דור בן שטרית: "שחקן טוב זה שחקן שמשחק"

דור בן שטרית (20), שחקנה הצעיר והמוכשר של מכבי יבנה שהושאל השנה לשיכון המזרח, מסכם עונה ומוסיף: "אין דבר כזה להיות טוב בלי לשחק". איך עברה העונה בשיכון ומה תכניותיו לעונה הבאה, בכתבה הבאה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-05-2018
  • 08:49

בן שטרית שגדל במחלקת הצעירה של מכבי יבנה שיחק במועדונים הגדולים בצעירותו. במכבי תל אביב, מכבי חיפה, חזר ליבנה ומשם עבר להפועל פתח תקווה שעימה זכה בגביע המדינה לנוער. 
לאחר שבמכבי יבנה, הקבוצה אליה בן שטרית שייך, החליטו השנה ללכת במלוא הכוח על עלייה ללאומית ופחות לתת הזדמנות לשחקנים צעירים. עוד במהלך הסיבוב הראשון, החליט בן שטרית לעבור לשיכון המזרח לעונת ההתחשלות שלו בבוגרים, במטרה לקבל כמה שיותר דקות משחק.

איך אתה מסכם את עונת ההתחשלות שלך בבוגרים במדי שיכון המזרח?
"כמו כל שחקן צעיר, הדבר החשוב לי ביותר היה לקבל דקות משחק ולצבור ניסיון, להגשים את עצמי ולהתפתח. כשחקן בוגרים הרגשתי טוב בשיכון, השתלבתי במספר תפקידים והכי חשוב נהנתי מכדורגל".

 


דור בן שטרית, מנצל את היכולות הפיזיות בהגנה ובהתקפה מעמדת המגן השמאלי


הוסבת בשיכון מהקישור לעמדת המגן השמאלי ומעמדה זאת כבשת שער ובישלת 6 שערים, איך הרגשת עם התפקיד החדש?
"אכן בעבר שיחקתי במספר תפקידים בחוליית הקישור והשנה במרבית העונה שיחקתי בעמדת המגן השמאלי. התפקיד חדש, אך ממש לא זר לי, יצא לי לשחק המון פעמים כמגן שמאלי בעבר. זה תפקיד שאני אוהב, אני מנצל את היכולות הפיזיות שלי בהגנה וגם בהתקפה בכך שאני מצטרף מקו שני עם הפנים למשחק ואז נוח לי לתקוף. זה תפקיד מאוד חשוב בכדורגל המודרני, אני מרגיש מאוד טוב ונוח בעמדה ושמח להתפתח בה". 

 

מהיכרותך את ליגה א' דרום ולאחר העונה בליגה ב' דרום ב', מה ההבדלים בין הרמות ובין שתי הליגות?

"ליגה ב׳ דרום ב׳ היא ליגה מאוד מפתיעה עם רמה מאוד טובה. מבחינת תנאים ומגרשים אין ספק שליגה א' מתעלה על ליגה ב',  יש מגרשים שקשה לשחק בהם מבחינת תנאי המגרש, אבל זאת ליגה מאוד אטרקטיבית עם קבוצות שיש להן הרבה קהל (האשדודיות וקרית מלאכי), שבהן משחקים שחקנים בכירים ומנוסים כמו ברוך דגו, דוד רביבו. מאוד כייף לשחק ולהרגיש את האווירה הזאת ביציעים, במיוחד כשחקן צעיר ששואף ומאמין בעצמו להגיע לרמות הגבוהות. בליגה ב' יש הרבה שחקנים צעירים וטובים שבסך הכל זקוקים לבמה כדי לפרוץ משם קדימה". 


איפה נראה אותך בעונה הבאה?
"בעונה הבאה הכרטיס שלי אמור לחזור אוטומטית במסגרת השאלה למכבי יבנה, אך יש עוד כמה קבוצות שמתעניינות עם הצעות כאלו ואחרות. אני צריך לראות מי הקבוצה שהכי תתאים. כי כמו שכבר אמרתי, הדבר החשוב לי ביותר הוא לשחק כמה שיותר להתקדם ולהתפתח. שחקן טוב זה שחקן שמשחק, אין דבר כזה להיות טוב בלי לשחק. לכן צריך לקבל את ההזדמנות ואז להוכיח את עצמך, כמובן שטיפת מזל אף פעם לא מזיקה. כמו כן, באופן אישי מלבד אימוני הכדורגל, אני משלב גם אימונים אישיים עם דגש על יכולת אתלטית וטכנית. תמיד האמנתי בעבודה קשה שתתן לי כלים להתמודד בליגות הגבוהות ביותר."

דור בן שטרית, מסכם את עונת התחשלות שלו בבוגרים

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה רגל שמאל יש לילד יבבה (אמיר 16-05-2018, 09:51)
  2. עבודה קשה לא תביא אותך לרמות הגבוהות (דני 16-05-2018, 09:58)
    עבודה קשה לא תביא אותך לרמות הגבוהות. לרמות הגבוהות מגיעים דרך התנסות בליגות הגבוהות ולפלס את דרכך בהן. בשביל זה אתה צריך סוכן רציני שיקדם וידחוף אותך לשם. לא סוכן שיסובב אותך בליגה א' עד סוף הקריירה (המבין מבין). כמו הרבה שחקנים מוכשרים וטובים ממך שמעבירים אותם מקבוצה אחת בליגה א' לקבוצה אחרת בליגה א', ובסוף גומרים בליגה ב' תמורת עוד כמה שקלים. אתה צעיר, תתעורר. כך סוכן מקצוען (תבדוק את שוק הסוכנים ותיקח את הטוב ביותר עבורך. בברכה, המומחה
  3. דור (איציק בנסולי 16-05-2018, 12:59)
  4. דור בן שטרית (יצחק מלסה 16-05-2018, 12:59)
    שחקן מצויין עם רגל שמאל שבאמת אין בארץ תעלה ותצליח
  5. דור הנסיך שלנו (ציפי 16-05-2018, 15:56)
    עשה אותי מאדר פאקר