"יש לי עוד הרבה מה להראות"

כך אמר אברהים מוברשהם, הקשר המוכשר ואחד מהשחקנים שאחראים לשינוי הגדול שעברה קרית אתא בסיבוב השני של העונה שחלפה. אברהים מדבר על העבר ומסתכל על העתיד כשהוא שם לעצמו מטרות ברורות. בימים הקרובים מוברשהם צפוי לחתום בקבוצה חדשה

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-07-2018
  • 11:31

אברהים מוברשהם (22), יוצא מחלקת הנוער של טוברוק, הגיע לליגה א' בעונה החולפת בעקבות פציעה בכף הרגל שהשביתה אותו לחצי עונה במדיה של מכבי הרצליה מהליגה לאומית, אברהים מספר: "העונה התחילה מצוין, שיחקתי בקביעות במכבי הרצליה והרגשתי שזו עונת הפריצה שלי! ואז לצערי נפצעתי והושבתתי למרבית העונה. זה חלק מהמקצוע, החלמתי במהרה, ובעונה שלאחר מכן ירדתי לליגה א על מנת לקבל דקות משחק ולחזור לכושר שלי. מצאתי בית חם בקרית אתא כשהגעתי בינואר. עשינו סיבוב מדהים, והיה לי ולקבוצה סיבוב טוב מאוד והצגנו יכולת מצוינת".


איפה נראה אותך בעונה הקרובה? 
"ישנן הרבה קבוצות שפנו לסוכן שלי, גם מליגה א' וגם מהליגה הלאומית, אבל עדיין לא הרגשתי שאחת מהן היא ההצעה המתאימה עבורי. יש לנו סבלנות, אני מאמין שבימים הקרובים נשב ונקבל את ההחלטה מה המקום הטוב עבורי לעונה הקרובה".

 
מה המטרות שלך לקראת העונה הקרובה? 
"אני רוצה לחזור לקדמת הבמה ולהגיע לליגות הראשונות. יש לי עוד הרבה מה להראות, אני מרגיש שהעונה חזרתי ליכולות שלי ואני בטוח שאראה זאת ובגדול".

אברהים מוברשהם במדיה של קרית אתא

הוסף תגובה
תגובות