לקראת כפ"ס טבריה - שי מאור מנתח את מאזן הכוחות

מחר תחל ההתמודדות הכפולה בין הפועל כפ"ס מהליגה הלאומית לעירוני טבריה שרוצה לתפוס את מקומה של כפ"ס בלאומית, ולשחזר את הסנסציה שעשתה לפני 4 שנים מול קטמון. שי מאור מנתח לנו את יחסי הכוחות בין שתי הקבוצות, כשהוא יודע שיש פערי איכות ברורים בין שתי הקבוצות, אך אם טבריה תצליח להעביר את ההכרעה למשחק הגומלין - הכל פתוח

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-05-2018
  • 14:05

ביום שישי הקרוב צפוי לנו מצ'אפ מעניין בין שתי קבוצות עם סגנון שונה ופער אכויות בשחקנים.

 

הפועל כפר סבא משחקת במערך של 4-3-3,  ששראנס מתופקד כחלוץ 9, מאד מגוון ואיכותי עם משחק ראש מצוין. בכנפיים משחקים עידן דוד ועומר פדידה המצוינים והמהירים מאד עם דריבל מצוין. כשפיטר נורה ועוז פרץ ימתינו להזדמנות מספסל, שזה ללא ספק איכות הרבה יותר גבוהה מהרמה בליגה א'. עוד בהרכב של כפר סבא אפשר למצוא שוער מצוין - ניקיטה חייקין, דושן מאטוביץ הוותיק והמצוין, בן כוואז, חליל פריג,  והרשימה עוד ארוכה. קבוצה מאד איכותית ועם הרבה מאד ניסיון.

 

ארז בנודיס יפגוש שוב את טבריה ויקווה לגבור עליה בשני משחקים (איתן ידגר)

 

מנגד עירוני טבריה מגיעה לאחר 2 משחקים בהם שיחקה 120 דקות. מול , הפועל הרצליה ומכבי יפו. כמו שזה נראה כרגע, הקבוצה תשושה ועייפה מאד והיה ניתן לראות את חוסר העומק בספסל של אילן סיוסה במשחק נגד יפו. טבריה קבוצה עם לב ונשמה גדולה, תגיע עם אושרי טוויל שחוזר לסגל, יחד עם הרבה אמונה תגיע בעיקר לנסות לצמצם פערים על ידי משחק מבוקר, כשכולם יעמדו לפני הכדור, יצופפו וינסו לצאת להתקפות מעבר דרך אורי צעדון המצוין, אושרי טוויל ואביאל גבאי.

 

הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות הם דיי גבוהים וידועים, כשטבריה תנסה לעשות הכל בכדי להעביר את ההכרעה ליום שלישי במגרשה הביתי עם הרוחות והקהל הנהדר.


לדעתי המשחק הראשון יסתיים בניצחון של 1-0 או 2-0 לכפר סבא, ומשחק הגומלין בטבריה יהיה מאד מעניין.

 

לסיום: צפויה לנו דרמה עד הסוף ונאחל הצלחה לשתי הקבוצות. ולטבריה בהחלט צריך לתת פרגון ענק על עונה חלומית עד לכאן, ומכאן הרבה אמונה ואולי זה ייגמר כמו לפני 4 שנים...

 

 

האם טבריה תצליח להפתיע את כפ"ס ולהעפיל לליגה הלאומית (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שום דרמה טבריה עוברת בהליכה (טברייני שמח 24-05-2018, 14:22)
  2. בהצלחה לטבריה (רונן מאילת 24-05-2018, 14:55)
    הולך להיות קשה חברים.לא לשכוח שכ"ס.נבנתה לעלייה.הם מעליעו בכמה דרגות.אין ספק.דעתי...תיקו יהיה מצויין ואם להפסיד 1 קטן ולהשאיר פתח של תקווה בבית בטבריה.בהצלחה לעירוני טבריה.שתפגוש את המנחוס בנודיס..
  3. כפ"ס עדיפה בכל פרמטר. בנודיס מוטיבטור בחסד ועם ההיכרות שלו את טבריה אין להם בכלל סיכוי (ניתוח רדוד 24-05-2018, 14:56)
  4. טבריה תאמינו תצליחו (יצחק 24-05-2018, 15:21)
    זוכרים גביע קש נגד שפרעם לא לפני הרבה זמן ראינו את המלחמהמלחמה של שפרעם אומנם קש ניצחה אבל רמות של שתי ליגות עם קש תקציב 30 מליון אז טבריה הכול אפשרי תמשיכו לתת את הלב והנשמה בהצלחה אמן
  5. כולם טעו (גם אתה תאכל את הכובע 24-05-2018, 17:23)
    חחחח