הסקר הגדול: גמר הפלייאוף של ליגה א' - בחסות ה"לזרוביץ" - בר המסעדה השמייח בראשון לציון

גמר הפלייאוף של ליגה א', עירוני טבריה נגד מכבי יפו, צפון נגד דרום. מי תנצח? מי יותר טובה? שאלנו את המומחים בליגה א' מי תנצח? והאם יש סיכוי למנצחת לעבור את הפועל כפ"ס שכנראה ותשחק מול הנציגה מליגה א'... מעניין לראות מה חושבים האנשים שמכירים יותר מכולם את ליגה א'...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-05-2018
  • 11:05

עופר טסלפפה: "יפו ינצחו והשנה יש סיכוי גדול לקבוצה מליגה א' לעשות את זה ולעלות ללאומית. יפו עושים פלייאוף מדהים ואני מאמין שינצחו את טבריה, זה יכול ללכת עד לפנדלים". 

 

אשר עזרן מנכ"ל כפר שלם: "יפו ינצחו את טבריה. יפו קבוצה הרבה יותר מוכנה ומסודרת מטבריה, ראיתי את טבריה נגד הרצליה, בנס הם ניצחו. יפו יעברו אותם בקלות יחסית. יפו קבוצה של לוחמים ומאמן מצוין, תוסיף לזה את החוכמה של מתן בית יעקב שהוא שחקן לליגה לאומית לפחות, ואני מציע לך לארגן כבר חולצה וצעיף של יפו כדי שיהיה לך למשחקים נגד כפ"ס. לדעתי יפו יעברו גם את כפ"ס זאת השנה של יפו וקרגולה והגיע הזמן שזה יקרה כבר. מקומה של יפו זה בלאומית".

 

רז בנימין חבר הנהלה בהפועל אשדוד: "טבריה תנצח כי היא במומנטום מצוין והיא קבוצה טיפוסית במעמדים כאלה, מנגד יפו עושה עונה מצוינת ואם יגיעו לפנדלים יפו תנצח. 50/50 הצלחה מול כפ"ס . תלוי באיזה מצב יגיעו שחקני כפ"ס למשחק".

 

מוריס אוזן, המאמן שעשה זאת עם טבריה חושב שטבריה תעשה זאת שוב ותעפיל ללאומית. צילום: חגאג רחאל.

 

מוריס אוזן: "ראשית גם ליפו וגם לטבריה יש סיכוי סביר לעבור את כפר סבא כי הפערים בין טבריה/יפו לכפר סבא הצטמצמו בעקבות ההתרסקות המקצועית של כפר סבא. יפו וטבריה הן קבוצות שנמצאות במומנטום חיובי ואילו כפר סבא נראית רע ובסיטואציה כזאת הכל אפשרי. יש לי הערכה גדולה ליפו ולמאמנה אורי קרגולה, אבל במקרה הזה אני הולך עם טבריה בגלל האופי שהקבוצה הזו מוכיחה (פשוט מסרבת להפסיד!), המסורת של טבריה בפלייאוף מוכחת. היא מגיעה לשלבים הגבוהים בכל שנה והיחידה שהצליחה לעלות מהמבחנים. יהיה קשה ושקול ואולי פנדלים..תחושה שלי שטבריה עוברת".

 

מוסא בן חיים: "שתי הקבוצות המפתיעות של הפלייאוף. יפו עושים עונה מדהימה, טבריה למרות הרבה קשיים מפתיעים אפילו את עצמם. משחק שווה שהקבוצה שתשתחרר ותבוא יותר מוכנה תנצח. הימור לא קל אבל אני הולך עם יפו. לגבי כפ"ס: למרות שכפר סבא במומנטום לא טוב עדיין יש פערי איכות, ב-2 מפגשים קשה מאוד יהיה לקבוצה מליגה א' לעלות".

 

אמיר כהן סגן יו"ר ארגון המאמנים: "טבריה תנצח, אנחנו עדים לקבוצה שמביאה עימה המון נשמה וממוקדת למטרה (כפי שטענתי במשחק של טבריה נגד הרצליה), ואני תמיד אומר שקבוצה שרוצה יותר ..תנצח! בלי משכורות, עם ים בעיות ניהוליות וחוסר וודאות, באים טבריה ושמים הכל בצד. אם אכן החיזוי שלי נכון וטבריה עוברים את יפו, הם בליגה לאומית".

