בנודיס: האמנתי בשחקנים וידעתי שנעמוד במשימה

בהפועל כפ"ס עשו הרבה שגיאות העונה, אך ברגע האמת יצחק שום ידע לקחת את ההחלטה הנכונה. שומי הביא את ארז בנודיס לעמדת המאמן ובנודיס הצליח להציל את העונה לכפ"ס, לאחר שקבוצתו גברה על הפועל טבריה במשחקי המבחן.

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-05-2018
  • 10:50

יצחק שום וקבוצתו יצטרכו לעבור תהליך רציני של הפקת לקחים לקראת העונה הבאה, מאחר ומועדון בסדר גודל של הפועל כפ"ס לא יכול להרשות לעצמו לעבור שוב עונה שכזאת. אך ברגע האמת, שום לקח את ההחלטה הכי נכונה מבחינת הפועל כפ"ס, כאשר הביא את ארז בנודיס לעמדת המאמן. בנודיס חתום יותר מכולם על ההישארות של כפ"ס בליגה. בשני המחזורים האחרונים של העונה הצליח בנודיס להרים את השחקנים מהקרשים, להשיג שני ניצחונות במחזורים האחרונים, שאומנם לא סייעו לכפ"ס לברוח ממשחקי המבחן, אך החזירו את האמונה והמוטיבציה לשחקנים ומול הפועל טבריה, שאותה בנודיס מכיר היטב, הקבוצה עמדה במשימה ושרדה בליגה הלאומית.

הגעת לקבוצה כשהיא במצב קשה ובמומנטום גרוע אחרי 11 הפסדים רצופים ועם שני שערי זכות בלבד. מה גילתה כשהגעת לכפ"ס, האם היה לך ספק בכך שתצליח להשאיר את הקבוצה בליגה?
"מהרגע הראשון שהגעתי לאחר השיחה הראשונה שלי עם השחקנים, לא היה לי ספק שנעמוד במשימה. הבנתי שיש כאן שחקנים שיעשו הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. רוב העבודה היתה בפן המנטלי, לתת לשחקנים את האמונה שהם יכולים לעשות את זה, שזה אפשרי לעמוד במשימה. לא קל לקבל קבוצה אחרי רצף כזה של הפסדים כשהקבוצה כמעט ולא כבשה שערים. אני חושב שהמשחק מול רמת גן עם הניצחון המשכנע והכמות של השערים שכבשנו, עזר לי לתת לשחקנים את האמונה שאנחנו יכולים לכבוש שערים וגם לנצח משחקים".

 

 

בנודיס, היתה הרבה עבודה מנטלית אבל האמנתי בשחקנים ובאיכויות שלהם, שמח שעמדנו במשימה (אבי רביבו)


לפני המשחק גומלין בטבריה, האם היו לך פלשבקים ממשחק הפלייאוף שלך כמאמנה של הפועל הרצליה? גם שם כבר הובלתה על טבריה בשני שערים אך הם חזרו למשחק ובפנדל האחרון אף הדיחו את קבוצתך?

"ברגע שקיבלנו את השער במהלך המשחק אני אשקר אם אגיד לך שלשניה זה לא חלק לי בראש. גם בהרצליה זאת היתה התמודדות ששלטנו במה ללא עוררין אבל טבריה משום מקום חזרו ובסופו של דבר הכריעו את המשחק בפנדלים. אבל נשארתי קר רוח, האמנתי בשחקנים ובאיכויות של השחקנים של כפ"ס וידעתי שנעשה את זה. במהלך המחצית החדרתי בשחקנים את האמונה שאנחנו נעשה את זה ועשיתי את ההתאמות המתבקשות. אנחנו קבוצה ששווה גול מה גם שבמחצית השנייה הרוח היתה לטובתנו ולמי שמכיר את המגרש בטבריה יודע שיש לזה הרבה משמעות".


