"הרצון שלי הוא בעתיד להגיע לשחק בליגות גבוהות יותר"

כך אמר שחר בן ארי, חלוץ צעיר ומבוקש שגדל בבני אילת הדרומית ולמרות גילו הצעיר כבר הספיק לשחק ברובי שפירא ובמכבי צור שלום. כעת הוא מסכם את העונה האחרונה מבחינה אישית ומקצועית ומספר על השאיפות לעתיד

  • על ידי: לירן ביטון
  • 16-07-2018
  • 11:52

שחר, אומרים שאתה חלוץ צעיר ומבטיח, מה יש לך לומר על כך?
"אני שמח לשמוע על כך, אני בן 23 ועדיין צעיר אבל כבר בגיל 19 הייתי שותף לעליית ליגה עם הקבוצה שגדלתי בה - בני אילת, ובנוסף סיימתי כמלך השערים. במהלך השנים האחרונות אני שומר על כמות כיבושים גדולה, כדי לעזור לקבוצות שאני משחק בהן להישאר בליגה."

סיימת את העונה האחרונה בצור שלום, איך אתה מסכם את העונה מבחינה אישית ומקצועית? 
"סיימתי את העונה בצור שלום, ואני רוצה להודות למועדון ובמיוחד ליגאל אלקסלסי שהאמין בי ונתן לי הזדמנות לעזור לקבוצה להישאר בליגה. צור שלום מועדון צנוע וחם,  הרגשתי שם כמו שחקן בית, הוצבה לי מטרה אחת להישאר בליגה ועמדתי בה. תרמתי לקבוצה שמונה שערים וכמות נכבדת של בישולים, וזוהי הכרת התודה שלי למועדון - שנשארנו בליגה."

האם אתם מרוצים על המקום שבו סיימתם את העונה?
"במועדון הייתה מטרה יחידה והיא להישאר בליגה. הגעתי במחזור העשירי כשלצור שלום היו סה"כ 9 נקודות, סיימנו במקום ה-11 בסוף עם 36 נקודות, כך שאפשר לראות את העונה כהצלחה. צריך לזכור שהשנה שולבו הרבה שחקני נוער, כך שהמועדון והשחקנים בסופו של דבר הרוויחו מהמהלך."

איך הייתה העבודה עם המאמן איציק דדון? 
"מהרגע שהגעתי למועדון איציק האמין ביכולות שלי ותמך בי לכל אורך העונה. אני בטוח שלא אכזבתי אותו על כך ואני מאחל לאיציק המון הצלחה בהמשך."

שיחקת גם ברובי שפירא, איך הייתה חוויה לשחק במועדון? 
"התחלתי את העונה ברובי, סה"כ שיחקתי עד המחזור העשירי. הקהל במועדון הוא דבר מיוחד ובהזדמנות זו אני מודה להמון אנשים שפרגנו לי מרגע שהגעתי למועדון, ושתמכו והאמינו בי. אני מאחל להם הצלחה בעונה הקרובה."

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך כחלוץ?
"אני חושב שהתכונה הכי דומיננטית אצלי, היא שאני תמיד רעב במשחק."

מה התוכניות לעונה הבאה, והיכן אתה צפוי לשחק?
"פנו אלי מספר מועדונים מליגה א' וליגה ב', אני מקווה למצוא קבוצה שתהווה לי אתגר ואוכל להתקדם בה מבחינה מקצועית. השאיפות האישיות שלי הן לשחק באחת מהקבוצות המעוניינות ולהתברג בפלייאוף העליון. אני מאמין שבעונה הקרובה אוכל לתת הרבה יותר מבחינה מקצועית כשהרצון שלי הוא בעתיד להגיע לשחק בליגות הגבוהות יותר ואני מחכה להזדמנות הזאת."
 

שחר בן ארי חולם להגיע רחוק! (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחר שחקן מלך בצור שלום השכונה שלנו (שחר תישאר בשכונה שלנו 16-07-2018, 12:50)
    יגאל סגור עימו מהר
  2. חלוץ (אבי ג. 16-07-2018, 16:37)
    שחר חלוץ רחבה טוב . חלוץ שעובד למען הקבוצה . בצ-ש היו לו גם 11 אסיסטים . חסר אגו לחלוטין . יועיל מאוד למגדל . ההפסד כולו של צ-ש .