"השורד" השאיר את מגדל העמק בליגה!

הפועל מגדל העמק שיחקה את משחק המבחן מול הפועל בני פרדיס שהגיע מהפלייאוף של ליגה ב', מגדל העמק כבשה חמישייה לרשתה של בני פרדייס והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה א'! מאמנה אלי מזרחי שמצליח לנצח 3 פעמים במשחקי המבחן עם קבוצות שונות אמר: "חשוב שמועדון כמו מגדל העמק יהיה בליגה א' ''

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-05-2018
  • 10:52

קהלי שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבי רביבו)

 

שחקני שתי הקבוצות לפני הפתיחה (אבי רביבו)

 

המשחק נפתח בלחץ גדול של מגדל העמק שהחמיצה ב-10 הדקות הראשונות שתי הזדמנויות של 100%. בפעם הראשונה היה זה אופק מלול שבנגיחה ממרחק של 5 מטרים לא מצא את המסגרת ונגח מעל השער. גם בפעם השנייה היה זה שוב אותו מלול בבעיטה מ-10 מטרים בועט לגופו של נמרוד כהן שוערה של פרדייס. מנגד ראינו בעיטה חופשית מסוכנת מאוד של מרעי שחקנה של פרדייס ממרחק של 25 מטר, אך שוקי ביראני הדף מצוין.

 

מגדל העמק המשיכו לשלוט וראינו החמצות ענקיות שמנעו ממנה להוביל בתוצאה גדולה כבר בתחילת המשחק. 6 דקות לסיום המחצית, פריצה של לידור כהן הסתיימה בהכשלה ברחבה והשופט אביעד שילוח (מצוין) הצביע על הנקודה הלבנה, פנדל למגדל העמק. הקפטן אופק מלול תרגם את הבעיטה ליתרון של 0-1 מוצדק במחצית.

 

אופק מלול מעלה את מגדל העמק ליתרון של 0-1 מהנקודה הלבנה (אבי רביבו)

 

בחצי השני מגדל העמק פתחו מבערים לעומת פרדייס שנעלמה מהמגרש, וניתן היה לראות שהכושר הגופני בא לידי ביטוי. 17 דקות מפתיחת המחצית השנייה לידור כהן באחד על אחד מול נמרוד כהן לא התבלבל וקבע 0-2 מה שפתח את האות לחגיגות.

 

לידור כהן מבסס את יתרונה של מגדל העמק (אבי רביבו)

 

5 דקות מאוחר יותר דוד אמזלג בפריצה מאגף ימין העלה את מגדל העמק ליתרון של 0-3 למעשה סגר את הסיפור!

 

שחקני מגדל העמק חוגגים שער נוסף בדרך להישארות (אבי רביבו)

 

בדקה ה-73 רם סופר המחליף, העלה את מגדל ליתרון של 0-4 בנגיעה הראשונה שלו בכדור. 5 דקות לסיום מחליף נוסף יותם כהן במבצע אישי חתם את התוצאה וקבע 0-5 ענק ומוצדק למגדל העמק.

 

מגדל העמק חוגגת לאחר עונה קשה (אבי רביבו)

 

בסיום המשחק שמענו את אלי מזרחי, מאמנה של מגדל העמק מסכם את המשחק: "המשחק התנהל בדיוק איך שציפיתי שהוא יהיה. התכוננו מצוין למשחק והשחקנים עשו בדיוק מה שנדרש מהם. שלטנו במשחק והכתבנו את הקצב מההתחלה והיינו מוכנים למתפרצות של פרדייס".

 

איך אתה מסכם את העונה כולה?

"אני שמח עבור המועדון המצוין שנשארנו בליגה. חשוב מאוד שמועדון מסודר כמו מגדל העמק יהיה בליגה א'.

 

השורד אלי מזרחי צולח את משחקי המבחם בפעם השלישית (אבי רביבו)

 

הגעת לקבוצה שהייתה 'מפורקת' כמו שאומרים, והצלחת להפוך אותה לקבוצה מצוינת. מה הסוד שלך? מה עשית?

"קודם כל אני רוצה להודות להנהלה המצוינת של מגדל העמק בראשותו של יוסי פורטל. כל מה שביקשתי בחודשיים שאני במועדון, קיבלתי! עזרה מנטאלית שהגיעה דן ולנסי, ערבי גיבוש, ציוד נהדר ובאמת הכל היה על הצד הטוב ביותר. אני מודה למוטי קריספיל שהיה לצידי ועשה עבודה מצוינת. אחרונים לשחקנים שהיו גברים ברגע האמת".

 

אם היית פותח את העונה במגדל העמק, איפה לדעתך הייתם מסיימם. באיזה מקום?