מה הכיוון של כפ"ס לעונה הבאה?
"הפועל כפ"ס זה מועדון בסדר גודל של ליגת על וזה כבוד גדול בשבילי להיות חלק מהמועדון הזה. ביני לבין שומי יש כימיה נהדרת ושיתוף פעולה מצויין. יש ביננו הבנות לגבי העונה הבאה, אבל זה מוקדם מדי לחושב על העונה הבאה, רק אתמול עמדנו במשימה שלנו, ניקח קצת אוויר ונתחיל לתכנן את העונה הבאה"

ארז בנודיס, חתום יותר מכול על ההישארות של כפ"ס בליגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאוהד רון למה לא שאלת אותו, אם פפיר היה נותן את הפנדל ומרחיק את השחקן באדום ישיר... (אוהד עירוני טבריה 31-05-2018, 11:14)
    היית יורד ליגה, ומנגן בכינור אחר????????
  2. כל הכבוד (הוגה דעות 31-05-2018, 11:23)
    הצליחו איכשהוא להתגבר על קבוצה ממקום 5 בליגה א
  3. כפר סבא תדבר איתו חזק שנה הבאה בדרך לליגת על (מאמן מצוין שכבר מזמן היה צריך להיות בלאומית 31-05-2018, 12:25)
  4. בנודיס (אוהד 31-05-2018, 13:22)
    האמנת בשופטים ולא בשחקנים,ללא השופטים בשני המשחקים היית היום בליגה א,כ״ס מאד חלשה,טבריה בהרכב הרגיל שלה היתה מביסה אותך
  5. פרחים לשופט (טברייני 31-05-2018, 14:34)
    שלחם כבר לצוות השופטים פרחים לשבת ? הם היחידים שצריכים לקבל קרדיט שנשארתם בליגה
  6. שופטים (חרטה 31-05-2018, 14:37)
    בשני המשחקים השופטים דאגו לכם לנקודות .. מה לעשות מותר לדפוק את עירוני טבריה ... וזה בלשון המעטה
  7. בנודיס (דני 31-05-2018, 14:43)
    גם אם אני הייתי מאמן את כ״ס,הייתי משאיר אותם בליגה הכל בעזרת שופטים,אז כך שלך אין שום יד ורגל בהישארות של כ״ ס,טבריה שיחקה ללא חמישה שחקני הרכב ,ובכל זאת היא זו ששלטה לאורך שני המשחקים,השופטים גזלו מטבריה את הניצחון,אז אל תתהדר יצאת בנס בזכות השופטים המושחתים
  8. תגובה לארז (יניב 31-05-2018, 15:31)
    אתה מאמן לוזר שהצלחת להישאר בליגה רק בזכות השופטים המושחטים של האיגוד אל תדאג שנה הבאה מחזור 6 שום מפטר גם אותך ואז תחזור לאמן בליגות הנמוכות מאמן גרוע
  9. טבריינים בכיינים (יפואי 31-05-2018, 15:55)
    על שיפוט נגד יפו ופנדל ואדום ישיר לטובת יפו אתם לא מדברים ? קבוצת סמרטוטים גנבתם לנו עלית ליגה
  10. מאמן מצויין (אוהד הרצלייני 31-05-2018, 16:12)
    לכל הממורמרים לכו צאו לחופשה יא איכסס אחד גדול ארז בנודיס מאמן ענק שעשה שתי עונות אליפות נכון קשה לפרגן אז תאכלו את הלב חחחחחח
  11. בנודיס (ארנון 31-05-2018, 17:29)
    אם היית מאמן טוב היית מעלה את הרצליה מהמקום הראשון, עם שחקנים מעולים בהרצליה, ניכשלת !!!!
  12. ארז היקר (קולגה 31-05-2018, 17:40)
    ארז מכר ותיק ויקר הוכחת את עצמך ביושר אבקש לא להתייחס לכמה טבריינים ממורמרים אשר לא יצאו מטבריה כמה שנים טובות אווו מכמה מאמנים מושפלים שלא הצליחו להגיע לפלייאוף כי הרי אתה יודע מי אלה המגיבים הממורמרים מאמני ליגה ב׳ וא׳ שמתים ברגע זה להתחלף איתך ישר כוח תצליח שמח לראות אותך בליגה של הגדולים את הסרדינים תשאיר בליגת האותיות לשם האישיות שלהם הולכת ותישאר לעולמי עד !