תשע בסולם הוד השרון

הפועל הוד השרון לא התקשתה להביס את הקונוסים מטוברוק 0:9 ולהעפיל לשלב ג של גביע המדינה.גל ברשן כבש שלושער,בר בלומברג הסתפק בצמד כמו גם שחר משה,יעקב קורצקי בגול ענק ואיתן טיקר השלימו את החגיגה.

  • על ידי: לירן דורף
  • 21-09-2010
  • 21:44

על הנייר משחק גביע המדינה בין הפועל הוד השרון לבית"ר נס טוברוק הבטיח רבות,מצד אחד קבוצה שסביר להניח מועמדת מספר אחת לעלייה(הוד השרון)מול טוברוק שכאשר היא מופיעה עם קבוצת הנוער שלה יכולה לנצח כל אחת בליגה,אך מה? בדיעבד מסתבר שהאורחת הגיעה עם הקבוצה הבוגרת ללא שחקני הנוער מה שאיפשר להוד השרון להתעלל פשוט בגוויה ועם פחות זלזול יכלה להיות במגרש האימונים בכפר סבא תוצאה אסטרונומית של 17 או 0:18 בקלות.

 

מאור כהן מהוד השרון מתקל את אופיר בוארון מטוברוק.(צילום:לירן דורף)


זה לקח בדיוק שש דקות עד שהסכר נפרץ כשאיתן טיקר הכניס כדור עומק לשחר משה הרכש החדש מהשקמה והאחרון בקלילות,התגבר על שני מגנים שהסתבכו עם עצמם ומול שוער טוברוק לא התקשה לגלגל פנימה,0:1 מוקדם להוד השרון.

 

שחר משה(באדום)מבקיע את הראשון לזכות הוד השרון.(צילום:לירן דורף)


טוברוק לא התאוששה וכעבור דקה כמעט ספגה שוב כשטיקר הרים כדור מאגף ימין היישר לראשו של יעקב קורצקי שמשישה מטרים נגח חופשי לגמרי סמוך לקורה ולחוץ.
עוד דקה חלפה ושחר משה המצויין חדר לרחבה,עקף את השוער שהכשילו,פנדל להוד השרון.

 

מוטיי שוער טוברוק מכשיל את שחר משה וגורם לפנדל.(צילום:לירן דורף)


את הבעיטה לקח איתן טיקר שכבש אך השופט סימן לבעיטה חוזרת אותה כבר הדף שוער טוברוק מאור מוטיי לקרן,מאותה הקרן הגיע הכדור שוב לקורצקי שהפעם בבעיטת וולה מהאוויר מרחק שבעה מטרים בעט החוצה.
הוד השרון המשיכה לשלוט בנעשה במגרש שטוברוק מדי פעם מואילה בטובה לעבור את קו מחצית המגרש.

 

מקס אוטמזגין(באדום)עולה מעל רפאל דנטס מטוברוק.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-22 שובל צרפתי מצא את עדי אישטה שהכניס כדור עומק לבר בלומברג שעקף את שומרו,חדר לרחבה והוציא כדור רוחב מצויין לאיתן טיקר שהפעם לא כשל ומחמישה מטרים דחק פנימה,0:2 להוד השרון.

 

בר בלומברג עובר את יוגב מינס בדרך לבשל את השני של הוד השרון.(צילום:לירן דורף)

 

טיקר בתנועת "אהבה" למצלמה לאחר שכבש את השער השני.(צילום:לירן דורף)


הוד השרון לא נרגעה ובדקה ה-26 זה כבר 0:3 כשקורצקי הכניס כדור עומק למאור כהן שהעביר בנגיעה רוחב נהדר לשחר משה שבאלגנטיות גלגל פנימה בקלילות.

 

שחר משה מגלגל את השלישי פנימה,גדול על הליגה הזו.(צילום:לירן דורף)


טוברוק האומללה עוד לא הפסיקה להתאושש וכבר הוציאה כדור רביעי מרשתה בשער מוזר ומרהיב כאחד.
כדור חופשי נפסק לזכות הוד השרון על קו אמצע המגרש,שחקני טוברוק ושוערה מוטיי היו בטוחים שהבעיטה איננה ישירה אך קורצקי ששאל את השופט קיבל את אישורו ובעט כדור קשתי שעבר מעל ראשו של השוער וחדר פנימה,0:4 לחניכיו של ערן דורון.

