ליגה ב' : גמר המחוזות בפלייאוף העליון

בשישי הקרוב ישוחקו גמרי המחוזות במסגרת הפלייאוף העליון בליגה ב', כמו בכל שנה משחקי הפלייאוף העליון מספקים עניין רב ומי יודע אולי יובילו את אחת מארבע הקבוצות שנותרו מליגה ב' אל ליגה א'. המנצחת במחוז דרום א' תשחק נגד המנצחת בדרום ב' והמנצחת ביניהן תשחק נגד הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה א' דרום והמנצחת במשחק תהיה בעונה הבאה בליגה א', הדרך לשם ארוכה. איך זה ייגמר ? נדע בקרוב.

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-04-2018
  • 19:14

ליגה ב' דרום א'

מ.כ אור יהודה – שמשון ת"א, אור יהודה 14:30

אור יהודה תקווה לסיים שלב אחד גבוה יותר מאשתקד ולהגשים את חלום העלייה לליגה א'. אור יהודה מסיימת את העונה הסדירה במקום השני ובשבוע שעבר ניצחה רק לאחר הארכה במשחק דרמטי את שמשון בני טייבה לעומתה שמשון ת"א שפתחה את הליגה בצורה מגומגמת מעט התחזקה מאד תוך כדי תנועה וכיום מציגה סגל שחקנים מצויין שחלקו התחיל את העונה בליגה א'. במשך העונה סבלה שמשון מפציעות רבות ולאחרונה חזרו כל שחקני הסגל לקו הבריאות ושמשון נראית מצוין , לראיה בשבוע שעבר ניצחה בטייבה את צעירי טייבה המצויינת בצורה משכנעת 3-0. במפגשים בין הקבוצות בעונה הסדירה שמשון ת"א ניצחה בביתה 2-1 ובמשחק השני אור יהודה ניצחה 2-0. המשחק יפגיש את שני המאמנים מהיותר טובים בליגה ולשניהם היה מה לומר לגבי המשחק יעקב טל מאמנה של אור יהודה " משחק בין שתי קבוצות חזקות יהיה מישחק טוב אנחנו בבית מול הקהל הגדול שלנו מקווה לסיים את העונה בעליה לשלב הבא", לעומתו שמעון ועקנין מאמנה של שמשון " מצפה לנו משחק נגד קבוצה חזקה מאוד שעשתה עונה מצוינת וסיימה במקום השני, אור יהודה קבוצה מאוד מאומנת עם מאמן מנוסה שמכיר את הליגה טוב מאוד, אנחנו מגיעים לאור יהודה על מנת לנצח וכמו תמיד לשחק התקפי. אני מקווה מאוד שהקבוצה שלי תמשיך את אותה יכולת מהמשחק בטייבה ובכל מקרה יהיה קרב בין שני קבוצות חזקות מאוד, אני מקווה בסוף נהיה בצד המנצח".

צפויה לנו חגיגת כדורגל אמיתית רק חבל שהמשטרה הגבילה את כמות הצופים רק ל-500 והצפי היה מעל ל-1000 אבל בכל זאת מי שיגיע ויצפה במשחק יזכה לחוויה. המנצחת תפגוש את המנצחת בגמר מחוז דרום ב' מי זו תהיה ? נדע בשישי.

שחקני שמשון ת"א יעשו הכל על מנת להיות בשלב הבא (ליאור טרי)

 

האם גם השבוע יחגגו באור יהודה ? נדע בשישי בתום המשחק (גיא צמח)

 

ליגה ב' דרום ב'

עירוני אשדוד – קרית מלאכי, איצטדיון הי"א אשדוד 14:30

עירוני אשדוד שהשתתפה בשנה שעברה בגמר המחוזות תרצה להיות שם שוב בשבוע הבא ואולי מי יודע תפגוש שוב את אור יהודה למפגש כמו שהיה אשתקד, לומר את האמת מי שהיה במשחק שבוע שעבר נגד מ.ס באר שבע יכול להעיד שמדובר בלא פחות מנס, עירוני אשדוד כבר היתה עם כמעט שתי רגליים מחוץ למשחקי הפלייאוף כשפיגרה 3-1 בבעיטות ההכרעה אבל הצליחה לגבור על באר שבע ולהמשיך לשלב הבא נגד מלאכי שבניגוד לאשדוד נראית מצוין ובכושר שיא בדיוק ביישורת האחרונה של העונה ובשבוע שעבר הביסה בקלות את מעלה אדומים 4-0 בביתה. שתי הקבוצות מציגות הגנה חזקה מאד אשדוד ספגה בממוצע חצי גול למשחק ואף שמרה על שער ללא ספיגה 1461 דקות שזה שיא בפני עצמו בכדורגל הישראלי, לעומתה קרית מלאכי עם ממוצע ספיגה של 0.666 למשחק. במפגשים בין הקבוצות עירוני אשדוד עדיין לא ניצחה את קרית מלאכי, המשחק הראשון הסתיים בתיקו 0 ואילו במשחק השני קרית מלאכי ניצחה 3-0 אבל זה לא אומר כלום ובשישי הקרוב ובמשחק החשוב ביותר העונה לשתי הקבוצות עירוני אשדוד תנצח ותעבור לשלב הבא אבל קרית מלאכי תרצה להיות שם ולא תוותר על ההזדמנות לעלות לליגה א'.איך זה יגמר ? אין לדעת, מה שכן תהיה חגיגה ביציעים עם למעלה מ-1000 צופים משני הקהלים.

עירוני אשדוד תרצה להגיע שוב לגמר המחוזות ואולי אפילו לליגה א' (מוטי קדוש)

 

בקרית מלאכי לא יפספסו את ההזדמנות לחזור לליגה א'.

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בגמר הפלייאוף !

ליגה ב' : גמר המחוזות בפלייאוף העליון (עיריית אור יהודה , מדיה עירוני אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחר (צהוב 19-04-2018, 20:40)
    מחר היה מישחק אש אש קבוצות מצוינות קהל אש אחלה דרבי דרומי
  2. מלאכי מפחדים (עירוני 20-04-2018, 01:05)
    תמיד במאני טיים נגד עירוני הם מפסידים
  3. מה השאלה (אפי מימון 20-04-2018, 05:58)
    רק אור יהודה עולים לא שמשון ולא אשדוד לנו יש את הקהל הגדול יותר וקבוצה איכותית יות
  4. המלך מגיע (אפי מימון 20-04-2018, 11:02)
    אני יוביל אני ינווט ורק אני יעלה את אור יהודה למרומים
  5. אושרי (צהוב 21-04-2018, 10:50)
    אושרי גובר ילקקקקן לך תלקקק לשרון עדני יפח אשפה מה קרה סבג לא מלך יאפס
  6. עדני (יעקוב 21-04-2018, 10:53)
    עדני אתה סמרטוט בלם חחחחח של ליגה ז