 

חיים לוי: "טבריה תעלה לגמר ותשחק נגד הפועל כפר סבא, מכיוון שהמזל משחק לה. גם אם יפו תעלה אין להם סיכוי נגד הפועל כפר סבא, ראיתי את כולן משחקות וכפר סבא תישאר בעוד עונה בליגה לאומית אבל הכל יכול לקרות, מאחל לכולם בהצלחה".

 

אילן סגל, מנכל מרמורק, חושב שיפו יגיעו מול כפ"ס ויפסידו. יש הבדל ביןם ליגה א ללאומית. גם אם הוא יהיה על הקווים בכפ"ס...תילום: יוסי סוריק
 

אילן סגל מנכל מרמורק: "יפו בגלל המאמן, אבל הם לא יעברו את כפר סבא. הרמה בלאומית הרבה יותר גבוהה ויפו לא יעמדו מול הקצב ואיכות השחקנים של כפר סבא. ליגה א' לא דומה ללאומית, זה עולם אחר. יש שחקנים זרים ולרוב הקבוצה הלאומית תישאר בליגה, במיוחד קבוצה עם היסטוריה כמו כפר סבא ולא משנה עם מאמן זה או אחר, אני על הקווים משאיר אותם בליגה".

 

איימן חליילה: "אני חושב שלטבריה יש יותר ניסיון במעמדים מהסוג הזה. הם עלו ללאומית לפני כמה שנים דרך משחקי הפלייאוף, וגם שנה שעברה הייתה להם עונה מוצלחת וגם עשו ניצחונות יפים בפלייאוף, אומנם בסופו של דבר הם לא עלו לליגה הלאומית, אבל יחסית לתקציב שהיה להם הם עשו עונה יפה מאוד. ולכן אני חושב שטבריה תנצח את המשחק ותעפיל הלאה. עם כל הכבוד לקבוצה שתגיע למשחק נגד הפועל כפר סבא, בסופו של יום היא לא תצליח לעבור את המכשול הזה, וכפר סבא תישאר בליגה הלאומית כי בכל זאת כפר סבא עולה בכל פרמטר ובמיוחד בקאדר שלה, על כל קבוצה בליגה א' ".

 

אבי מלכה: "טבריה-יפו, שתי קבוצות עם מאמנים צעירים שמוכיחים שמקומם לפחות בליגה לאומית. טבריה קבוצה יותר טובה לדעתי, ואילן סויסה יביא אותם במוטיבציה שיא למשחק הזה. טבריה ינצחו 2-1. כפ״ס שבורה מנטאלית וברור שאפשר לעבור אותם. זה מה שיפה בכדורגל, שהכל אפשרי ובטח שעומדת מולך קבוצה שכבר עשתה את זה - טבריה".

 

 חנן פדידה: "טבריה קבוצה יותר טובה ממכבי יפו, יש לה שחקנים שהגיעו למעמד הזה כמה פעמים בשנים האחרונות. אני מכיר אישית שחקנים ברמה גבוהה מטבריה. יפו נבנתה על צעירים, קרגולה עושה עונה פנטסטית ואין מילים. הניסיון ינצח, טבריה תנצח ותפסיד מול כפ"ס. אני חושב שזה המזל של כפ"ס השנה שהעולות מהפלייאוף לא ברמה שלהם. בהצלחה לארז בנודיס שמגיע לו אחרי שנים, חזר לליגה לאומית והוא ישאיר אותם בליגה".

 

פאר שמילוביץ מרובי חיפה, מכבי יפו מנצחים את טבריה וכפ"ס. צילום: מאור אלקסלסי.
 

פאר שמילוביץ האיש החזק ברובי שפירא: "יפו מנצחים את טבריה ב-90 דקות, ומנצחים במשחק כפול את כפר סבא. יפו נמצאים במומנטום מצוין, טבריה גנבו את הניצחון האחרון שלהם, שיחקו לא טוב נגד הרצליה. יפו מגיעים יותר טריים למשחק. כפר סבא מפורקים וגם בנודיס לא יעזור להם להישאר בליגה".