 

ורף)

ערן דורון מאמן הוד השרון יכול להיות רגוע אחרי התצוגה היום.(צילום:לירן דורף)


שלוש דקות חלפו והוד השרון לא מרחמת,מאור כהן בבישול שני במשחק מוצא בכדור רוחב את בלומברג שללא מאמץ דוחק מול שער ריק פנימה וקובע 0:5.
המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים אחד גדול שערן דורון מרשה לעצמו להוציא את השחקן הבולט במשחק שחר משה עוד בהפסקה מה שלא הפריע למקומיים להמשיך ולהלום בחבורת הקונוסים מטוברוק.

 

בלומברג מגלגל את החמישי פנימה.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-50 שובל צרפתי מצא בכדור עמוק את גל ברשן ששבר את מלכודת הנבדל,חדר לרחבה,עבר את השוער וגלגל מזוית לא קלה פנימה,0:6 להוד השרון.
בדקה ה-56 היה זה תורו של קורצקי להחמיץ שער בטוח כשקיבל כדור מאישטה אך בעט היישר לגופו של מוטיי,על הריבאונד השתלט גל ברשן שבעט אך מצא בלם אורח הודף בראשו על קו השער ומציל גול בטוח.

 

קורצקי מחמיץ מול מוטיי שער בטוח.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-62 הגיעה החמצת המשחק כשצרפתי הרים לעברו של קורצקי שמול שער ריק נגח לקורה,על הריבאונד השתלט ברשן שהיה יכול לכבוש אך החליט להשתעשע,להעביר שחקן ולבעוט היישר לגופו של מוטיי שהדף נהדר.

 

קורצקי "מצליח" לנגוח מול שער ריק לקורה.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-64 הגיעה הבעיטה הראשונה המסוכנת של בטוברוק לשערו של טבצ'ניק כשזיו פדלון בעט בחצי יעף כדור מ 15 מטרים שהלך שני מטרים מחוץ למסגרת.
דקה חלפה ובקשי המחליף הוציא רוחב נהדר לברשן ששוב זילזל ומנסה להעביר מגן אורח במקום לבעוט ולכבוש.
בדקה ה-67 כיפר ברשן על ההחמצות הקודמות כשקיבל כדור מבקשי,הסתובב נהדר על המקום ומ 15 מטרים בעט חזק ופנימה,0:7.

 

גל ברשן(באדום)מול שחקן טוברוק,שלושער ללא מאמץ לחלוץ הוד השרון.(צילום:לירן דורף)


חמש דקות חלפו וההשפלה לא מפסיקה כשאישטה הכניס כדור עומק לברשן שעבר את השוער וגלגל פנימה,0:8 מוחץ להוד השרון.

חיים שאבו שאמור היה לפתוח במדי הוד השרון נכנס בדקות אלו מכיוון שרק במחצית המשחק ניתן אישור סופי מההתאחדות לשתפו לאחר שנפתרו בעיות כרטיס השחקן.
המשחק נרגע בדקות הבאות בקצבו וטוברוק אף הגיעה(למרבה ההפתעה) מספר פעמים לרחבת המקומיים אך ללא סיכון מיוחד כמו בדקה ה-78  ניסה יוסי בן טבו את מזלו מ 18 מטרים אך הכדור חלף שלושה מטרים מעל המשקוף.

 

חיים שאבו,נכנס רק במחצית השנייה להופעת הבכורה.(צילום:לירן דורף)


בדקה -81 נגע שוער הוד השרון יניב טבצ'ניק בפעם השלישית במשחק בכדור כשקלט כדור חופשי מ 20 מטרים ובדקה ה-84 הסתיימה סופית תרומתו למשחק כשהדף כדור קשתי שנבעט מרחוק לקרן,לאחר מכן הכדור,כבר לא הגיע אליו..

 

רגע הסטורי במשחק,טבצ'ניק שוער הוד השרון נוגע בכדור.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-86 נחתה תוצאת המשחק כשטיקר העביר כדור רוחב לבלומברג שהשלים צמד אישי שכבש מקרוב.
בקשי עוד יכל להשלים עשירייה אך מול מוטיי בעט החוצה.
השופט ריחם על טוברוק ושרק לסיום בדקה ה-88,הוד השרון יכולה להיות מרוצה ממשחק האימון שאורגן לה על מנת לתרגל את התקפתה,מנגד טוברוק? עדיף שעם הקבוצה הזו לפחות,היא לא תגיע למשחקי הליגה.
 

עדי אישטה(באדום),משחק טוב מאוד לקשר המוכשר.(צילום:לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות