ההיסטוריה חוזרת? טבריה תתמודד מול הפועל כפ״ס על הכרטיס ללאומית

משחקי הפלייאוף סיפקו לנו דרמה ענקית נוספת בגמר המחוזות! מכבי יפו ועירוני טבריה התמודדו על הזכות לפגוש את הפועל כפ"ס בדרך אולי להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית. אורי צעדון העלה את טבריה ליתרון לאחר שער ענק, אך אביחי ממן המחליף כבש שתי דקות לסיום וכפה הארכה ופנדלים. בבעיטות ההכרעה שחקני יפו לא עמדו בלחץ כשהם מחמיצים שלוש בעיטות. בסיום טבריה מנצחת ועולה למפגש כפול כפ"ס ותנסה לשחזר את ההיסטוריה מלפני 4 שנים, כשעלתה לליגה הלאומית!

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 19-05-2018
  • 11:59

גמר המחוזות של ליגה א׳ הפגיש את מכבי יפו שהגיעה מהדרום, לאחר שניצחה את נורדיה ויבנה, מנגד הגיעה עירוני טבריה לאחר שעברה את אום אל פאחם והרצליה. שרב כבד שרר במגרש בנתניה מה שגרם להתאחדות לדחות את המשחק לשעה 16:00, אך החום הכבד שיחק תפקיד משמעותי במשחק. יפו עלתה למשחק עם הרכבה החזק לעומת טבריה, חסרה את אושרי טוויל המוצהב ורשמה למשחק 16 שחקנים בלבד.

 

אורי קרגולה ואילן סוויסה לפני פתיחת המשחק (מני בן ארי)

 

אלי חכמון הוציא את המשחק לדרך כש-1500 צופים הגיעו לצפות במשחק בו כבר לאחר רבע שעה קיבלנו הפסקת שתייה ראשונה עקב החום הכבד.

 

קהלה של יפו הגיע לתמוך בקבוצתו (מני בן ארי)


ב-20 הדקות הראשונות יפו תקפה בעיקר מצד ימין, שם יוסי סלליך הפעלתן ניסה פער אחר פעם לחדור את הגנת טבריה. בדקה ה-23 קרן טובה של בית יעקב, יצרה בלבול בהגנת טבריה, כשלבסוף מהראן אבו ריא מרחיק וכמעט כובש לשערו הוא, אך למזלו הכדור עולה מעל המשקוף. בדקה ה-26 טבריה יצאה להתקפה יפה עם מספר חילופי מסירות, כשבסופה כפיר בן דוד מנסה לסכן את בן וולובלסקי ממרחק של 25 מטר, אך הכדור גבוה מדי.

 

כפיר בן דוד בועט מעל השער (מני בן ארי)

 

דקה לאחר מכן יפו בהתקפה, מצוינת כשנתי ארזואן מנסה לסובב מקו ה-16 אך נגיעה של מגן טבריה מונעת שער מארזואן והכדור יוצא לקרן.

 

נתי ארזואן במאבק על הכדוא מול טריקו (מני בן ארי)

 

למרות שבחצי השעה הראשונה יפו שלטה יותר בכדור, משחקה של טבריה היה מסודר יותר והיא הניעה את הכדור בצורה טובה יותר. עשר דקות לסיום המחצית, טבריה מוציאה כדור חופשי מהיר כשנירן רוטשטיין נשלח על קו שמאל, נכנס לרחבה ובועט לשער, שוערה של יפו, בן וולובלסקי במקום ומונע שער לטבריה.

 

בן וולובלסקי שוערה של יפו (מני בן ארי)

 

מחצית ראשונה שקולה מסתיימת עם יתרון קל לטבריה, שמניעה נהדר את הכדור אך נתקלת במשחק טקטי של שחקני יפו. 

 

אורי קרגולה רוצה שקבוצתו תעלה למחצית השנייה טוב יותר (מני בן ארי)


10 דקות מפתיחת המחצית השנייה אורי צעדון מקבל כדור נהדר מטריקו על אגף ימין, צעדון עובר נהדר את המגן שלו ומסובב כדור אדיר לחיבורים, לבן וולובלסקי שוערה של יפו אין סיכוי וטבריה עולה ליתרון. 1-0 ענק! צעדון מעניק לעצמו מתנת יום הולדת מתוקה שאולי שווה כרטיס למשחקי המבחן מול הפועל כפ״ס.