 

אורן יחזקאל הסוכן הבכיר: "שאפו לשתי הקבוצות שהגיעו למשחק הזה, שתיהן בנס במעמד הזה וצריך מזל בכדורגל. נבו מזרחי ויואל אבוחצירה לא ישנו הרבה בשבוע האחרון ודווקא שניהם עשו משחק מצוין אבל החטיאו פנדל גורלי. מכבי יפו תנצח לדעתי, כי קרגולה השנה עשה מחומר בינוני קבוצה מצוינת. שאפו לאילן סוויסה שהחזיק מועדון וקבוצה ללא משכורות הרבה זמן, מכבי יפו תנצח את המשחק ותגיע למבחנים מול הפועל כפ"ס, שם אין לשתי הקבוצות אפילו לא סיכוי קטן. להפועל הרצליה היה סיכוי קטן אבל גם טבריה וגם יפו בשני משחקים זה לא כוחות. הפועל כפ"ס תישאר בליגה בקלות מעליבה". 

 

בילאל בדיר האיש החזק בכפר קאסם:"לדעתי מכבי יפו ינצחו את עירוני טבריה כי יש להם חומר שחקנים צעיר עם רצון גדול לנצח. אורי קרגולה מאמן מצויין והוא יביא את מכבי יפו למשחק המכריע מול הפועל כפ"ס. נגד ליגה לאומית זה קשה, צריך הרבה מזל אבל נראה לי שליפו יש הרבה מזל העונה והם יכולים לעלות ללאומית".

 

בילאל בדיר, האיש החזק מכפר קאסם, יודע מהנסיון שלו מה צריך כדי להגיע ללאומית. צילום: איתן ידגר. 

 

צביקה לוי: "שתי קבוצות שלפני תחילת הפלייאוף אף אחד לא נתן להן סיכוי, הגיעו למשחק הגמר כנגד כל הסיכויים ולכן במשחק הזה רק מתוך רצון לחברי אורי קרגולה, שלדעתי מאמן העונה אני אומר שקבוצתו תנצח, כי המזל איתם. אבל עד היום שום קבוצה מליגה א' לא הצליחה לעבור קבוצה מהלאומית, וגם הפעם לא יהיה סיכוי בשני משחקים לעבור את הפועל כפ"ס, שטובה יותר משתי הקבוצות מליגה א' בכל פרמטר מקצועי, ובטח לאחר שהחתימו את המאמן שמכיר את ליגה א' יותר מכל אחד אחר. בהצלחה לכולם". 

 

 שי מאור: "אני חושב שמדובר במשחק בין שתי קבוצות די דומות, עומדות מצוין ומחויבות מאוד. אני חושב שיפו יותר רעננים וחזקים מנטלית והם ינצחו בהארכה. השנה בהחלט אפשרי לעבור בגלל שכפר סבא בעונה נוראית, הם חסרי ביטחון ומעוף, ומאד קשה לעבור עונה כזו ולהרים את עצמך".

 

מומו ניסטל, יפו תנצח את טבריה ותפסיד לכפ"ס. צילום: מאור אלקסלסי.

 

מומו ניסטל: "כמי שהיה וראה כמעט את כל המשחקים בפלייאוף, הגמר בין יפו לטבריה הולך להיות 'אנדר' בשערים ואם נראה בו שער אחד נגיד תודה. טבריה מגיעה לגמר שני תוך שנתיים לאחר שהפסידה לכפר קאסם 3-1 שנה שעברה. מבחינתי הניסיון של טבריה, זה אמור לתת להם יתרון. מצד שני, יפו אגוז קשה לפיצוח וקשה אפילו לייצר מצב בעיטה לשער שלהם, מכאן אלך על הימור של 1-0 ליפו. כפר סבא יכולה להיות רגועה בשני משחקים, היא תעבור ותישאר בלאומית". 

