בחסות "לזרוביץ"-סיכום עונת 2017-2018 : קרית מלאכי

איזו עונה עברה על קרית מלאכי שבכל העונה הייתה בצמרת הגבוהה ובהתחלה עוד איימה על האשדודיות אבל ברוב העונה הייתה במקום השלישי ובפלייאוף העליון הפסידה רק בגמר המחוזות לאור יהודה בדו קרב פנדלים ותשחק שוב בעונה הבאה בליגה ב'. הגיע הזמן לסכם את העונה, מי הוא שחקן העונה ? מי הוא השחקן היציב ? מי הוא תגלית העונה ולמי מגיעה מילה טובה...בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"...

  • על ידי: גיא צמח
  • 24-06-2018
  • 11:13

שחקן העונה: דקל כחלון

קשרה המצוין של קרית מלאכי עם עונה אדירה מבחינתו, היה הברומטר של הקבוצה במרכז המגרש , יכולת גבוהה בשילוב מנהיגות ודוגמא לצעירים. דקל כבש העונה 7 שערים והיה שווה לא מעט נקודות לקבוצתו.

דקל כחלון השחקן המצטיין של קרית מלאכי העונה (מוטי קדוש)

 

תגלית העונה: מושיקו שעשוע

קשרה הצעיר של קרית מלאכי עם עונה מצוינת מבחינתו והרבה מעל לציפיות קיבל את המושכות ולא אכזב, מושיקו בן ה-24 עם יכולת משובחת ו-8 שערים היה אחד מהאחראיים העיקרים לעונה הגדולה של קרית מלאכי.

מושיקו שעשוע קשרה המוכשר של קרית מלאכי (אלירן זילכה - המקור קרית מלאכי)

 

השחקן היציב: אוהד יוסף

עמוד התווך של ההגנה מהטובות בליגה, מה עוד ניתן להגיד על הקפטן המצוין של קרית מלאכי גם בגיל 34 נמצא שם תמיד כשצריכים אותו, הפגין לאורך העונה יציבות ויכולת גבוהה במשחק ההגנה ובתוספת חמישה שערים אי אפשר יותר מלהגיד שאפו!!

 

אי של יציבות - אוהד יוסף בלמה של קרית מלאכי משתבח עם השנים 

 

שווה לעקוב

שווה לעקוב אחרי עופר אברה המצויין שבגיל 23 תפס מקום של קבע בקבוצת הצמרת של קרית מלאכי ונתן את אחת מהעונות הטובות בקריירה שלו עם 5 שערים. הקשר הצעיר בעל פוטנציאל גבוה להגיע לרמות הגבוהות.

עופר אברה קשרה הצעיר והמוכשר של קרית מלאכי (מוטי קדוש)

 

הקהל הכתום

אין הרבה כאלה בארץ ובטח בליגות הנמוכות.. ההצגות והתפאורות שלהם בלי נשכחות וההשפעה שלהם על הקבוצה היא מדהימה והוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה וראוי מאד להיות בליגה א'.

קהל מדהים יש לקרית מלאכי (מני בן ארי)

 

מילה טובה : הנהלת קרית מלאכי

ההנהלה אומנם די חדשה אבל כמו הקבוצה ככל שהשנה התקדמה גם הם עשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר ולא החסירו שום דבר מהשחקנים והצוות המקצועי על מנת להצליח.

 

 

מאחל בהצלחה לקרית מלאכי בעונה הבאה שתעלה לליגה א'.

ליגה ב' דרום ב' – סיכום עונה קרית מלאכי (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא משלמים יאלה לליגה ג נמאסתם (שחקן 24-06-2018, 11:31)
  2. האליפות נסגרה (הוגה דעות 24-06-2018, 12:31)
    אפשר לחלום על עלייה דרך הפלייאוף .חלומות נעימים