 

אורי צעדון חוגג יחד עם שחקני טבריה (מני בן ארי)

 

שתי דקות לאחר ספיגת השער, אורי קרגולה עורך חילוף כפול מהיר, כשהוא מכניס את סאן טוריאל ודור מוסקוביץ במקומם של גלעד עוזיאל ואיתמר אופמן.
שער היתרון נתן לטבריה זריקת עידוד ענקית, ובמיוחד לטריקו גטהון (מהמצטיינים בטבריה) שפשוט רקד על המגרש בדקות האלו. בדקה ה-67, טריקו עם מהלך יפה נכנס לאגף ימין, משאיר כדור נהדר לשלומי ברג׳יק שבועט ומחפש רגל טבריינית שתדחק את הכדור פנימה, אך הכדור חומק החוצה. 


20 דקות לסיום המשחק התקפה נהדרת של יפו מסתיימת בתיבת ה-5 עם נגיעת יד של מהראן אבו רייא, אך חכמון שרואה את היד מחליט שלא לשרוק ויפו מקבלת קרן. דור מוסקוביץ מגביה נהדר ונתי ארזואן נוגח נפלא, אך עדי תדמור (המצטיין במשחק) בהצלה ענקית מונע שוויון. 

 

משחק ענק של עדי תדמור (מני בן ארי)


דקה עוברת ויפו מתקרבת לשוויון, מתן בית יעקב עם בעיטה חזקה ומדויקת, אך תדמור שוב במקום ומשאיר את היתרון אצל טבריה.


8 דקות לסיום ויפו שוב מנסה את מזלה מרחוק, אך נתקלת שוב במשחק ענק של תדמור! 3 דקות עוברות וטבריה יכולה הייתה לגמור את המשחק, פריצה אדירה של אביאל גבאי באגף שמאל, שמוסר כדור עומק יפה לטריקו ומשאיר אותו מול וולובלסקי, טריקו בועט אך השוער מונע שער בטוח ומשאיר את יפו במשחק.


שתי דקות לסיום המשחק יפו קובעת שוויון דרמטי!!! כדור קרן נהדר של מוסקוביץ מוצא את ראשו של אביחי ממן המחליף שנוגח פנימה, קובע שוויון 1-1 ושולח את שתי הקבוצות להארכה. חילוף בינגו של קרגולה.

 

אביחי ממן המחליף חוגג שער שוויון דרמטי יחד עם חבריו (מני בן ארי)


לפני פתיחת ההארכה, כפיר בן דוד שחקנה של טבריה, הוחלף ולא נטול חלק בהמשך המשחק עקב השבת, ובמקומו נכנס ענבר שרון. ב-30 הדקות של ההארכה לא ראינו מצבים מסוכנים ליד שני השערים, והמשחק הלך להכרעה מהנקודה הלבנה. בדיוק כמו בסיבוב הקודם של שתי הקבוצות. 

 

עלי אבו ריא מחמיץ את הפנדל הראשון (מני בן ארי)


עלי אבו ריא בעט ראשון עבור טבריה, אך בן וולובלסקי הדף ואף העלה את יפו ליתרון, אך זה היה הפנדל האחרון אותו כבשה יפו, כאשר פיליפ חאיכ (התחכם ושילם על כך), נתי ארזואן ודור מוסקוביץ החמיצו את הבעיטות שלהם. כאשר שוב עדי תדמור מציג יכולת נפלאה ועוצר 2 בעיטות כשמנגד טריקו גטהון, עידן וייצמן ואביאל גבאי כובשים ומעלים את טבריה למפגש כפול מול הפועל כפ״ס, כשהמנצחת תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית.

 

יפו מאוכזבת וטבריה חוגגת! (מני בן ארי)


האם טבריה תשחזר את ההיסטוריה ותעלה שוב לליגה הלאומית דרך הפלייאוף? ימים יגידו...