 

מאור סיסו: "אני חושב שהמשחק יוכרע בפנדלים לטובת טבריה, כי יש להם שוער אדיר בפנדלים ובכלל. האמת שאני לא מכיר כל כך את יפו, אבל טבריה מתוך ארבע שנים שהיא בפלייאוף, פעמיים בגמר המחוזות ופעם אחת עלו ליגה. זה מועדון מיוחד, עם קהל מדהים ושאפו ענק לזוהר, אילן שמוליק, גבי וכל העוסקים במלאכה. אני מהמר על טבריה. אני הולך עם הלב. לגבי כפ"ס, אני לא מכיר בכדורגל את המושג אין סיכוי, בגלל זה הוא כל כך יפה ומי שיגיע מול הקבוצה מהליגה הלאומית יצטרך להתכונן כמו שצריך, והכי חשוב להאמין שהוא יכול לעשות את זה. אני מאחל לעירוני טבריה לשחזר את ההישג הענק שהם היחידים שרשומים עליו". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאשר עזרן (יפואי 17-05-2018, 11:38)
    כול הכבוד לפרגון , שלא תשכח אותנו חחחח
  2. אשליות ( משה 17-05-2018, 12:41)
    מומו ניסטל הכי צודק רואים כמה שהוא מבין בכדורגל
  3. הפעם אני עם יפו (אזוריה 17-05-2018, 13:02)
    שיעלו במעלית ולא במדרגות... יאללה טבריה ללאומית
  4. מוסא צודק (הוגה דעות 17-05-2018, 13:25)
    בשורה התחתונה חבל על הזמן ועגמת הנפש שתיגרם לקבוצה מליגה א
  5. התגובות פה הזויות (מני 17-05-2018, 13:34)
    לפי התגובות זה נשמע כאילו נציגת ליגה א הולכת לשחק עם ברצלונה לא עם כפר סבא.
  6. לאומית ליגה בדיחה (המוכתר 17-05-2018, 13:48)
    כפר סבא יורדים , מי ישמע קבוצה מפוקת עשיתם מהלאומית ליגה ספרדית ראינו בגביע כמה קבוצות מהלאומית הפסידו לליגה א ,לפחות ארבע
  7. נציגת ליגה א תעלה (צחי 17-05-2018, 14:27)
    להערכתי הסיכויים בין יפו לטבריה הם 50:50 טבריה קבוצה יותר מוכשרת אבל יפו יותר מאומנת הכל פתוח. במפגש מול כפרסבא אני יש יתרון ברור לנציגת ליגה א. קבוצה שלא מנצחת יותר מסיבוב שלם בליגה הלאומית החלשה היא קבוצה סופר חלשה.
  8. אזורחריה (אחד שיודע 17-05-2018, 14:34)
    אזורחירייה אתה בן אלף יולדות וממליטות.חבל שאי אפשר לכתוב כאן ביתר חריפות
  9. אשר עזרן צודק (ברןך 17-05-2018, 14:45)
    יפו טובה מטבריה בהרבה וגם מכפרסבא החלשה.
  10. למספר 8 (אזורי 17-05-2018, 15:36)
    תבוא תתחבר לי אתה וכל הגלמים מיפו
  11. יפו מזל יותר משכל (טברייני 17-05-2018, 15:51)
    גם עם קאדר קצר.ומחסור בשחקנים.נקווה לניצחון.נקווה שאילן ישלוף שפן.
  12. יפו מזל יותר משכל (טברייני 17-05-2018, 15:51)
    גם עם קאדר קצר.ומחסור בשחקנים.נקווה לניצחון.נקווה שאילן ישלוף שפן.
  13. לא משחק (אושרי טוויל חלוץ טבריה 17-05-2018, 22:59)
    החלוץ לא משחק לכן יפו מברוק טבריה עשתה את שלה
  14. היום נלמד את טבריה איך מגינים בניצב לשבועות...חג שמח בולגרים (יפו בנשמה 18-05-2018, 11:13)
  15. טבריה (איציק 19-05-2018, 12:40)
    מאור סיסו אתה תארתה הכי נכון אחד שמבין וגם יודע טבריה. זה מסורת של כדורגל