דור אזולאי חתם בבית״ר פ״ת

בית״ר פ"ת מכוונת גבוהה העונה והחתימה לעונה נוספת את מלך השערים שלה דור אזולאי. דור בתגובה: ״העונה בונים קבוצה חזקה ומכוונים לצמרת". יו"ר הקבוצה דודו שרון:"העונה אנחנו רוצים צמרת גבוהה. בקרוב יחתמו עוד שחקנים בכירים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-06-2018
  • 15:46

בית״ר פ"ת מליגה ב׳ דרום׳ מאותתת לליגה שהעונה היא מכוונת לחלק העליון של הטבלה. הקבוצה החתימה את בן בירון, ליאב פרנקו ומיכה וקסלר, ואמש החתימה את מלך השערים שלה לעונה נוספת, דור אזולאי. דור היה מבוקש במספר קבוצות בליגה א׳ אבל החליט להישאר בפ"ת בידיעה שהעונה בונים קבוצה חזקה שתתמודד בחלק העליון של הטבלה.

 

יו״ר הקבוצה דודו שרון בתגובה: ״העונה בניגוד לשנים עברו, אנחנו רוצים להיות בחלק העליון של הטבלה. יש לנו תקציב להחתים שחקנים טובים, החתמנו שחקנים טובים ונמשיך להחתים שחקנים שישדרגו אותנו. דור בחור חיובי, הוא התחבר לקבוצה ואני שמח שהוא ממשיך איתנו לעונה נוספת״.

 

דור אזולאי בתגובה לאחר החתימה: ״אני חושב שהולכים לבנות משהו טוב וחזק, אנחנו למדנו המון משנה שעברה ולא רוצים שוב להיקלע למאבקי תחתית, אלא להתברג מהתחלה בצמרת. דודו שרון היושב ראש עובד ימים כלילות כדי לדאוג לנו להכול, להביא לכאן את השחקנים הכי מתאימים בתקציב שפוי בלי להשתגע. אני בטוח שהעונה הזאת הולכת להתקדם למקום טוב, עם מאמן חדש שהיה שחקן ענק ויתרום לנו המון״.

דור אזולאי חותם לעונה נוספת בבית״ר פ״ת

הוסף תגובה
תגובות
  1. יו״ר מיוחד במינו (אמיר סולרסקי 29-06-2018, 19:56)
    בהצלחה חבר , מה שאתה עושה למען הקבוצה ולמען העיר והכול באמצעים גלילן בהחלט לא מובן מאיליו.מגיע לך ולכם לעשות עונה איכותית .
  2. שחקן שכבש רק 8 גולים זה לא שחקן (סמי 29-06-2018, 21:04)
    שחקן שכבש רק 8 גולים זה לא שחקן. אם זה שחקן בכיר, אדון דורון, אתה יורד ליגה
  3. כל שנה אומרים אותו דבר (. 01-07-2018, 19:30)
    ובקושי נשארים בליגה