"נצטרך להיות מוכנים פיזית ובעיקר מנטלית כדי לנצח אותם בפעם השלישית"

כך טען גל פורת, הברומטר ועושה המשחק של הפועל הרצליה במרכז המגרש, לקראת חצי גמר הפלייאוף בו תפגוש קבוצתו את 'רובי' שפירא. הקשר שכבש ארבעה שערים ובישל לא פחות מ-12 שערים במהלך העונה הסדירה, הוסיף: "לנצח בעונה אחת שלוש פעמים את אותה קבוצה, זו לא משימה קלה".

  • על ידי: דורון נגר
  • 05-05-2018
  • 08:30

בעקבות מזג האוויר המשחק נדחה ליום ראשון, האם אתה רואה בזה יתרון או חיסרון להרצליה, איך אתה רואה את יחסי הכוחות בינכם לבין 'רובי' שפירא שבטרום עונה סומנה כעולה הוודאית?

"לא חושב שזה שהמשחק נדחה יש פה יתרון או חיסרון לאיזושהי קבוצה, זה נתן לשתי הקבוצות עוד יומיים להתכונן. לגבי יחסי הכוחות בין שתי הקבוצות, מדובר בשתי קבוצות מצויינות שנמצאות בצדק בפלייאוף העליון. אומנם במהלך העונה הסדירה ניצחנו אותם פעמיים, אבל זה לא יתן לנו שום יתרון, נהפוכו, נצטרך להיות מוכנים פיזית ובעיקר מנטלית כדי לנצח אותם בפעם השלישית. לנצח בעונה אחת שלוש פעמים את אותה קבוצה, זו לא משימה קלה".

 

גל פורת, לאור ניסיונו מאמין שבפלייאוף הכל אפשרי (נזי סולטן)

 

כאחד השחקנים הכי מנוסים במעמד הפלייאוף, לאחר שבשנים האחרונות לקחת חלק בפלייאוף העליון במדי בית"ר כפ"ס, מ.ס כפר קאסם והשנה לראשונה במחוז הצפוני, מה הסיכויים שלכם ובכלל של אחת הקבוצות לעלות ללאומית דרך הפלייאוף?

"זה נכון שיש לי הרבה ניסיון בפלייאוף אבל בנוסף אליי יש עוד שחקנים בקבוצה שמכירים את התחושות של עליית ליגה ושל פלייאוף. זה המאני טיים של העונה ויחד עם השחקנים הצעירים והמוכשרים שיש בקבוצה, נצטרך להוכיח שלא באנו רק בשביל להגיד שעלינו לפלייאוף, אלא באנו לעשות באמת משהו. לגבי הסיכוי מול הלאומית, אני חושב שבשנים האחרונות, גם אם בסופו של דבר נציגת ליגה א' לא עלתה ללאומית, קבוצות ליגה א' הוכיחו שהפערים מינוריים אם בכלל. מהניסיון שלי גם עם כפ"ס וגם עם כפר קאסם, עלילת המזל חייכה לקבוצה מהלאומית ולא היה חסר שאנחנו נעלה ללאומית. ככה שהכל אפשרי!!"

 

מה התוכניות שלך לעונה הבאה?

"העונה עוד לא הסתיימה, כך שמוקדם לסכם ולדבר על העונה הבאה. כרגע אני כל כולי מרוכז בלעשות פלייאוף טוב יחד עם הקבוצה שלי ולהגיע כמה שיותר רחוק".


מילה לסיום
"אני רוצה לפרגן לארז בנודיס שהכין אותנו וממשיך להכין בצורה הכי טובה שאפשר ולהנהלה שנתנה שקט ותמכה בנו כל העונה. עכשיו אנחנו צריכים להחזיר להם". 

גל פורת: "נצטרך להיות מוכנים פיזית ובעיקר מנטלית כדי לנצח אותם בפעם השלישית".

הוסף תגובה
תגובות
  1. גל (אבי 05-05-2018, 10:10)
    ועכשיו חובת ההוכחה עליך