 

אילן סוויסה יכול לשחרר המון אוויר והוא יכול לחגוג!!! (מני בן ארי)

שחקני טבריה חוגגים ניצחון אולי בדרך לליגה הלאומית! (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה מול כפ"ס (מוטי (טברייני לשעבר) 19-05-2018, 12:27)
    עם כל האהבה לקבוצה לצערי צמד המשחקים מול כפ"ס יקבע בסופו של דבר את הישארותה של כפ"ס בליגה ואת טבריה עם המחמאות בלבד. (כפ"ס השתפרה מאד במשחקים האחרונים בליגה וקשה לי מאד לראות את טבריה מנצחת. הלוואי ואתבדה)
  2. משחק חלש מאוד (טל 19-05-2018, 13:08)
    רמה של ליגה למקומות עבודה.לטבריה אין סיכוי מול כפר סבא
  3. טבריה קבוצה עם אופי (מאהר 19-05-2018, 14:31)
    צפיתי בטבריה במשחק נגג אום אל פחם והרצליה ויפו וראיתי קבוצה עקשת וחכמה ונלחמת.למרות כל הבלגאן במשכורות וחסר בשחקנים והחום הכבד טבריה נצחה קבוצות חזקות והנה היא מתקרבת ללאומית.למרות שלא ספרו אותה.כל הכבוד.אני מאחל להם הצלחה והעפלה ללאומית
  4. מסכים עם התגובות (אלון 19-05-2018, 14:47)
    אכן דרך ארוכה ויפה עשתה טבריה בדרך לליגה הלאומית אך זה לא יספיק מול כ״ס הפרשי הרמות יהיו מורגשים , צריך שיטת משחק סגורה עם 2 חלוצים במתפרצות!
  5. יפו קבוצה פח (סמי 19-05-2018, 15:15)
    איך הגעתם לשלב הזה אין לי מושג.
  6. לא לפחד (אוהד נטרל 19-05-2018, 15:35)
    לא צריך להילחץ מכפר סבא,צריך להגיע נחושים ומוכנים טקטית ומנטלית והתוצאה תגיע. נכון שכפר סבא פיבורטים אבל הם לא ברצלונה עם כל הכבוד. בהצלחה למי שתהיה מוכנה!!! ותנצח!!!!
  7. אני לא מחדש את המנוי של יפו (אבי 19-05-2018, 16:33)
    ההנהלה מבזבזת לנו את כל הכסף על כלום. אנחנו כל שנה מפסידים לקבוצות עניות
  8. סמי 5סמי (בבר 19-05-2018, 18:30)
    סמי חפש מי ינענע אותך סוסו
  9. לטבריה ממש אין מה לחשוש מכפר סבא בעלת הגנה חלשה שלא מתפקדת במשחקים חשובים (דני 19-05-2018, 20:23)
    2 המשחקים האחרונים של כפר סבא לפרוטוקול בלבד ההגנה לא הועמדה למבחן בכול 11 המשחקים הקודמים שהיו עדיין קריטיים ההגנה של כפר סבא קרסה היא ברמה ברמה נמוכה וספיגה לדעתי משחק חכם של טבריה עים הגנה כמו שיש לה והיא תכריע במחצית השניה לפחות את אחד המשחקים..ההתקפה של טבריה מאורגנת וטובה.
  10. טבריה (סגול 19-05-2018, 22:10)
    אין לטבריה אפילו סיכוי קלוש חבל להם על הזמן.
  11. בושה קרגולה הביתה (יפואיקו 19-05-2018, 22:42)
  12. עוד פעם נפגשים עם בנודיס (טברייני 19-05-2018, 22:43)
  13. עוד 180 דק של אשליה לטבריה, בשביל זה אנחנו חיים (אשליה 19-05-2018, 23:37)
  14. הכול פתוח (יפואי 20-05-2018, 01:53)
    הגנת כפר סבא חלשה מאוד הגנת טבריה חזקה מאוד הכול פתוח
  15. יפו פח קבוצה חלשה (אזוריה 20-05-2018, 10:53)
  16. יפו? כל הכבוד שהגיעו לשלב אחד לפני האחרון (מאיר 20-05-2018, 23:02)
    מתי יפו הגיעה לשלב הזה? אבל כמו אזור כך גם היא כשלה בפנדלים מול טבריה במשחק הקובע. אז, אזור התדרדרה לתחתית. יפו? נחזה וניראה...
  17. למה בוזגלו לא שיחק ?? למה? היחיד עם כשרון ביפו.. (היידה יפו 21-05-2018, 07:28)
    שחקן אמצע מעולה,אומנם לא מספיק מוכר, אבל כשרוני מאוד,עונה הבאה עוד נשמע עליו