבי כמעט השווה כשבעט כדור חופשי מ 20 מטרים למסגרת אך ללוש בהתעופפות נהדרת הדף לקרן.

 

דור שטרן גולש לעבר רותם פרץ.(צילום:לירן דורף)

 

גיא מלמד(בכחול)בדרך לכדור,שינה לחלוטין את משחקה של רואי חשבון.(צילום:לירן דורף)


שלוש דקות חלפו ושי פרדו האורח הרים כדור קרן נהדר היישר לראשו של אנטמן שמארבעה מטרים איכשהו נגח החוצה.
עד הסיום נמשך המשחק הדו צדדי כשרואי חשבון תוקפת ומחניים יוצאת למתפרצות כשבדקה ה-90 לקח ללוש כדור שננגח ע"י בנישו והוסט ע"י מגן בראש לעבר השער אך שוער מחניים בעוד התעופפות הדף לקרן.
 

אייל ללוש מנסה לתקל את שמעון בנדי.(צילום:לירן דורף)

 

בסיום 3:2 למחניים שממשיכה הלאה לגמר גביע המחוז ומשאירה את רואי חשבון להתכונן באופן רשמי לליגה.
שפט(בינוני מינוס)דרור כהן,30 צופים במגרש הסינטטי ביהוד.

 

רואי חשבון:אבי כהן 4,גיני 4,סולומוביץ' 4.5,בנדי 5,שטרן 5,גרסיה 4(מלמד 5.5),שי אהרוני 5(פיצחדזה),ציוני 5,כוכבי 5.5,פרדוני 5,בנישו 6.5.

 

מחניים:ללוש 6,מסה 6,בן דוד 5(ללוש 5),יצחקי 5,פרדו 6.5,אלאני 5.5(דגני 5),חובבי ציון 6.5,דרעי 6,פרץ 6(אופיר גל),אנטמן 6.5,קדר 5.

 

אבי ציוני(בכחול)וניסים דרעי מחפשים כדור.(צילום:לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות