"כל מי שמכיר אותי יודע שאני חי את הקבוצה 24/7"

כך אמר מאור סיסו בלמה של מגדל העמק, אליה עבר מכפר כנא. ברזומה שלו לא מעט עליות ליגה עם הקבוצות בהן הוא שיחק. מאור נחשב לשחקן מנוסה ומשמעותי, והוא עשה את הכל העונה כדי לקדם המטרות של קבוצתו ולמרות הקושי הצליח להשאיר אותה בליגה. סיסו מסכם את העונה האחרונה, ומסתכל קדימה לעבר האתגר הבא שלו

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-06-2018
  • 12:21

מאור אתה נחשב לשחקן שתמיד מצליח לקדם את המטרות של הקבוצה בה אתה משחק, איך התחושה? 
"קודם כל אני שמח שאני נחשב שחקן כזה, אני תמיד נותן את כל כולי בשביל הקבוצה לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות ברוב המקרים אני עומד במטרה שהקבוצה מציבה לי. בעבר היו לי עליות ליגה עם טבריה נשר וקריית אתא, הגעתי לפלייאוף עליון עם כפר כנא עד שעזבתי את הקבוצה והעונה הצלחתי להישאר בליגה עם מגדל העמק."

מה גרם לך לעבור מכפר כנא למגדל העמק? והאם בדיעבד זו הייתה החלטה נכונה?
"מאוד נהניתי לשחק בהפועל כפר כנא, הצלחנו שם מאוד ואהבו אותי. הסיבה שעזבתי היא כי נכנסתי לעבודה, ושאני חייב אימונים עם תאורה מגדל העמק היו אלה שעמדו בזה. אני שמח שהצלחנו להישאר בליגה, זה מועדון חשוב מאוד לליגה א' עם אנשים ישרים מאוד."

 

"עזבתי את קרית אתא בגלל כניסה לעבודה"

ספר לי איך זה לשחק במגדל העמק?
"הגעתי למגדל העמק באמצע העונה, זה פעם ראשונה בקריירה שאני מתחיל עונה בקבוצה ולא מסיים. במגדל העמק יש חדר הלבשה מעולה, זה מועדון שהוא כמו משפחה עברנו שם תקופות לא קלות מקצועית, אבל הסוף היה מתוק ומשכנע. זה מועדון שאני מאוד מכבד וממליץ לכל שחקן לרצות לשחק שם."

איך אתה תורם לקבוצה בתור שחקן מנוסה? 
"כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא בא לאימון והולך הביתה, אני חי את הקבוצה 24/7. אני מדבר עם השחקנים הצעירים, מחבר את החדר ההלבשה ובקשר טוב עם המאמן. אני תמיד נותן את כל כולי כדי שהמועדון יעמוד במטרה שהוא מציב לנו. אני מקווה שאני אמשיך להשפיע, לכוון ולקדם צעירים במגרש בתור המנהיג שלהם."

מה היה חסר לכם העונה כדי להגיע למקום טוב יותר? 
"במגדל העמק היה חסר בעיקר אמונה ומזל, וחיזוקים שלא הגיעו בתחילת השנה וקצת פגעו באיזון של הקבוצה. אני בטוח שלקראת העונה הבאה הם יפיקו לקחים, יש שם צוות מקצועי והנהלה מהטובים בליגה ואני מאחל להם בהצלחה מכל הלב."

מה המטרות שלך לקראת העונה הבאה? והאם אתה צפוי להמשיך במגדל העמק?
"האמת שמאוד הייתי רוצה להישאר במגדל העמק אם היה מתאפשר לי, אבל זה ממש רחוק לי. אני בטוח שהם ימצאו לי מחליף ראוי ויעשו עבודה נפלאה. אני עוד לא יודע היכן אשחק בעונה הבאה, אבל המטרות שלי זה ליהנות לקדם את המטרות של הקבוצה, ולרצות המאמן ואת הקהל של המועדון בו אשחק הכי חשוב זה להיות מסופק, הרבה יותר מכסף. אני מאחל לכולם עונה מוצלחת וספורטיבית."
 

מאור סיסו במדי קרית אתא. איזו חולצה הוא ילבש בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן נשמה (אוהד מגדל 29-06-2018, 16:00)
    הבלם הטוב בליגה אאאאאאאאאאא
  2. בלם נשמה (אוהד מגדל 29-06-2018, 16:01)
    הבלם הטוב בליגה
  3. בלם נדיר (איזה בלם 30-06-2018, 21:20)
    הכי טוב בליגה אין גברים כמוך