"ביטוחים" - על מה אנחנו משלמים?

בואו נדבר על ביטוחים ונשאל כמה שאלות... "איפה אני מבוטח?", "על מה אני מבוטח?", כמה אני משלם עבור הביטוח?"... התשובות לדברים האלו לפעמים אינן ברורות... ישנם ביטוחים כפולים... מה הפוליסה שלי מכסה? ואיך אנחנו מוזילים את ההוצאה החודשית על ביטוחים?

  • על ידי: נתנאל כהן
  • 24-04-2018
  • 16:33

בעקבות שיתוף פעולה עם אתר 'גולר', ניתן בשיחה אחת ניתן לבדוק בדיוק באיזה חברות אנחנו מבוטחים...? כמה אנחנו משלמים...? ומה כוללת הפוליסה...?

 

כשאנו מדברים על ביטוחים אנו מדברים על:

* ביטוחי חיים ובריאות
* תאונות אישיות
* מחלות קשות
* השלמת סל תרופות
* ביטוח סיעודי
* ביטוח משכנתא
* אובדן כושר עבודה


כשסוגי הפוליסות רק מתרבים, ההיצע עצום ובהתאם לכך גדלה התחרות. מסיבה זו אתם צריכים איש מקצוע שיבדוק לכם את הפוליסות ללא התחייבות וללא עלות כספית. במרבית המקרים, זה יסתיים באופציה זולה ויעילה יותר. אנו עוברים ביחד על התיקים, בונים את התיק ובנוסף בוחנים אפשרות של הוזלת עלויות. כל ההצעות נבחנות על ידי סקר שוק מול החברות המובילות, ללא זיקה לחברה ספציפית מיוחדת. סביר להניח שכשאתם רוכשים רכב או דירה אתם עושים סקר שוק ומתמקחים. אבל מה עם ביטוחי הבריאות, החיים או המשכנתא?

 

במקרים של ביטוחים אלו, רוב האנשים פשוט מניחים לכסף לצאת מחשבון העו"ש בכל חודש, בלי לדעת על מה הם משלמים. יש לזכור כי מדובר בסכומים מצטברים גבוהים ביותר שמתפרשים על פני השנים. סביר להניח, שאם אתה עוסק בתחום הכדורגל, כנראה שאתה מבוטח בפוליסה אחת או שתיים של תאונות אישיות או נכויות. חשוב לבדוק מה היא מכסה, האם המחיר שאתה משלם עליה מספיק אטרקטיבי, ומה החלופות הקיימות בשוק.

 

 

נתנאל כהן -  סוכן ביטוח, בעל תואר B.A כלכלה וניהול.

לשעבר מנהל אגף תביעות בריאות בחברת AMG.

 

לכל שאלה ניתן ליצור דרך:

052-4663158 

n0524663158@gmail.com

הוסף תגובה
תגובות
  1. וביטוח כדורגל זה מכסה? (שחקן 24-04-2018, 17:36)