"תראה אין לי תשובה לשאלה אם הייתי פותח את העונה איפה היינו מסיימים... קובי דנינו פתח ובנה אתה קבוצה ואז רפי בוסקילה החליף אותו וצירף כמה שחקנים. כל מאמן עם הסגנון שלו והשיטות שלו, ולוקח זמן להכין את השחקנים ולהביא אותם ל'אני מאמין שלך'. גם קובי וגם רפי מאמנים מצוינים ופשוט יש תקופות שלא הולך לא משנה מה תעשה. ולכן אני לא יודע מה היה אם הייתי מההתחלה. למגדל העמק יש סגל מצוין, ובחודש האחרון עשינו תוצאות טובות (3 ניצחונות כולל המבחנים ותיקו). הכי חשוב שעשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר".

 

רגעים של שמחה! (אבי רביבו)

 

לסיום, איפה נראה אותך בשנה הבא? האם אתה חתום?

"אני יוצא לחופשה בשבוע הקרוב, אחר כך נשב ונחליט על העונה הבאה. אני סוג של מאמן שלא כופה את עצמו בחיים על קבוצה, ולכן עניין החתימה לעוד עונה הוא לא מה שהיה חשוב לי. המוטו שלי: "טוב לי, טוב לכם" אני אעבוד במקום שיהיה לי נוח וכיף. מגדל העמק מקום מצוין וחם שתמיד בליבי עוד מהתקופה ששיחקתי במועדון בליגה א'. אני שמח מאוד על האמון שהנהלה נתנו בי ועוד יותר שמח על זה שהחזרתי להם כי מגיע לאותם אנשים נהדרים שנותנים הכל עבור המועדון".

מגדל העמק חוגגת הישארות בליגה! (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאלי מזרחי המון תודות אתה אדם מדהים כנה ואמיתי עלה והצלח (אוהד מגדל 09-05-2018, 11:40)
  2. עוד תחזור האימפריה (מגדל העמק 09-05-2018, 13:35)
    הפועל מגדל בעמק בדם
  3. עונה נוראה סיוט טוב שנגמר (מגדל 09-05-2018, 15:02)
    המועדון צריך טיפול שורש עמוק
  4. אלי מזרחי בהצלחה (אוהד 09-05-2018, 19:09)
    תודה לך
  5. מיגדל העמק (אוהד 10-05-2018, 09:39)
    צריך לעשות טיפול עמוק זה מתחיל מהנוער ועד לבוגרים באף מקום אין דבר כזה שמישפחה אחת מנהלת את כל הכדור רגל במיגדל אנו מקוים ומאמינים ששנה הבאה ניראה דברים אחרים לצומת ליבכם ברדה ופורטל
  6. מיגדל העמק (גבי 10-05-2018, 11:35)
    כול הכבוד לאלי מיזרחי שהשאיר את הקבוצה דבר שני חיבים לשנות אנחנו בשנים האחרונות לא פוגעים צריך להתחיל מהנוער ולהביא דם חדש לבוגרים שחקנים צעירים ורעבים להצלחה ואז אולי נעשה צעד קדימה כי אחרת מה שקרה בבית שאן יקרה גם לנו
  7. אלי (חיים 10-05-2018, 12:58)
    אלי מזרחי השורד 1 2 3 במבחנים כמו סרט רע ומר ליריבים תצליח
  8. מיגדל (אוהד 10-05-2018, 14:37)
    למס 6 כול עוד דרור כהן יהיה אחרי במחלקת הנוער שום דבר לא יזוז בשביל לשנות פורטל חיב להזיז אותו מישם חלאס מספיק עים הקובינות
  9. השורד האולטימטיבי (נפתלי 10-05-2018, 18:54)
    להיות מאמן כדורגל זה לא פשוט,אתה תמיד במלחמת הישרדות,ולאלי מזרחי יש את זה,מה גם,שהג'ונגל הזה מלא במאמנים,
  10. אלי מזרחי מאמן מיגדל העמק (אוהד 11-05-2018, 10:33)
    תודה לך אלי מזרחי על שהשארתה את מגדל העמק בליגה בשנה הבאה תביא איתך שניים שלושה שחקנים כולל עוזר מאמן ע''מ להיתברג בחלק העליון של הטבלה,ואולי אף יותר מזה בהצלחה
  11. אלי מזרחי (רמי 12-05-2018, 14:05)
    אלי היקר תודה רבה שהשארת את מגדל העמק בליגה כבוד גדול לזכות במאמן כמוך אדם טוב אמיתי ומקצועי הצלחת לעשות את הבלתי אפשרי אחרי עונה לא פשוטה אין ספק שאתה המאמן בליגה א' יש הרבה מה ללמוד ממך גם באישי וגם במקצועי ...בהצלחה בשנה הבאה איפה שלא תהיה יזכו ממך .אתה ראוי לכל המילים הטובות הפרגונים וההצלחה הגדולה !!!!