הצגה ענקית: הרצליה מביסה את 'רובי' בדרך לגמר הפלייאוף

חניכיו של ארז בנודיס, הביסו במשחק ענק את 'רובי' חיפה 3-0 והוכיחו לכולם שיש להם סיכוי טוב ללכת עד הסוף. להרצליה כבשו סתיו בן אהרון, יואל אבו-חצירה ואושר טפירו. גל פורת כיכב במשחק ענק עם שלושה בישולים וזכה במצטיין המשחק מתנת RUN - מותג הכדורגל של ישראל.

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-05-2018
  • 19:45

הפועל הרצליה שסיימה במקום השלישי בליגה הסדירה, אירחה את 'רובי' חיפה שסיימה במקום הרביעי בחצי גמר הפלייאוף הצפוני. במשחק צפו כ-600 צופים, 200 מ'רובי' חיפה וכ-400 מהרצליה.

 

קהל הפועל הרצליה. הגיעה כמות יפה של אוהדים מהרצליה. (צילום: איתן ידגר).

 

שחקני הרצליה לפני המשחק (צילום: איתן ידגר).


שחקניו של ארז בנודיס פתחו חזק ומצוין את המשחק כשלחצו למן הדקה הראשונה וכבר בדקה השנייה כבשו שער מהיר. גל פורת, מצטיין המשחק, מקבל כדור עומק על הקו מעומר הרמתי, פורץ על הקו ומוציא כדור רוחב נהדר לסתיו בן אהרון שרק נשאר לו לגלגל פנימה, 0-1 להרצליה. שער גדול ובישול ענק של גל פורת.

 

לאחר השער הרצליה המשיכה ללחוץ ולנסות לחטוף כדורים כבר בחלק המגרש של רובי. בדקה ה-15 רובי מתחילה לעבור את קו חצי המגרש, כשעזאם עאהד הצעיר מכניס כדור ענק לשלומי בן עשור שבועט מעל המשקוף.


הלחץ של הרצליה ממשיך ובדקה ה-25 הרמתי הצעיר מסר לגל פורת שבועט מתוך הרחבה פצצה למשקוף. הכדור יורד חזרה ליואל אבו-חצירה שמהאוויר בסיבוב בועט פנימה וקובע 0-2 מוצדק בהחלט להרצליה. בדקות אלה אפשר להגיד ללא ספק - "הצגת כדורגל של הרצליה".

 

גל פורת, מצטיין המשחק בועט למשקוף (צילום: איתן ידגר).

 

הכדור החוזר מגיע ליואל אבו חצירה שכובש בבעיטה יפה (צילום: איתן ידגר).

 

 

יואל חוגג עם החברים (צילום: איתן ידגר).

 

ורץ לחגוג עם הקהל (צילום: איתן ידגר).


שלוש דקות מאוחר יותר, גל פורת עובר בקלילות את המגן שלו, פורץ על הקו ומוציא רוחב ליואל אבו חצירה שמחמיץ שער בטוח. החמצה ענקית לחלוץ הרצליה שמול שער ריק החמיץ. עד לסיום המחצית הרצליה המשיכה בתצוגת כדורגל ענקית.

 

 

ארז בנודיס, עם הכנה נהדרת וניהול משחק משובח לאורך כל המשחק. (צילום: איתן ידגר).

 

פטריסיו סייג, מאמן מהטובים בליגה אבל התנאים ברובי לא היו טובים מספיק (צילום: איתן ידגר).

 

במחצית השנייה 'רובי' נזכרה שיש משחק ופתחה את המחצית טוב יותר מאשר במחצית הראשונה, הגיעה לחצאי מצבים ובעיקר עם הרמות לרוחב השער של הרצליה ללא סיומת. בדקה ה-60 דניאל ברק מרים כדור לתוך הרחבה של הרצליה, שוער הרצליה דורון רוזנקוביץ עושה טעות ענקית, הודף לא טוב היישר לרגלי שחקן רובי שמרים לשלומי בן עשור שנוגח מתוך הרחבה וגיל סלם בלם הרצליה מציל מהקו. נגיחה חלשה שיכולה הייתה לשנות את המשחק. ללא ספק שער שהגיע לרובי חיפה בדקות אלה שמנסים ללחוץ על הרצליה.

 

חן נוגן סוגר היטב את עאהד עזאם (צילום: איתן ידגר)

 

דור חיו מול אלון בוזורגי. (צילום: איתן ידגר).

 

בר אלסברי הדינמו של הרצליה חוטף לעדהאם מרובי את הכדור. (צילום: איתן ידגר).

