"רוצים להישאר בליגה"

כך אמר שלומי פרץ, אחד משני הבעלים של עירוני נשר. שלומי נחשב לאחד מבעלי הבית החזקים בליגה א', שרק לפני שנתיים עלה ליגה עם אותה עירוני נשר. שלומי מוסיף: "המטרה היא להישאר בליגה, החתמנו שחקנים צעירים, בעיקר שגדלו במחלקה או כאלה שממשיכים מהעונה שעברה. המטרה נכון לעכשיו היא להישאר בליגה". עוד מוסיף פרץ: "קבוצות התחזקו מאוד העונה. תהיה עונה לא פשוטה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-08-2018
  • 16:42

שלומי פרץ, הבעלים של עירוני נשר, ומי שהקים את המועדון בנשר מדבר על העונה הקרובה ומספר: "נשר צפויה להיות העונה קבוצה צעירה, קבוצה שתילחם על המקום שלה בליגה, ונכון לעכשיו אנחנו רק רוצים להישאר בליגה."

עוד מוסיף שלומי: "אנחנו ממתינים לראות מתי נקבל את התקציב מהעירייה שאושר לנו. יש ישיבות תקציב, מזמן היינו צריכים לקבל את התקציב אבל זה נדחה לנו כל הזמן, וברגע שנקבל את התקציב כל התוכניות שלנו ישתנו בהתאם."

 

שני הבעלים עולים, שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב בעלייתה של נשר לליגה הלאומית (מאור אלקסלסי) 

 

איך מתכוננים לעונה במצב כזה? האם החתמתם מאמן?

"כרגע אין לנו מאמן אבל מי שמעביר את האימונים זה עמית אמזלג, הוא הקפטן והוא יהיה בכל מקרה בצוות המקצועי. החתמנו שחקנים צעירים, בעיקר שחקנים שהיו אצלנו בסגל ויכולים להשתלב בליגה א'. יש לנו מחלקת נוער גדולה שמייצרת שחקנים טובים, ואנחנו רוצים לתת להם במה. כמובן שאנחנו בכל מקרה נביא 3-4 שחקנים וותיקים מובילים, שיכוונו ויעזרו לשחקנים הצעירים כי בלעדיהם לא נראה שנשרוד בליגה, ולכן נתחזק מעט, ונעמיד קבוצה כשהמטרה כרגע היא להישאר בליגה."

שלומי מדגיש: "אנחנו רוצים שהקבוצה תהיה מאוזנת בכדי שנוכל להישאר בליגה כמה שיותר מהר. שחקנים בכירים יוחתמו, אבל בשביל זה אנחנו ממתינים לראות את גודל התקציב ובהתאם נחתים." 

 

עד מתי תמתין עם מאמן?

"לא נחכה לנצח. יש זמן עד שליגה א' נפתחת, אנחנו נחכה עד שבועיים לפני הליגה ואז נחליט מה עושים. נתחיל לעבוד עם מה שיש, עם התקציב שיש לנו ועם זה נשרוד בליגה. אבל הכל יכול להשתנות בכל רגע."

 

מה אתה חושב על העונה שצפויה בליגה א' צפון? איך היא נראית לך ביחס לעונות שעברו?

"השנה אני רואה ליגה חזקה מאוד! הרבה קבוצות התחזקו מאוד, הרבה קבוצות התחזקו בצורה משמעותית כמו הפועל אום אל פאחם ובקה אל גרביה שהתחילו להשתגע, ויש עוד קבוצות שהתחזקו מאוד, אם זה אסי גלבוע, הפועל כאוכב, שהשקיעו והתחזקו והליגה באמת הולכת להיות חזקה. גם בתחתית אני לא רואה קבוצה חלשה, וחוץ מקבוצה אחת אולי אין קבוצות חלשות."

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

 

שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב, "רוצים להישאר בליגה" (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נשרי (אילן 10-08-2018, 17:10)
    רוצים קבוצה חזקה מאמן עם משמעת ופליאוף עליון מתמודדים על הכל
  2. השם נשר יבש מהפועל תל חנן ירעדו (הפועל תל חנן שלומי גדלתה שם 10-08-2018, 19:35)
  3. רק אל תביישו את העיר כמו עונה קודמת (רונן מרמות יצחק 10-08-2018, 23:17)
  4. מאמן שחקן (דודו מנשר 11-08-2018, 08:42)
    זה נכון ששחקן הוא המאמן???
  5. מהפכה בסגל המקצועי של הפועל ירושלים. תעדכנו (יוסי 11-08-2018, 09:04)
  6. בהצלחה (נשרקה 11-08-2018, 09:29)
  7. עירוני נשר (הגו'קר 12-08-2018, 09:22)
    בהצלחה השנה לעירוני נשר בשם השם נעשה ונצליח מקווים לעונה רגועה