שמעון הדרי לא ממשיך באום אל פאחם

שמעון הדרי, מי שאימן בסיום העונה האחרונה את הפועל אום אל פאחם, לא ימשיך בעונה הקרובה וכך גם צוות האימון שלו שכלל את יוסי זוזוט. מאום אל פאחם נמסר: "שמעון איש מקצוע מהשורה הראשונה, אך העלויות הכספיות היו גדולות עלינו". שמעון הדרי בתגובה: "היו לנו תוכניות ארוכות טווח ורצינו לבנות משהו גדול, אין תקציב והכל בוטל"

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-05-2018
  • 12:59

שמעון הדרי מונה אשתקד באמצע העונה למאמנה של אום אל פאחם מליגה א' צפון. לאחר הגעתו, קבוצתו אומנם הייתה נראית טוב יותר, אבל הפסידה לעירוני טבריה בחצי גמר הפלייאוף. לשמעון הייתה אופציה לעונה הבאה והוא התנה את זה בכך שיביא צוות מלא שכולל מאמן בדמות יוסי זוזוט, מאמן שוערים ומאמן כושר כאשר הוא עצמו יהיה מנהל מקצועי. העסקה בוטלה בגלל העלויות הרבות של צוות האימון ושמעון וכל הצוות שלו לא יאמנו באום אל פאחם העונה. 

 

אחמד מאום אל פאחם בתגובה: "היה לנו קשה להעמיד את הצוות המקצועי ששמעון הדרי ביקש. הוא ביקש מאמן, עוזר מאמן, מאמן שוערים, מאמן כושר, ולנו לא התאים כי אנחנו לא רוצים לעלות ליגה ולהתחייב להרבה כסף. אנחנו מתחייבים בכסף למה שאנחנו יכולים".

 

לגבי שמעון הדרי אחמד מוסיף: "אני מעריך מאד את שמעון הדרי, הוא מאמן ואיש מקצוע מהרמות הגבוהות ביותר שיש במדינה. הוא מבין כדורגל ואני בטוח שבעתיד עוד ניפגש. מקומו של שמעון הוא בליגה העל והוא יאמן שם". 

 

לגבי מאמן לעונה הקרובה: "אנחנו נשב עם כמה מאמנים ונגיע להחלטה הכי טובה בשבילנו. בימים הקרובים נקבל החלטות". 

 

שמעון הדרי, בתגבובה: "היו לי תוכניות ארוכות טווח באום אל פאחם, במקביל לתוכניות רצינו לבנות קבוצה שתתמודד על העליה העונה. אך הוסבר לי שיש עלויות תקציביות גדולות והם לא יכולים לעמוד בזה, ואני לא התפשרתי ומאחל להם בהצלחה".

 

שמעון הדרי, מהמאמנים היותר מקצועיים שיש לנו בליגות. צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אפס (לא התפשרת הפסדת לטבריה 22-05-2018, 13:38)
    ביקש 2 מיליון שח והוא עצמו מאמן פח יכולת לעלות השנה אבל החילופים שלך וההרכב ששמת הפסדת תעוף לבית מי יקח אותך
  2. יאללה הביתה מאמן ארנבות (מחמוד 22-05-2018, 14:01)
    ברוך שפטרנו מעונשו של זה.עשתה נכון ההנהלה שהתרחקה ממנו.פתאום"לא רוצים לעלות ליגה".חחחח.לפני שבוע רצו.מאחל לפאחם שיעלו ליגה.הדרי בהצלחה ישחצן
  3. מהטבריינים (לשמעון הדרי 22-05-2018, 16:02)
    מגיע לך שתישאר בלי קבוצה אתה יודע רק להרעיש אבל איך אומרים כלב נובח לא נושך תסתכל עלינו מלמטה
  4. אום אל פאחם אחלה קבוצה (סמיר 22-05-2018, 16:50)
    בהצלחה
  5. החלטה נכונה (פחמאוי 22-05-2018, 17:07)
    זו ההחלטה הכי נכונה לעשות, לא צריך להתאבד בשביל לעלות. מקווה שסמיר עיסא יחזור לאמן אצלנו. תנו לסמיר רק שקט ושיבנה סגל משלו והוא יעלה ליגה מהמחזור הראשון.
  6. אתה אפס ואין לך כדורגל ולא יהיה לך (שמעון הדרי 23-05-2018, 07:49)
    מי מלכלך על טבריה זה העונש שלך אתה לא הייתה ולא תהיה מאמן מי שמתעסק עם קבוצה יריבה אין לא מה למכור טוב עשתה אום אל פאחם שזרק אותך אפס הייתה ואפס תישאר שמעון שב בבית שרמוטה של זבל אפילו מאמן אי אפשר לקרוא לך אפס כן