 

הלחץ של 'רובי' שניסתה לכבוש נמשך. בדקה ה-67 מגנה של רובי, שלו ברוור מרים כדור ודניאל ברק נוגח חלש לידיים של רוזנקוביץ. עשרים דקות לסיום המשחק, בוזורגי חלוצה המהיר של 'רובי', פורץ אל עבר הרחבה ומגיע מול רוזנקוביץ, אומנם הזווית הייתה קשה אבל בוזורגי בועט היטב אך למרכז השער ודורון הודף בלי בעיה. לקראת הסיום הלחץ של 'רובי' נמשך, בעיטה של גדי מלסה אך דורון הודף את הכדור, כדורים נוספים מסוכנים הסתובבו ברחבה של הרצליה, אך לא היה מי שידחוק את הכדור פנימה. וכשלא כובשים...סופגים...

 

שתי דקות לסיום, גל פורת כבר אמרנו? פריצה יפה על צד ימין עם עוד בישול לאושר טפירו שכובש מקרוב וקובע את תוצאת המשחק, 0-3 להרצליה עם עוד בישול ענק של גל פורת.

 

עדהאם עזאם בפריצה יפה. (צילום: איתן ידגר).

 

יואל אבו חצירה שומר יפה על הכדור ולא נותן ליוני אוחיון לחטוף (צילום: איתן ידגר).

 

 אושר טפירו כובש מקרוב. (צילום: איתן ידגר).

 

לסיכום: משחק ענק של הרצליה לפחות במחצית הראשונה. הרצליה שיחקה כדורגל ברמה גבוהה מאד ואם ימשיכו להציג יכולת כזאת בפלייאוף, אז ללא ספק הם יכולים ללכת עד הסוף. שאפו ענק לארז בנודיס על הכנה מצוינת, נראה שבנודיס מכיר היטב את משחקי הפלייאוף וראו את ההכנה האדירה שלו למשחק והטירוף החיובי שלו בניהול המשחק כשהוא מכוון ומדריך את שחקניו בלהט לאורך כל 90 הדקות.

 

'רובי שפירא' חיפה? היו חלשים מאד במשחק. קבוצה עם סגל שחקנים כל כך מרשים נראית כל כך גרוע, קבוצה שחייבת לעשות בדק בית רציני כי זאת שנה שנייה ברציפות שהקבוצה מאכזבת ובגדול בפלייאוף. פלייאוף זה עניין של אופי וכנראה שהם חייבים לעבוד חזק על הצד הזה לקראת העונה הבאה.

 

 

העתיד של הרצליה מתחיל כאן (צילום: איתן ידגר).

 

אלי גמיל יכול לחייך אחרי המשחק, יחד עם חברים (צילום: איתן ידגר).

 

ניר שטרית וחברו ישראל אברגיל יכולים להיות מרוצים מההצגה של הרצליה. (צילום: איתן ידגר).

 

פטריסיו סייג ופאר שמילוביץ. הרבה עבודה יש לשניים. פטו בסגל השחקנים ולפאר בסגל עובדי המועדון. (צילום: איתן ידגר).

הגול השני של הרצליה...צילום: איתן ידגר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. היידה הרצליה (יניב 07-05-2018, 20:46)
    שאפו ענק ארז בנודיס יא תותח וכמובן לשחקנים שלו וכמו שאומרים והעיקר והעיקר לא לוותר כלל הרצליה
  2. הרצליה (רפאל 07-05-2018, 20:51)
    ארז בנודיס שאפו ענק יא מלך בהצלחה
  3. משהו השתנה השנה בהפועל הרצליה (מאוכזב מכבי 07-05-2018, 21:59)
    אומנם צעירים אבל חזקים ובכושר מצוין אני מאמין שיכולים לעלות ליגה
  4. ניהול ברמה הכי גבוהה (מועדון מצויין הפועל הרצליה 07-05-2018, 22:22)
    תמיד אמרתי שיש להרצליה את כל התנאים להיות קבוצה בליגה לאומית מגרש טוב ניהול מקצועני שלא שייך לליגות האלה שקט כלכלי ובעיקר שחקנים וצוות מקצועי טוב כל הכבוד תמשיכו עד הסוף היידה הרצליה
  5. אחלה אנשים אחלה ניהול אחלה מועדון (ניר ואלי מגיע לכם להיות בליגה גבוה 07-05-2018, 22:24)
    שקבוצות ילמדו מההנהלה של הרצליה אך מתנהלים
  6. בשביל מה (לנדו 08-05-2018, 07:37)
    צריך עוד קבוצה שלא מעניינת איש ואין לה קהל בלאומית?