אופק יפרח ממתין להתפתחויות

אופק יפרח, בעל הבית של עירוני בקה אל גרבייה במרכז המגרש, ומי שעלה אשתקד עם הפועל מרמורק לליגה הלאומית. מסכם את העונה המאתגרת שעברה על קבוצתו ומספר קצת על תכניותיו לעונה הבאה...

  • על ידי: דורון נגר
  • 27-06-2018
  • 08:14

אופק עונה לא פשוטה עברה על עירוני בקה השנה...

"הגעתי לבאקה שבוע וחצי לפני פתיחת הליגה ביחד עם רונן ויינשטיין. אפשר להגיד שיצאנו לדרך כשבכלל לא היה סגל שחקנים. ויינשטיין התחיל להחתים שחקנים תוך כדי תנועה בידיעה שהמשחק הקרוב בעוד שבוע. בסך הכל הייתה לנו עונה טובה שעמדנו ביעד שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה. מבחינה אישית הייתה לי עונה טובה עם 4 שערים ו-12 בישולים".

 

אופק יפרח בעונת העלייה עם הפועל מרמורק (יוסי סוריק)


אחרי ששנה שעברה הייתה לך עונה נהדרת עם מרמורק במחוז הדרומי כשעליתם ללאומית. מה ההבדלים בין ליגה א' צפון ודרום?
"זה ידוע שבמחוז הצפוני יש מספר מגרשים שלא פשוט לחזור משם עם נקודות, מגרשים מאוד ביתיים. בסך הכל לדעתי הרמה בליגה הצפונית גבוהה ומאוד השתפרה. היו לא מעט קבוצות שהשקיעו כסף ובנו סגלים מאוד איכותיים. למעט אותן קבוצות הרמה בליגה הייתה מאוד שוויונית. למרות הפערים בתקציב סיימנו את העונה בצורה טובה מאוד, אני חושב שהיינו קבוצה לא פחות טובה מהקבוצות שעלו לפלייאוף".
 

מה התוכניות לעונה הבאה?
"מבחינה אישית אני מרגיש שעשיתי התקדמות אדירה השנה, למרות המקום שסיימנו בטבלה. התכניות שלי בשנה הבאה להיות בליגה יותר בכירה מליגה א', כי לשם אני מכוון. אני עושה הכנה טובה לפני פתיחת האימונים ובמקביל הסוכן שלי בודק מספר אפשרויות בליגה הלאומית. אני ממתין להתפתחויות ומקווה שדברים יסתדרו ואהיה במקום שמגיע לי להיות".

אופק יפרח, ממתין להתפתחויות (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוא יתאים לאמצע של מ,ס כפר קאסם (אמין 27-06-2018, 08:50)
    מחפשים שחקן בונה משחק
  2. תבוא ליפו (אבי 27-06-2018, 09:27)
    אופק תבוא ליפו שנה אחת שנה הבאה אתה בלאומית זה אבי