"שמח להיות חלק מההצלחה, אבל ההצלחה היא של כולם"

כך אמר שרון סוויסה, מנהלה את הפועל נצרת עילית שלאחר כמה שנים לא פשוטות בתחתית, הגיעה הקבוצה לפלייאוף העליון וסיימה את הקבוצה במקום ה-7. שרון שנקרא לקבוצה לאחר בקשתו של ראש העיר, שמח להיות חלק מהמועדון, אך לא שוכח לפרגן לכל העוסקים במלאכה!

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-05-2018
  • 10:29

שרון סוויסה, גדל במועדון הפועל נצרת עילית ושיחק גם בבוגרים. שרון תושב העיר, בן 39 היה הבעלים של מכבי נצרת עילית במשך 6 שנים. בעבר שיחק במשך 10 שנים בקרית אתא, הפועל כפר כנא ואסי גלבוע וכיום הוא מנהל קבוצה בהפועל נצרת עילית.

שרון מספר שרונן פלוט ראש עיריית נצרת עילית שהם קרובים מאוד, רצה אותו בתוך המערכת של הפועל נצרת עלית: "אני מודה לו על ההזדמנות ומתברר שהמהלך הזה היה טוב לשני הצדדים".

 

שרון סוויסה בהחלט יכול לחייך לאחר סיום העונה (אבי רביבו)

 

איך היית מסכם את העונה שלכם?

"עברנו עונה ארוכה ומתישה, היו הרבה רגעים קשים ורגעים שמחים, שבסופו של דבר הצלחנו לעמוד במטרות שלנו ועשינו פה משהו חדש ורענן".

שרון ממשיך ומספר: "ללא ספק הצלחנו אחרי שנים קשות בתחתית, ואני שמח להיות חלק מהשינוי וההצלחה של העונה האחרונה".

 

מה אתה חושב על הליגה הלאומית של השנה?

"ליגה קשה וצמודה מאוד, אבל מי שעושה רצף טוב ושומר על יציבות, יכולה לעלות ליגה. אני חושב שזאת הליגה הכי מעניינת בכדורגל הישראלי".

 

סוויסה יחד עם רועי כהן (אבי רביבו)

 

אחרי שהשנה האחרונה, איך היית מסכם את העבודה בהפועל נצרת עילית?

אני שמח להיות חלק מזה, אבל ההצלחה היא של כולם. הכרתי אנשים יקרים במועדון למרות שההתחלה לא הייתה קלה. בהזדמנות הזאת אני רוצה גם לפרגן לכולם כי באמת כולם עשו עבודה טובה, ירון הוכנבויים שכיף לעבוד איתו - מאמן גדול, רועי כהן שעובד יום ולילה, עשה עבודה גדולה ושינה הרבה דברים, גיל ברעם המנכ"ל שיודע את העבודה ומאזן את כל המערכת, שרון כץ המאמן כושר/עוזר מאמן שהוא ללא ספק מקצוען אמיתי - בחור מאוד רציני שתמיד מגיע ראשון ויוצא אחרון, אריק שמואלי מאמן השוערים שהוא פשוט בעל מקצוע ברמה גבוהה ובחור נדיר, שמח שהכרתי אותו, לתאופיק יחיא, הפיזיותרפיסט שלנו שהוא איש יקר ומקצועי ברמה גבוהה מאוד, לנה הפקידה שתמיד שם בשביל כולם ושלומי אסולין איש המשק שאני חי איתו במגרש פשוט איש עבודה בלי פשרות ותמיד עושה מכל הלב".

שרון סוויסה מסיים עונה בהצלחה! (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. היתה הזדמנות השנה שלצערי חדרה ניצלה אותה (נצרתי 29-05-2018, 10:38)
    לא הייתי מגדיר את העונה הזאת כהצלחה כי לעומת שנים קודמות דוקא היה תקציב
  2. לקקן (לקק 29-05-2018, 19:45)
    לקקן גדול
  3. עונה הבאה עולים (נצרתי בדם 29-05-2018, 23:41)