"אני משתדל תמיד להיות הכי מקצוען שיש כדי שהשחקנים הצעירים ילמדו ממני"

כך אמר שלומי בן עשור חלוצה של 'רובי שפירא' בעונה הקודמת. למרות האכזבה שלא הצליחו לעלות ליגה, הוא עם הפנים קדימה ועם מטרות לעונה הבאה. שוחחתי איתו כדי לסכם את העונה שעברה, ולראות לאן מועדות פניו של החלוץ שמבוקש כבר במספר קבוצות בליגה א'

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-07-2018
  • 15:45

שלומי, אומרים שאתה חלוץ ושחקן משמעותי לקבוצה, מה יש לך לומר על כך?
"קודם כל תודה רבה, זה מחמיא לי שחושבים ככה ואני מעריך את זה מאוד. אני אמשיך לתת את כל כולי כדי לשמור על הדעה החיובית של אנשים."

מה מאפיין אותך בתור חלוץ?
"לפני הכל אני מאמין בעבודה קשה, אני שחקן שעובד קשה מאוד על המגרש ושאכפת לו מהקבוצה יותר מההצלחה האישית. אני מאמין שברגע שקבוצה מצליחה, גם אני מצליח ברמה האישית."

ספר לי על חדר ההלבשה ברובי שפירא ועל היחסים ביניכם?
"אני משחק כבר שנתיים במועדון רובי שפירא, ואני יכול להגיד לך שבזמן שאני נמצא שם יש לנו חדר הלבשה מהטובים ביותר שהייתי בהם. השחקנים מגובשים מאוד ואני נהנה מהיחס האישי והמקצועי בקבוצה."

איך אתה מסכם את העונה שעברה? והאם אתם מרוצים על המקום בו סיימתם את העונה?
"כמובן שאני לא מרוצה מהמקום שבו סיימנו את העונה, הייתה ציפייה לעלות ליגה ולא הצלחנו לעמוד בה. מבחינה אישית אני חושב שהייתה לי שם תקופה מדהימה מבחינה מקצועית. אומנם החצי שנה האחרונה טשטשה את זה מבחינה קבוצתית, אך אם העונה הייתה מסתיימת בעלייה זה היה מושלם מבחינתי."

 

בן עשור, ימשיך לעונה נוספת ברובי? (מאור אלקסלסי)


ספר לי על העבודה עם עודד קוטר המאמן?
"עודד קוטר הוא אחד המאמנים הטובים שיש בליגה א', אני בטוח שהוא יתקדם לרמות יותר גבוהות. עודד הוא מאמן שתמיד מגן על השחקנים שלו ונותן להם ביטחון במגרש ואני מאחל לו שרק יצליח מכל הלב."

איך אתה תורם לקבוצה כשחקן בעל ניסיון? 
"אני משתדל תמיד להיות הכי מקצוען שיש, כדי שהשחקנים הצעירים ילמדו ממני. אני דוגל בעבודה קשה ובלשחק כדורגל חיובי ושמח."

קריית אתא סימנו אותך כשחקן אופציונלי. האם אתה צפוי לעשות מעבר או להישאר ב'רובי שפירא'?
"זה מאוד מחמיא לי שקריית אתא רוצים אותי. פנו אליי מספר קבוצות נוספות, אני אשב עם אשתי והאנשים שאני מתייעץ איתם, ובסופו של דבר אחליט מה הכי נכון בשבילי."
 

שלומי בן עשור מסכם עונה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי התותח (קובי 01-07-2018, 17:27)
    תבוא לעירוני נשר שם הבית היה לך יותר חם ומחבק