"הייתה עונה מוצלחת, עמדנו ביעדים שלנו"

כך אמר מוחמד סמארה, מאמנה של מ.ס. טירה סוגר עונה רביעית בקבוצה, שנתיים בליגה ב', ושנתיים נוספות בליגה א' מסכם את העונה האחרונה שמבחינתו בהחלט אפשר לסכם אותה שהצלחה! סמארה כבר מתכונן לקראת העונה הבאה והוא יודע שיש לו כמה אופציות פתוחות לאחר שוויתר על הצעה מאסי גלבוע.

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-06-2018
  • 11:41

מוחמד סמארה גדל במחלקת הנוער של טירה משם עבר להפועל פתח תקווה ושיחק שם שנה בנערים א',  אז עבר לנוער של הפועל כפ"ס ולקבוצה הבוגרת של בית"ר כפ"ס. בעקבות הלימודים מוחמד חזר לטירה ושיחק בליגות הנמוכות, רשם שתי עליות אחת עם מכבי גלגוליה ואחד עם מ.ס טירה. מוחמד עבר שתי פציעות בברך ובעקבות כך החליט לעבור לקריירת האימון.

 

מוחמד, איך אתה מסכם את העונה?

"העונה הייתה עונה מוצלחת כאשר הבטחנו הישארות מוקדמת ולא כפי בעונה הקודמת. הקבוצה שלי שיחקה כדורגל יפה ועמדה טקטית על המגרש בצורה נפלאה, למרות הלחצים והסיטואציה".

 

האם עמדתם ביעדים?

"לפי דעתי כן עמדנו ביעדים עם התקציב שהיה והסגל המאוד קצר שהיה לנו.  ההנהלה רצו שנישאר בליגה במקומות 5-10  וכך היה".

 

פתחתם את העונה לא טוב ואז השתפרתם מאד ועשיתם הרבה נקודות. ספר מה גרם לזה? מה עשית?

"פתיחת העונה הייתה קטסטרופלית כי לא חיזקנו את הסגל מספיק, ועקב עזיבתם של שחקנים חשובים שהיוו חלק חשוב בעמוד השדרה של הקבוצה, כמו סמיר עבד אלחי ומוחמד גונדיה שחסרונם הורגש. ביקשתי מההנהלה להביא לי את שחקני החיזוק, שלום אדרי, בן שושן, סתיו פלזנטל ולהחזיר את סמיר ומוחמד ג'נדיה,  ההנהלה נענתה ומאז הקבוצה הפסידה רק 4 פעמים".

 

מה הכיוון לשנה הבאה? היו לך הצעות מקבוצות אחרות למה לא סגרת?

"הייתי במשא ומתן מתקדם עם אסי גלבוע שרצו שאחתום מידית, אבל ההצעה הכספית ומרחק הנסיעה גרמו לי לוותר על ההצעה. יש גישושים ממספר קבוצות בליגה ובטח שגם טירה עומדת על הפרק, בשבועיים הקרובים אחליט איפה אהיה, ולא משנה איפה אני אהיה חשוב לבנות קבוצה חזקה שתרוץ למעלה".

מוממד סמארה מסכם את העונה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תן כבוד לאבא שלך ויותר לך ואל תאמן בטירה.. (אוהב אותך 04-06-2018, 12:06)
  2. מאמן פוזות (אוהד מטירה 04-06-2018, 14:31)
    לידעתך סמארה : עם סגל שחקנים כמו שהיה לך העונה היית צריך הפליאוף העליון , תמוה לי שאתה מדבר על הישארות בליגה !!! . גם אני שאני לא מאמן עם הסגל הקיים היית לפחות מתמודד על פליאוף העליון , תפסיק להגיד שעמדנו בציפיות השנה נכשלת ותודה בכך , אל תתחמק מאחריות , הקבוצה נשארה בזכות היכולת של השחקנים ולא בזכותך , היית באימונים שלך ואתה שבלוני באימונים שלך אפילו חלק מהשחקנים התלוננו מאימונים תת הרמה שאתה מעביר , תוסיף לכך היחס שלך לקהל , והקללות שכל פעם השמעת בפניהם , על העברת ביקורתם על המשחק , ועדיין אני רואה שאתה מאמן פוזות ולא ראוי לאמן בליגה א' , עזוב אותנו אחי לך תאמן במקום אחר , ותפסיק לפזר מלים בדוגמת: הצלחה , וכו' .
  3. עמד במפיות ולא בציפיות (אוהד הצלחות 04-06-2018, 16:45)
    מאמן - קבוצה - הנהלה - שחקני רכש = הכל כשלון אחד גדול מסכם לכם את העונה במילה אחת ( הפועל שפרעם 4-3 ) אחרת הייתה מחליף את פורדיס בליגה ב .. המקום הטבעי שלך ושל הנהלת הגנבים שלך
  4. מאמן חלש תככן ואין לו מושג בהעברת משחש (חמדאן 07-06-2018, 07:37)